2 ο Γενικό Λύκειο Ελευθερίου Κορδελιού Τμήμα : Β΄4 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ 2 ο Γενικό Λύκειο Ελευθερίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
Συναισθηματικη αγωγη.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δημιουργική Απασχόληση
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Α΄ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ Α΄, Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΤΑΞΕΙΣ Λούλα Χαραλάμπους ΕΔΕ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Καλωσήρθατε!!!.
Βιολογία Γυμνασίου.
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 ο Γενικό Λύκειο Ελευθερίου Κορδελιού Τμήμα : Β΄4 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ 2 ο Γενικό Λύκειο Ελευθερίου Κορδελιού Τμήμα: Β΄4

Στόχοι της ερευνητικής εργασίας Να γνωρίσουμε καλύτερα τι είναι η τέχνη και η δημιουργία και πόσο σημασία έχει στην καθημερινότητα των εφήβων Να παροτρύνουμε τους συμμαθητές μας να κάνουν το ίδιο Να «αφυπνίσουμε» τους ειδήμονες που πιθανά δουν την εργασία μας στο Διαδίκτυο ώστε να προωθήσουν μέτρα που θα βοηθήσουν τους μαθητές να γίνουν πιο δημιουργικοί

Η Τέχνη ως θεραπεία Ψυχοθεραπευτικές ιδιότητες Απελευθέρωση καταπιεσμένων συναισθημάτων και ασυνείδητου υλικού Συναισθηματική εξέλιξη Δημιουργία πνεύματος αμοιβαίας αποδοχής, συνεργασίας και αναγνώρισης

Ποια εργαλεία χρησιμοποιεί η τέχνη ως θεραπεία Μουσικοθεραπεία – (δημιουργικότητα, κοινωνικότητα, έκφραση) Ψυχόδραμα – (αυθορμητισμός, σωματική αμεσότητα) Χοροθεραπεία – (εκτόνωση, χαλάρωση, διασκέδαση, συναισθηματική και σωματική άσκηση) Εικαστική θεραπεία – (έκφραση σκέψεων, συναισθημάτων, επαφή με το βαθύτερο εαυτό, απελευθέρωση δυνάμεων και επαφή με το ασυνείδητο)

Πως επηρεάζει η μουσική και εικαστική τέχνη τους νέους Η ζωή ξεκινάει με ένα νανούρισμα Η τέχνη αλλάζει τη ψυχική μας διάθεση Αναπτύσσει τη φαντασία και την παρατηρητικότητα Απαλλάσσει από τις προκαταλήψεις και δημιουργεί δεξιότητες Φέρνει κοντά τους ανθρώπους

Ένας νέος που ασχολείται με τη τέχνη διακρίνεται από: Χαρισματικότητα Υψηλή ευαισθησία Διορατικότητα Έμπνευση και συναισθηματικό κύρος Αντιμετώπιση κατάθλιψης και κούρασης

Η αισθητική αγωγή στην παιδεία Οφείλει να αποτελεί μέρος της αγωγής των νέων Ικανοποιεί τη γενική ανάγκη του νέου για την τέχνη και την εικόνα που δημιουργεί για τον εαυτό του και για τον κόσμο Τον ισορροπεί και απελευθερώνει τον εαυτό του Εμπεριέχει μία επαναστατική τρυφερότητα που σε αυτήν είναι κρίμα να μην αφεθούν οι έφηβοι για να χειραφετηθούν

Γιατί είναι τόσο απαραίτητη Είναι μία λύση στη συνεχή υπερένταση των Ελλήνων μαθητών σήμερα Αναπτύσσει δεξιότητες που για κάποιους θεωρούνται πολυτέλεια Κάνει τους μαθητές δημιουργικούς, ολοκληρωμένους και πιο ανοιχτόμυαλους Υ.Γ. Ιδέες που πήραμε από κείμενο του Σπύρου Καφτάνη από το προσωπικό του blog

