ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θέμα: Υπολογιστής και Διαδίκτυο: Ευκαιρίες και Απειλές Υπότιτλος: Επικοινωνία μέσω Η/Υ Μάθημα: Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα: “Clickers” Αποτελείται.
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Διαταραχη εθισμου στο διαδικτυο και εφηβεια
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
PROJECT > ΘΕΜΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κος ΣΙΑΝΤΟΣ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΡΩΜΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΣΙΡΗΣ ΡΑΦΑΗΛΜΑΥΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ΝΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣΣΙΝΑΙ ΝΙΝΟ.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
Ο ηλεκτρονικός εκφοβισμός αποτελεί την πιο σύγχρονη μορφή εκφοβισμού, η οποία παίρνει εύκολα και γρήγορα διαστάσεις και εκτός σχολείου.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Chat rooms και παρενόχληση ανηλίκων στο διαδίκτυο από αγνώστους
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός Συμβουλές πρόληψης και αντιμετώπισης Παρουσίαση στα πλαίσια του μαθήματος «ερευνητική εργασία» Α τετραμήνου Τάξη : Β Ονοματεπώνυμο.
Σεξουαλική παρενόχληση μέσω διαδικτύου και παιδική αποπλάνηση
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης 04/11/2011 Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης 04/11/2011 Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης CYBER CRIME UNIT.
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
Διαδικτυακός εκφοβισμός. Τι είναι ο διαδικτυακός εκφοβισμός ;  Παρενόχληση  Απειλή  Ταπείνωση  Εκφοβισμός.
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Η παρενόχληση στο διαδίκτυο είναι ένα φαινόμενο με αυξανόμενες διαστάσεις που προκύπτει όταν παιδιά ή έφηβοι παρενοχλούνται μεταξύ τους στο κυβερνοχώρο.
….για πολλές ώρες…..
Θέμα project : Cyberbullying
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Κανόνες Ασφαλούς Χρήσης του Διαδικτύου
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επικοινωνία
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Διαδίκτυο : κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης
ΘΕΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ TWITTER
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Κανόνες Ασφαλούς Χρήσης του Διαδικτύου
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Ασφαλές Internet Ιοί Παραπληροφόρηση Ακατάλληλα Άχρηστα Ψαράδες
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΣΕΡΦΑΡΟΥΜΕ;
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Προστασια ΠροσωΠικων δεδομενων στο διαδικτυο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).

ΘΕΜΑ: ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΕΛΛΟΧΕΥΟΥΝ

ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ…

ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΟΡΙΣΜΟΣ: Εικονικές συναντήσεις ομάδων με κοινά ενδιαφέροντα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΧΡΗΣΤΩΝ Ανάπτυξη νέας μορφής κοινωνικοποίησης. Ενημέρωση για κοινωνικά θέματα. Επικοινωνία με απομακρυσμένα άτομα. Ψυχαγωγία. Αστραπιαίος ρυθμός μετάδοσης δεδομένων. Φθηνή και αποτελεσματική διαφήμιση.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή…

FACEBOOK TWITTER MY SPACE BADOO BLOGGER

Facebook Επικοινωνία μέσω μηνυμάτων. Ειδοποίηση φίλων από την ανανέωση προσωπικών πληροφοριών των χρηστών. Ελεύθερη πρόσβαση.

Twitter Δωρεάν social network και micro-blogging. Επιτρέπει στους χρήστες του να γράφουν σύντομα μηνύματα. Διαβάζουν τα μηνύματα άλλων χρηστών της υπηρεσίας (τα γνωστά ως tweets).

My space Επιτρέπει την διαμόρφωση της εμφάνισης και των πληροφοριών που εμφανίζονται στο προφίλ του. Επικοινωνία με φίλους. Ανταλλάσοντας μηνύματα, φωτογραφίες, βίντεο κτλ.

Blogger Οnline περιοδικό ή ημερολόγιο. blogger είναι κάποιος που γράφει το περιεχόμενο για ένα blog.

Badoo Chat και site κοινωνικής δικτύωσης Είναι αρχικά ελεύθερο και υπάρχουν χαρακτηριστικά διαθέσιμα σε όλους τους χρήστες έναντι αμοιβής. Οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν πιστώσεις.

Σύγκριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Συμπεράσματα σύγκρισης: FACEBOOK: προσφέρει επικοινωνία, ψυχαγωγία. TWITTER: εκλείπουν τα παιχνίδια. MYSPACE, BLOGGER: παρόμοιες εφαρμογές. BADOO: η χρήση του δεν είναι δωρεάν.

