The Alchemists Δήμου Αλεξάνδρα Καψάλη Ευθυμία Καψάλης Αλέξανδρος Κουκώνης Θανάσης Αθανασίου Άρτεμις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
7 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  Οι υψηλές απαιτήσεις της σύγχρονης και εξελιγμένης φωτογραφίας απαι΄τούν σοβαρές σπουδές διαφορετικά η απόκτηση φωτογραφικής εμπειρίας.
Advertisements

Η κρίση και το πρόβλημα της διακυβέρνησης στην ελληνική κοινωνία Σταύρος Ιωαννίδης.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Ι ΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Π ΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ / Ε. Κ. «Αθηνά» Τσιμισκή 58, Ξάνθη, τηλ: , fax: ,
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Τατουαζ και body-piercings
Η τέχνη βασίζεται στην εμπειρία και στο ταλέντο. Αποτελεί έναν ευρύτερης ερμηνείας όρο που χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε την διαδικασία, της οποίας.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Graffiti maniacs.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Διδάσκοντας Κριτική της Τέχνης
GRAFFITI: ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
GRAFFITI-STREET ART 4o ΓΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
GRAFF 4 ΤΕΧΝΙΚΕΣ GRAFFITI
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Εργασίες Διδακτική των κοινωνικών επιστημών Μαρία Ρεπούση.
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
 Τέχνη – Έκφραση - Αντίδραση.  Η Street Art αναπτύσσεται σε δημόσιους χώρους και κυρίως σε τοίχους, περιλαμβάνοντας μια μεγάλη ποικιλία τεχνικών. 
ΠΛΗΡΤΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAFFITI
5 η διάλεξη: 30/3/2015 Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική.
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Η ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ: ΟΠΤΙΚΗ-ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΦΑΣΗ Ή ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ;
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
Παρουσίαση του θέματος : Η τέχνη του δρόμου όπως έχει ήδη αναφερθεί σήμερα έχει εξελιχθεί σε : είδος έκφρασης είδος διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Το σώμα ως μια μηχανή.
ΗΘΙΚΟΣ ΣΧΕΤΙΚΙΣΜΟΣ.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ο ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
ΣΧΟΛΕΙΟ: 6 ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
1ο Ε.ΠΑΛ. ΙΘΑΚΗΣ   Α’ Τάξη   Ερευνητική Εργασία Πρώτου Τετραμήνου  Graffiti ιστορία - θέματα - υλικά - τεχνικές.
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Το πιο ανατρεπτικό κίνημα αντι-τέχνης.
Το κείμενο Ορισμός Το κείμενο αποτελεί μια γλωσσική ενότητα που έχει καθορισμένα όρια, εσωτερική συνοχή και φέρνει τόσο στοιχεία από τις προθέσεις του/της.
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας – Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας Μάθημα 3.
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική
Νέα Αθηναϊκή σχολή ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ και ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Ιστορία και Μεθοδολογία της Νευροεπιστήμης Οι διαφορές ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια του Εγκεφάλου Ευάγγελος Τσιμέκας.
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

The Alchemists Δήμου Αλεξάνδρα Καψάλη Ευθυμία Καψάλης Αλέξανδρος Κουκώνης Θανάσης Αθανασίου Άρτεμις

Graffiti και Κοινωνία Το γκράφιτι αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια μια έκφραση της κοινωνίας και του πολιτισμού μας, που από πολλούς θεωρείται ένα είδος τέχνης. Η στάση του κοινωνικού συνόλου απέναντι σ’ αυτή τη «καλλιτεχνική ανησυχία», παρουσιάζει ενδιαφέρον. Το τι είναι graffiti και τι όχι, είναι ζήτημα προθέσεων. Η πίστη σε αυτές τις προθέσεις, δηλαδή η συγκρότηση ενός πλαισίου που ορίζει συμπεριφορές και συμβάσεις, στόχους και στρατηγικές, επιβραβεύσεις και αποκλεισμούς, είναι αυτό που μας οδηγεί να το θεωρήσουμε ως υποκουλτούρα.

Μια υποκουλτούρα όμως που δεν καταναλώνει χρόνο στην ένδυση των φυσικών υποκειμένων που δραστηριοποιούνται στους κόλπους της αλλά ενδύει, με στυλ, τις εικονικές ταυτότητες. Υπό αυτή τη λογική, στην πόλη εκφράζονται τόσο οι επικρατούσες αντιλήψεις της κοινωνίας όσο και οι αμφισβητήσεις τους. Το graffiti ενσαρκώνει μια τέτοια αμφισβήτηση, μια παρερμηνεία.

Το όριο, και ως χώρος και ως συνθήκη, είναι ο τόπος όπου κατοικεί αυτή η δυνατότητα παρερμηνείας. Έτσι, η δημόσια πλευρά του ορίου γίνεται ο ιδανικός τόπος για graffiti, αφού εξυπηρετεί τους σκοπούς του. Σε κάθε περίπτωση, το φαινόμενο του graffiti είναι αν μη τι άλλο άξιο έρευνας, καθώς αποτελεί έναν τρόπο έκφρασης και μια μορφή τέχνης που από τη μία επιδέχεται σημαντικών αμφισβητήσεων, αλλά από την άλλη σίγουρα βρίσκει πληθώρα υποστηρικτών και εκφραστών, κάτι που αναπόφευκτα το κάνει κομμάτι της κοινωνίας μας.

Κοινωνιόγραμμα Graffiti: Μια κραυγή ενάντια στην κρίση Τα graffiti είναι ένα κράμα οπτικής και λεκτικής έκφρασης, που ενσωματώνει το αισθητικό με το ακαλαίσθητο, το φανταχτερό με το ευφυές, το απαγορευμένο με την αστική παράδοση, την προσωπική αγωνία, που μετατρέπεται σε συλλογική, την ανωνυμία με την τεχνική που μαρτυρεί την ιδεολογική τοποθέτηση, η οποία πασχίζει να αφυπνίσει, να τέρψει, να προκαλέσει και τελικά να διατρανώσει την ταυτότητα του δημιουργού.

Παρέχει την ευκαιρία σε περιθωριακές ομάδες να εκφραστούν, σε παράτολμα ή αμφιλεγόμενα μηνύματα να διατυπωθούν και αναδεικνύει στη δημόσια σφαίρα ειδήσεις, περιστατικά, απόψεις, συνθήματα, που αγνοήθηκαν από τα Μ.Μ.Ε.. Ενίοτε σε κωδικοποιημένη μορφή, σηματοδοτεί όρια περιοχών, κατακεραυνώνει και γελοιοποιεί καταστάσεις, προειδοποιεί, αποτρέπει ή απλά υπάρχει ως μόδα, συρμός και γλώσσα της εφηβικής κουλτούρας.

Τα graffiti ανταγωνίζονται άλλα περιβαλλοντικά σημάδια αναγνώρισης και αποτελούν δραματοποιημένες μαρτυρίες καλλιτεχνών ή ανήσυχων πνευμάτων, που υπερβαίνουν το παράνομο, δεν υπογράφουν το δημιούργημά τους, αλλά ταυτόχρονα διαδίδουν την προσωπική ταυτότητα. Συνθήματα, που σε λίγες λέξεις πρέπει να περικλείσουν τα νοήματα και τις ανησυχίες μιας εποχής, μιας γενιάς, ενός ιστορικού, κοινωνικού, πολιτικού ή οικονομικού γεγονότος.

Graffiti και Νέοι Δεν είναι πάντοτε εξοργισμένοι νέοι αυτοί που γράφουν σε τοίχους και δεν αποτελεί φαινόμενο της σύγχρονης εποχής αυτή η λαθραία μορφή έκφρασης. Υποσκελισμένα, μάλιστα, στις μέρες μας, από τους τοίχους τού Facebook, τα συνθήματα του Twitter, τα blogs και το διαδίκτυο, τα graffiti γίνονται μια συνωμοτική ιαχή, που χλευάζει την κρίση, τους πολιτικούς, το βόλεμα, τις αξίες, που οδήγησαν στην παρακμή. Παράλληλα, κινητοποιεί, ενθαρρύνει, σαρκάζει, κρίνει και παρωδεί.

Η κουλτούρα του Graffiti Ένα σημαντικό ερώτημα το οποίο ανακύπτει όμως έχει να κάνει με το ποιος είναι ο συνδετικός παράγοντας που ενοποιεί την κουλτούρα του graffiti. Αν και πολλές σχετικές μελέτες τον έχουνε παραβλέψει, ο παράγοντας του αστικού χώρου (urban space) είναι καθοριστικής σημασίας. Ο αστικός χώρος είναι αυτός που προκαλεί και δραστηριοποιεί τους writers, όπως ονομάζονται όσοι ασχολούνται με το graffiti, να επέμβουν στην διαμόρφωσή του.

Οι λόγοι είναι συχνά διαφορετικοί για τον καθένα. Μερικοί το βλέπουν ως το σημάδι τους πάνω σε μία πόλη η οποία είναι αποπνικτική, άλλοι το βλέπουν ως διέξοδο στο ταλέντο τους και την δημιουργική τους διάθεση (έξω από την κοινά αποδεκτή έννοια της τέχνης), κάποιοι θέλουν να αποτυπώσουν τις ιδέες τους και την ιδεολογία τους ενώ υπάρχουν και αυτοί που απλά θέλουν να επικοινωνήσουν με τους υπόλοιπους που ασχολούνται με το graffiti.

Η τέχνη του δρόμου (Street Art) Η Street Art αναπτύσσεται σε δημόσιους χώρους και περιλαμβάνει μια ποικιλία μορφών και τεχνικών. Τα wheat pasting, sticker bombing, stencil graffiti, poster art, οι υπαίθριες προβολές και εγκαταστάσεις, η χρήση μικτών τεχνικών, η παραποίηση οδικών σημάτων κ.α. περιλαμβάνονται σε αυτό που ονομάζουμε με μια λέξη σήμερα, street art. Το Graffiti είναι σίγουρα ο μεγάλος εκπρόσωπος της Street Art.

Street Art VS Graffiti Η street art δεν έχει όρια, περιλαμβάνει διάφορες τεχνικές, όπως το Wheat Pasting (δημιουργία έργων σε χαρτί και επικόλλησή του σε μια άλλη επιφάνεια), το Stickering (δημιουργία sticker και επικόλλησή του σε δημόσιο χώρο), το Stenciling (ψεκασμός με σπρέι μέσω χαρτονιών-οδηγών, με κομμένα διάκενα), τη δημιουργία τρισδιάστατων αντικείμενων κ.α. Επιπρόσθετα, η street art είναι ένας αρκετά γενικευμένος όρος που απορροφά την παραβατικότητα του graffiti και μάλιστα οι εκπρόσωποί της δέχονται παραγγελίες για να δημιουργήσουν.

Street ArtGraffiti

Graffiti στην Ελλάδα

Κι άλλα graffiti στους δρόμους της Αθήνας