Τα αποτελέσματα της έλλειψης αισθητικής αγωγής Η λατρεία που δείχνουμε στα προϊόντα μαζικής κουλτούρας που κυριαρχούν στα Μ.Μ.Ε. Μη έχοντας την κατάλληλη παιδεία δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε το ωραίο από το ωφέλιμο Γινόμαστε θύματα της μαζικής κουλτούρας

Προτάσεις για το τι πρέπει να κάνει το εκπαιδευτικό σύστημα Αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων μαθημάτων αισθητικής αγωγής (μουσικά σχήματα, θεατρικές ομάδες, εκθέσεις, παραστάσεις κ.τ.λ.) Ύπαρξη των κατάλληλων υποδομών στο χώρο του σχολείου Απαραίτητη η ύπαρξη μουσικής στα διαλείμματα

Ρόλος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Προβολή ειδώλων στους νέους Διαμόρφωση προσωπικότητας και εγκλωβισμός σε πρότυπα Χειραγώγηση επιθυμιών και κλίσεων των εφήβων Τάση να ακολουθούν τις κινήσεις των ειδώλων Αποτέλεσμα: η συνεχής μίμηση και η μεταβολή τους σε άβουλα όργανα

Αν τα μαθήματα ήταν τραγούδια… Η μνήμη βοηθάει στην επικοινωνία του εαυτού μας με το περιβάλλον Η μνήμη είναι ο πυρήνας της προσωπικής μας ιστορίας Είναι συνδεδεμένη με τη μάθηση και τη λήθη Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι μνήμης Οι γνώσεις του σχολείου, η σημασία των λέξεων μαθαίνονται με τους διαφορετικούς τύπους μνήμης Συμπέρασμα: Όλοι θυμόμαστε πιο εύκολα ότι μας αρέσει. Οι μαθητές αγαπούν τη μουσική, αγαπούν τα τραγούδια και αν τα μαθήματά τους είχαν αυτή τη μορφή θα μπορούσαν να απομνημονευτούν πιο εύκολα.

Πώς θα μπορούσαν οι μαθητές να ξεπεράσουν τη δυσκολία να θυμούνται όσα διδάσκονται; Η διαδικασία της μάθησης έχει να κάνει με τη ψυχολογία μας Να ακούν μουσική όταν διαβάζουν Τα μαθήματα να είναι γραμμένα σε στίχους με τη συνοδεία μελωδίας

Τι μπορεί να διδαχτεί ο μαθητής μέσα από τα σχολικά βιβλία που αφορούν τα Εικαστικά - Μουσικά Α) Εικαστικά: – Γνωρίζει τις εικαστικές τέχνες, οξύνει την παρατηρητικότητά του – Αποκτά προσωπικές απόψεις γύρω από τα έργα και απολαμβάνει με το μυαλό και τις αισθήσεις – Χρησιμοποιεί υλικά, τεχνικές και αποκτά δεξιότητες – Μαθαίνει την ιστορία της τέχνης και τη συμβολή του καλλιτέχνη στην κοινωνία

Τι μπορεί να διδαχτεί ο μαθητής μέσα από τα σχολικά βιβλία που αφορούν τα Εικαστικά - Μουσικά Β) Μουσική αγωγή: – Αγάπη προς τη μουσική – Εκτέλεση απλών ρυθμικών σχημάτων – Παραγωγή απλών συνθέσεων – Γνώση βασικών μουσικών στοιχείων – Να εκτιμούν τη μουσική κληρονομιά άλλων λαών – Σύνδεση της μουσικής με άλλα γνωστικά αντικείμενα – Γνωριμία με τη σύγχρονη μουσική τεχνολογία

Τι μπορεί να διδαχτεί ο μαθητής μέσα από τα σχολικά βιβλία που αφορούν τα Εικαστικά - Μουσικά Γ) Θεατρική αγωγή: – Εξερεύνηση του σώματός του στο χώρο – Ανάπτυξη σχέσης με το ρυθμό – Επικοινωνία και ένταξη σε ομάδες – Έκφραση με την αφήγηση, τον αυτοσχέδιο διάλογο και τις διάφορες μορφές δραματικής τέχνης