Βασικές συμβουλές: Όχι στη δημοσίευση προσωπικού υλικού. Όχι εμπιστοσύνη σε αγνώστους. Δεν κανονίζουμε συνάντηση με αγνώστους. Δεν ανεβάζουμε φωτογραφίες που φαίνεται καθαρά ο προσωπικός μας χώρος. Επιλέγουμε ασφαλέστερους κωδικούς.

Παράδειγμα σωστού κωδικού: Π.χ.

ΑΝ ΑΝΤΙΛΕΙΦΘΟΥΜΕ ΌΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙΤΕ ΤΟ:

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ

Τι είναι το spamming; Ανεπιθύμητες διαδικτυακές αλληλογραφίες που έρχονται καθημερινά στα μας.

Χαρακτηριστικά spam Απρόκλητο Εμπορικό Μαζικό

Τι είναι το phishing ( υποκλοπή στοιχείων); Απόσπαση προσωπικών στοιχείων, οικονομικού συνήθως χαρακτήρα

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ

Η υπερβολική χρήση του διαδικτύου έχει ως αποτέλεσμα: Συμπτώματα εμφάνισης κατάθλιψης. Διακοπή σχέσεων με τον κοινωνικό περίγυρο. Διατρέχουν κίνδυνο να αντιμετωπίσουν διανοητικά προβλήματα στο μέλλον.

ΟΙ ΕΘΙΣΜΕΝΟΙ ΝΕΟΙ Έχουν την δυνατότητα να κάνουν chatting αφενός με αληθινά άτομα, αφετέρου όμως αποπροσωποποιημένα. Οι χρήστες παραποιούν την πραγματικότητα και προσπαθούν να ταυτιστούν με πράγματα που μπορεί να φαίνονται σωστά αλλά στην πραγματικότητα δεν ισχύουν.

Στόχος ερωτημάτων να διαπιστωθεί: 1. Κατά πόσο γνωρίζουν οι έφηβοι χρήστες τους κινδύνους που παραμονεύουν πίσω από τους ανώνυμους ηλεκτρονικούς φίλους. 2. Ποιό φύλο (άνδρας, γυναίκα) γίνεται ευκολότερα θύμα παρενόχλησης και τι ισχύει για το λεγόμενο >. Παρατηρείτε το φαινόμενο της παρενόχλησης σε εφήβους της επαρχίας; 3. Η αποδοχή μας από ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον (π.χ. facebook) κι ένα σύνολο ηλεκτρονικών φίλων αποτελεί αίτιο λύπης ή χαράς για την ζωή μας; Σε τι στάδιο έχει οδηγηθεί η εξάρτησή μας από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης;

Το θέμα του ερωτηματολογίου «ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ» Στο ερωτηματολόγιο τέθηκαν 16 ερωτήματα τα οποία δόθηκαν σε μαθητές της 1ης, 2ας και 3ης λυκείου.

Έπειτα από μία ολομέλεια της ομάδας μας αποφασίσαμε να εμβαθύνουμε στα εξής ερωτήματα: Ανάλογα με τις δημοσιεύσεις επηρεάζεστε συναισθηματικά; Έχεις φίλους που δεν γνωρίζεις; Έχεις γνώση για τους κινδύνους που σε παραμονεύουν; Έχεις πέσει ποτέ θύμα παρενόχλησης μέσω διαδικτύου;

Ανάλογα με τις δημοσιεύσεις επηρεάζεσαι συναισθηματικά; Συμπέρασμα: Οι έφηβοι χρήστες (κυρίως τα κορίτσια όπου είναι πιο ευάλωτα) θεωρούν ότι είναι αποδεκτοί μόνο όταν έχουν υψηλή επισκεψιμότητα στα προφίλ τους.

Έχεις φίλους που δεν γνωρίζεις; Συμπέρασμα: Τα αγόρια δεν έχουν τόση ανάγκη για επιβεβαίωση και τόνωση της αυτοπεποίθησης τους σε σχέση με τα κορίτσια, που κάνουν ασύστολα άγνωστους φίλους.

Έχεις γνώση για τους κινδύνους που σε παραμονεύουν; Συμπέρασμα: Τα κορίτσια αν και γνωρίζουν τους κινδύνους που ελλοχεύουν, εξακολουθούν να δέχονται και να στέλνουν αιτήματα φιλίας σε άγνωστα άτομα, ενώ τα αγόρια έχουν επαφή με λιγότερους αγνώστους στο Διαδίκτυο.

Έχεις πέσει ποτέ θύμα παρενόχλησης μέσω διαδικτύου; Συμπέρασμα: Στην επαρχία τα ποσοστά παρενόχλησης μέσω του Διαδικτύου είναι ανεβασμένα σε σχέση με τον πληθυσμό και περισσότερο στα κορίτσια.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας…