Ατομικός Φάκελος (portfolio)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ατομικός Φάκελος (portfolio)
Τι είναι ο Ατομικός φάκελος του παιδιού; (portfolio)
Ατομικός Φάκελος μαθητή Portfolio
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Αυθεντική Αξιολόγηση.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Συνέντευξη με νήπια.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΒΑΜΒΟΥΡΗ Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Φακελος αξιολογηςης portfolio
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Αξιολόγηση στο νηπιαγωγείο
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Βιολογία Γυμνασίου.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Ατομικός Φάκελος (portfolio)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ατομικός Φάκελος (portfolio)

Τι είναι ο Ατομικός Φάκελος Ένα εργαλείο Συλλογής Καταγραφής Ερμηνείας δεδομένων, που αφορούν την ανάπτυξη του παιδιού Ένα μέσο παρουσίασης των προσπαθειών και των επιτευγμάτων Ένα μέσο που θα βοηθά στη λήψη αποφάσεων για αναπροσαρμογή της διδασκαλίας και της μάθησης

Δεν είναι: Ένας αναμνηστικός φάκελος. Δεν περιλαμβάνει το σύνολο των εργασιών του παιδιού. Δεν αποτελεί μέσο σύγκρισης των παιδιών μεταξύ τους. Δεν σημειώνονται οι αποτυχίες του παιδιού.

Τι αναδεικνύει ο Ατομικός Φάκελος: Tην ολόπλευρη αναπτυξιακή πορεία του παιδιού Δεξιότητες σε σχέση με τους στόχους των γνωστικών αντικειμένων Γνώσεις σε σχέση με τους στόχους των γνωστικών αντικειμένων Βασικές ικανότητες Στάσεις και αξίες Συνεργασία, αλληλεπίδραση για την επίτευξη κοινών στόχων Γνώσεις σε σχέση με τις συμβάσεις του γραπτού λόγου Κοινωνικές ικανότητες Αυτοαντίληψη Ικανότητα να κάνει επιλογές , να παίρνει αποφάσεις

Τι περιλαμβάνει ο Ατομικός Φάκελος Σημειώσεις μέσα από τη συστηματική παρατήρηση και καταγραφές του εκπαιδευτικού Φωτογραφίες, ηχητικά ντοκουμέντα, βίντεο Φύλλα ελέγχου - αξιολόγησης Δείγματα γραφής Υλικό από την υλοποίηση σχεδίων εργασίας Αυτοαξιολογήσεις και έργα που επιλέγουν και τα παιδιά.

Ποιοι εμπλέκονται στην οργάνωση και τη χρήση του Ατομικού Φακέλου Τα παιδιά Οι εκπαιδευτικοί Οι γονείς Οι ειδικοί παιδαγωγοί

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ

Ο Φάκελος του παιδιού πρέπει να περιέχει Περιεχόμενα (Έκφραση και δημιουργία Γλώσσα (προφορικός και γραπτός λόγος) Μαθηματικά Μελέτη Περιβάλλοντος Νέες τεχνολογίες Συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη Φύλλο γνωριμίας, Φύλλο αυτοαξιολόγησης, Επαναληπτικές τυποποιημένες εργασίες εξέλιξης Ερωτηματολόγιο σχολικής ετοιμότητας

Πληροφορίες σχετικά με το σκοπό του φακέλου Το φύλλο γνωριμίας ( συμπληρώνεται από τους γονείς )

ΦΥΛΛΟ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ (συμπληρώνεται από τους γονείς) 1.Ονοματεπώνυμο παιδιού: 2. Όνομα υποκοριστικό: 3.Ημερομηνία γέννησης: 4. α. Θέση στην οικογένεια (π.χ. πρώτο παιδί, το μικρότερο από τρία κτλ). Πρώτο παιδί: το δεύτερο: το τρίτο: το μικρότερο: β. Αν υπάρχουν άλλα αδέλφια παρακαλούμε σημειώστε την ηλικία τους. γ. μοναχοπαίδι 

5. Άλλα μέλη της οικογένειας, που μένουν μαζί σας: Παππούς : γιαγιά: άλλα πρόσωπα: 6. Κατοικίδια ζώα και το όνομα τους: 7. Μητρική γλώσσα του παιδιού: 8. Μητρική γλώσσα των γονέων: 9. Γλώσσα που χρησιμοποιείτε στο σπίτι:

