ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Advertisements

Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Support.ebsco.com Χρήση της Λειτουργίας ιστορικού αναζήτησης Εκπαιδευτικό μάθημα.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Λίγα πράγματα που πρέπει να θυμόμαστε για τους υπολογιστές!
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
To υπολογιστικό σύστημα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ 11 ο ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τάξη Β΄
Επεξεργαστής (Κ.Μ.Ε. ή C.P.U.)
Δημιουργία λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου gmail της Google
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
Εκπαιδευτικό μάθημα Δημιουργία Ειδοποιήσεων αναζητήσεων
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
To περιβάλλον kodu Σενάριο διδασκαλίας.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Εκπαιδευτικό μάθημα Χρήση της Λειτουργίας ιστορικού αναζήτησης
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
Πολυμέσα Δίκτυα Σχ. Ετος ΤΜΗΜΑ : Γ7 ΕΠΙΛΟΓΗΣ 10/11/2005 Χατζηκυριάκος Μάνος Σδράκας Κωνσταντίνος Χριστοδούλου Θοδωρής.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας 3 Προθεσμία συμπλήρωσης μέχρι και 16 Ιουνίου.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Εκπαιδευτικό μάθημα Δημιουργία Ειδοποιήσεων περιοδικών
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
24/4/2015B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ1 Το εσωτερικό του Η/Υ.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Μητρική πλακέτα, κάρτες επέκτασης, κάρτα οθόνης, κάρτα ήχου, τροφοδοτικό, Κεντρική.
Η Κεντρική Μονάδα Συστήματος Εισαγωγή στην Πληροφορκή 1 Η κεντρική μονάδα του συστήματος (base unit ή system unit) αποτελεί τον πυρήνα ενός υπολογιστή.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η Kύρια Μνήμη Η Κύρια ή Κεντρική Μνήμη του υπολογιστή χρησιμοποιείται για προσωρινή αποθήκευση των δεδομένων που δίνουμε στον υπολογιστή να επεξεργαστεί.
Το τροφοδοτικό είναι μία συσκευή που είναι υπεύθυνη για δύο λειτουργίες: 1. Μετατρέπει το εναλλασσόμενο σε συνεχές. 2. Παρέχει τις κατάλληλες τάσεις 5.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
Συγγράμματα Γκιμπερίτης Βαγγέλης Δεξιότητες στην Κοινωνία της Πληροφορίας – Εφαρμογές Πληροφορικής. Γουλτίδης, Χρήστος ECDL /10/2009.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΟΛΥΜΕΣΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Ομάδες στο Google.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Τίτλοσ μαθηματοσ: Το υλικό του υπολογιστή
1. Πώς ανοίγουμε ένα αποθηκευμένο βιβλίο εργασίας;
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Έμυ Χ. Τμήμα: ΣΤ2 25o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β΄ ΕΠΑΛ ΚεφΑλαιο 2: ΠροδιαγραφΕΣ ΥλικοΥ Η/Υ 2.8 Μνήμη.
… μια προσπάθεια των μαθητών της Στ΄ τάξης του 1ου Δ.Σ. Φιλύρου
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Σενάριο διδασκαλίας

Στόχοι Να αναγνωρίζουν και να κατονομάζουν τα βασικά εξαρτήματα από το εσωτερικό του υπολογιστή(τροφοδοτικό, ΚΜΕ, μνήμη RAM-ROM, Μητρική Πλακέτα, εσωτερικές κάρτες)

Προδιαγραφές Σχολικό εργαστήριο πληροφορικής. Εργασία ομαδοσυνεργατική. Μη χρησιμοποιούμενα εξαρτήματα υπολογιστή όπως μνήμες RAM, επεξεργαστές, κάρτες επέκτασης, μητρικές πλακέτες, τροφοδοτικά καθώς και μια κεντρική μονάδα ανοιχτή για την εξοικείωση των μαθητών