10. Παρακαλούμε πείτε μας αν το παιδί σας: α) Έχει κάποιους ιδιαίτερους φόβους ή πράγματα που δεν του αρέσουν β) Έχει κάποιες ιδιαίτερες ανάγκες-συνήθειες (π.χ. ιατρικές, διατροφικές, κτλ)   11. Τι αρέσει στο παιδί σας να κάνει; Με τι του αρέσει να παίζει; 12. Πως θα περιγράφατε την προσωπικότητα του παιδιού σας με λίγα λόγια: 13. Πως θα χαρακτηρίζατε την επικοινωνία τους παιδιού σας με άλλα παιδιά;

4.Φύλλο αυτοαξιολόγησης του παιδιού (συμπληρώνεται από τον εκπαιδευτικό κάθε τρίμηνο)

ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (συνέντευξη με το κάθε παιδί από τη νηπιαγωγό στο χρόνο των ελευθέρων δραστηριοτήτων)  Όνομα παιδιού: ………………………….. Ημερομηνία:……………………… 1.Θέλεις να έρχεσαι κάθε μέρα στο νηπιαγωγείο και γιατί; 2.Τι σου αρέσει πιο πολύ να κάνεις στο νηπιαγωγείο; 3.Με τι σου αρέσει να παίζεις; 4.Σε ποια γωνιά της τάξης (παρεούλα, βιβλιοθήκη, κουκλόσπιτο, μπακάλικο, οικοδομικού υλικού, ιατρείου, παιδαγωγικού υλικού, κουκλοθέατρο προτιμάς να παίζεις πιο πολύ;

5.Με ποιον θέλεις να παίζεις πιο πολύ, είναι ο αγαπημένος σου φίλος και τι σου αρέσει σ’ αυτόν/σ’ αυτή; 6.Τι μαθαίνεις στο νηπιαγωγείο; 7.Τι νομίζεις ότι κάνεις πολύ καλά - ότι είσαι πολύ καλός σ’ αυτό και η νηπιαγωγός σου λέει μπράβο; 8.Κάνεις κάτι που στεναχωρεί τη νηπιαγωγό σου και μπορεί να λυπάται;

9.Τι είναι αυτό που δεν σου αρέσει καθόλου στο νηπιαγωγείο; 10.Υπάρχει κάποια δραστηριότητα (ιστορία – παραμύθι, τραγούδι) που σου αρέσει περισσότερο; 11.Θυμάσαι κάτι που να σε στενοχώρησε ή να σε φόβισε πολύ στο νηπιαγωγείο; 12.Αν η μαμά σου έλεγε πως δεν θα ξαναπάς στο νηπιαγωγείο, πως θα ένοιωθες;

5.Υποφάκελοι για κάθε γνωστική περιοχή όπου θα μπαίνουν χρονολογικά έργα των παιδιών, φωτογραφίες ηχητικά ντοκουμέντα με τα οποία μπορεί να εκφραστούν τα παιδιά στις γνωστικές περιοχές Έκφραση και δημιουργία Γλώσσα (προφορικός και γραπτός λόγος) Μαθηματικά Μελέτη Περιβάλλοντος Νέες τεχνολογίες Συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη

6.Το παρακάτω ερωτηματολόγιο αφορά περιοχές ανάπτυξης και σκιαγραφεί την ετοιμότητα που πρέπει να κατακτήσει ο μαθητής για την μετάβασή του στην επόμενη βαθμίδα. Η παρακολούθηση αυτού του ερωτηματολογίου μας δίνει τη δυνατότητα να τροποποιούμε και να επαναπροσδιορίζουμε στόχους και τρόπους μάθησης ώστε ο μαθητής να κατακτήσει τη μαθησιακή ετοιμότητα.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ σχολικής ετοιμότητας ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ σχολικής ετοιμότητας

ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 1.Ακούει με προσοχή παραμύθια, μικρές ιστορίες…; 2.Αναγνωρίζει τους ήρωες, τα μέρη – τοποθεσίες; 3.Κατανοεί την εξέλιξη χρονικά της ιστορίας; 4.Προφέρει σωστά τις λέξεις; 5.Σχηματίζει σωστά μικρές προτάσεις; 6.Περιγράφει καταστάσεις, γεγονότα, αντικείμενα; 7.Αφηγείται ιστορίες, βιώματα, εμπειρίες ; 8.Γράφει το όνομά του; 9.Αναγνωρίζει γράμματα του αλφάβητου; 10.Αντιγράφει λέξεις ή φράσεις με νόημα για λειτουργικές ανάγκες;

ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Γράφει το όνομα του χρησιμοποιώντας το πληκτρολόγιο στον Η/Υ; Αναγνωρίζει τα περισσότερα γράμματα στο πληκτρολόγιο καθώς και άλλα σύμβολα; Χρησιμοποιεί με ενδιαφέρον λογισμικό της γλώσσας στον Η/Υ; Γράφει μόνο του δικές του λέξεις ή μικρές προτάσεις για λειτουργικές ανάγκες στον Η/Υ;

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ 1.Αναγνωρίζει βασικά σχήματα, χρώματα, μεγέθη, στερεά 2.Ταξινομεί με βάση ένα κριτήριο; 3.Ομαδοποιεί - Συγκρίνει σύνολα αντικειμένων; 4.Εκτελεί διαδρομές και προσανατολίζεται στο χώρο; 5.Χρησιμοποιεί πίνακες διπλής εισόδου ; 6.Αντιστοιχίζει ποσότητες με αριθμούς; 7.Γνωρίζει την ακολουθία των αριθμών ως το …; 8.Αναγνωρίζει τους αριθμούς ως …; 9.Κάνει πρόσθεση και αφαίρεση με μικρούς αριθμούς;

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 1.Χρησιμοποιεί σωστά αριθμούς στο πληκτρολόγιο του Η/Υ; 2.Ενδιαφέρεται για παιχνίδια με μαθηματικές έννοιες μέσα από διάφορα λογισμικά ; 3.Προκαλούν την προσοχή του παιχνίδια εξάσκησης της μνήμης, της αντίληψης, της φαντασίας; 4.Δημιουργεί δικά του μαθηματικά δεδομένα στον Η/Υ;

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 1.Βάζει σε χρονική ακολουθία γεγονότα και ιστορίες; 2.Προβληματίζεται και ρωτά για τα φυσικά φαινόμενα; 3.Αναγνωρίζει ομοιότητες και διαφορές, σχέσεις και επιδράσεις σε διάφορες καταστάσεις ή αντικείμενα; 4.Μπορεί να κάνει υποθέσεις ή προβλέψεις για διάφορα φαινόμενα ή γεγονότα; 5.Αναγνωρίζει τη σημασία και την αξία του περιβάλλοντος ; 6.Ενδιαφέρεται για τον κόσμο που το περιβάλλει και προσπαθεί να τον κάνει καλύτερο με μικρές απλές καθημερινές οικολογικές δράσεις; 7.Αναγνωρίζει τον χρόνο, τις εποχές, τους μήνες, τις μέρες της εβδομάδας;

ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 1.Ζωγραφίζει χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές; 2.Σχεδιάζει την ανθρώπινη φιγούρα ολοκληρωμένα; 3.Αναγνωρίζει φυσικούς και τεχνητούς ήχους; 4.Αναγνωρίζει τα μουσικά όργανα της τάξης; 5.Μαθαίνει εύκολα τραγούδια και τραγουδά; 6.Παίζει σε διάφορους ρόλους συμμετέχοντας στη δραματοποίηση παραμυθιών ή στο κουκλοθέατρο; 7.Απαγγέλλει ποιήματα, διηγείται μικρές ιστορίες με ευχαρίστηση; 8.Αναγνωρίζει τα μέρη του σώματος και συμμετέχει σε κινητικά, ομαδικά παιχνίδια;

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ 1.Λειτουργεί αυτόνομα και μπορεί να αυτοεξυπηρετείται; 2.Σέβεται τους συλλογικούς κανόνες της τάξης; 3.Ολοκληρώνει την εργασία ή καθήκοντα που αναλαμβάνει; 4.Περιμένει τη σειρά του για να πάρει το λόγο, ή να παίξει στην ομάδα; 5.Συνεργάζεται με τους άλλους σε ομαδικές δραστηριότητες ή παιχνίδια; 6.Αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και καθοδηγεί την ομάδα της τάξης, οργανώνει παιχνίδια; 7.Αντιμετωπίζει με επιτυχία νέες καταστάσεις ή προβλήματα που δημιουργούνται στην τάξη; 8.Αναγνωρίζει και σέβεται τη διαφορετικότητα; 9.Κατανοεί αξίες, στάσεις, αρχές ;

7. ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ - ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΝΑ ΤΡΙΜΗΝΟ, ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. Ζωγραφίζω τον εαυτό μου Ζωγραφίζω την οικογένειά μου Ζωγραφίζω το σπίτι μου Ζωγραφίζω το σχολείο (τους συμμαθητές μου και τη δασκάλα μου) Ζυγίζομαι Μετρώ το ύψος μου

Παρακολουθώ το βάρος και το ύψος μου κάθε τρίμηνο