Περιγραφή Σεναρίου Επίδειξη μη ενεργής ανοιχτής Κεντρική μονάδα που υπάρχει στο εργαστήριο και ζητάμε από τους μαθητές να καταγράψουν στο τετράδιό τους τα μέρη του εσωτερικού της μονάδας που αναγνωρίζουν τα οποία στη συνέχεια τροφοδοντούνται σε ένα wordle. Συζήτηση μεταξύ των μαθητών για τα αποτελέσματα Επίδειξη πολυμεσικής εφαρμογής παρουσιάζει για το εσωτερικό μέρος και τις μονάδες του υπολογιστή: Μητρική πλακέτα, τροφοδοτικό, ΚΜΕ, μνήμη RAM-ROM. Τέλος προβάλλεται video σχετικό με το εσωτερικό του υπολογιστή: http://photodentro.edu.gr/video/handle/8522/187?locale=el)

Περιγραφή Σεναρίου Δραστηριότητα αναγνώρισης των εξαρτημάτων του εσωτερικού του υπολογιστή σε μορφή κουίζ, υλοποιημένη με τη βοήθεια του ελεύθερου λογισμικού Hotpotatoes6.

Περιγραφή Σεναρίου Φύλλο Αξιολόγησης το οποίο δημιουργήθηκε με τη χρήση του λογισμικού hot potatoes.

Φύλλο εργασίας Μεταβείτε στη διεύθυνση drive.google.com. Συνδεθείτε Στο αριστερό μενού, επιλέξτε Δημιουργία (Create) για να δημιουργήσετε ένα νέο έγγραφο. Από το πτυσσόμενο μενού επιλέξτε Έγγραφο (Document). πληκτρολογήστε στο έγγραφο την παρακάτω φράση: «Το παρόν έγγραφο δημιουργήθηκε από την 1η (ή 2η, 3η κτλ) Ομάδα. Σκοπός μας είναι, εκτός των άλλων, να μάθουμε να χρησιμοποιούμε το Google Drive ως εργαλείο συνεργασίας μεταξύ μας αλλά και με τον Καθηγητή μας για τις ανάγκες του μαθήματος.» Πατήστε το κουμπί «Κοινή Χρήση». Θα σας ζητηθεί να αποθηκεύσετε το έγγραφό σας πριν προχωρήσετε. Αποθηκεύστε με Όνομα Drive 1 για την 1η Ομάδα, Drive 2 για την 2η Ομάδα κτλ. Στο κάτω μέρος, στο πεδίο Πρόσκληση Ατόμων, πληκτρολογήστε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις (e-mails) των υπολοίπων Ομάδων της Τάξης. (Αν ανήκετε στην 1η Ομάδα, πληκτρολογήστε τα emails της 2ης, 3ης, 4ης κτλ. Μην αμελήσετε να τσεκάρετε την επιλογή «Ειδοποίηση ατόμων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου»). Στη συνέχεια επιλέξτε «Δυνατή Επεξεργασία» από το πεδίο ακριβώς δίπλα στο πεδίο των e-mails και πατήστε το κουμπί «Κοινή Χρήση και Αποθήκευση» για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές. ελέγξτε το inbox του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου. Επιλέξτε να ανοίξετε ένα από τα νεοεισερχόμενα μηνύματα και προβείτε σε επεξεργασία του εγγράφου των συμμαθητών σας. Επίσης, μπορείτε να βλέπετε σε πραγματικό χρόνο τις αλλαγές που επιφέρουν οι συμμαθητές σας στο δικό σας έγγραφο.

Παρατηρήσεις Οι μαθητές δυσκολεύονται να κατανοήσουν τις διαφορές λειτουργίας της μνήμης RAM από την μνήμη ROM. Οι μαθητές δεν μπορούν να αναγνωρίσουν τον οδηγό δισκέτας λόγω της περιορισμένης χρήσης του. Οι μαθητές συνήθως δυσκολεύονται στην αναγνώριση του επεξεργαστή γιατί καλύπτεται από μηχανισμό ψύξης. Γενικά δεν είναι εξοικειωμένοι με το εσωτερικό του υπολογιστή επειδή η κεντρική μονάδα είναι πάντα κλειστή.