Ο ρόλος του κράτους στην εικαστική παιδεία Το υπουργείο τα τελευταία χρόνια εισήγαγε δύο νέα μαθήματα: το μάθημα της μουσικής και των εικαστικών Η τέχνη και ο πολιτισμός είναι τα βασικά εργαλεία διδασκαλίας στα σχολεία Παρόλαυτά η ποιότητα των εικαστικών-μουσικών εργαστηρίων καθώς και τα σχολικά βιβλία είναι ανεπαρκή Η αναβάθμιση του εκπαιδευτικού υλικού για τα μαθήματα αυτά δεν έχει ολοκληρωθεί Συμπέρασμα: Είναι επείγουσα η ανάγκη το κράτος να αναδιαμορφώσει την ήδη υπάρχουσα κατάσταση στην εικαστική παιδεία και να την προσαρμόσει στις τρέχουσες εξελίξεις.

Body Art Τρόπος έκφρασης των εφήβων Η λέξη «Tattoo» σημαίνει εντυπωσιακό Μεγάλη δημοτικότητα στους εφήβους Τρόπος έκφρασης συναισθημάτων, γεγονότων, καταστάσεων αρνητικών ή μη Τρόπος εκδήλωσης επαναστατικότητας στο κατεστημένο Προσπάθεια εντυπωσιασμού και συμμετοχής σε συγκεκριμένες παρέες Έκφραση μουσικών και καλλιτεχνικών προτιμήσεων

Ο ρόλος του χρώματος στη ζωή των εφήβων Επηρεάζει τη ψυχολογία και τη φυσική του κατάσταση Οι μαθητές εργάζονται καλύτερα σε ένα φωτεινό χώρο με ευχάριστα χρώματα Υπάρχουν χρώματα που βοηθούν το μαθητή να αφομοιώσει καλύτερα και χρώματα που τον βοηθούν να είναι πιο ήρεμος και χωρίς εξάρσεις

Τα μυστικά των χρωμάτων

Τέχνη και Τεχνολογία Το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να δείξει ότι αυτά τα δύο συνδέονται Η αρχιτεκτονική απαιτεί βαθιά καλλιτεχνικότητα αλλά και ουσιαστική τεχνολογική κατάρτιση Η μουσική δημιουργείται από αγάπη και φυσικό ταλέντο αλλά ενισχύεται με τη σημερινή τεχνολογία Το σχολείο θα πρέπει να ενθαρρύνει τους μαθητές να εκφράζονται μέσω της τέχνης με τη βοήθεια της τεχνολογίας

Graffiti Τέχνη του δρόμου και έφηβοι Οι μαθητές αφήνουν το στίγμα τους, αντιδρούν, διαμαρτυρούνται με μη βίαιο τρόπο Κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο ψυχρό χώρο των σχολείων και των πόλεων Κάνουν τους μεγάλους να αφουγκραστούν τα αδιέξοδά τους Ένας τρόπος να ενοχλήσουν την αισθητική των μεγάλων graffitάροντας τους φρεσκοβαμμένους τοίχους

Τον ελεύθερο σας χρόνο ακούτε μουσική ή ασχολείστε με κάποιο άλλο είδος τέχνης;

Θα αφιερώνατε μια μέρα σε ένα μουσείο;

Γίνεται στο σχολείο σας κάποια καλλιτεχνική δραστηριότητα;

Θα σας ενδιέφερε να γίνει ένα μουσικό φεστιβάλ στο σχολείο σας;

Πηγαίνετε συχνά σε θέατρο ή κινηματογράφο;

Θεωρείτε ότι η ενασχόλησή σας με την τέχνη επηρεάζει θετικά την ψυχολογία σας;

Πιστεύετε ότι το χρώμα επηρεάζει την ψυχολογία των νέων;

Το σχολείο σας οργανώνει μουσικοεικαστικές δραστηριότητες;

Πιστεύετε πως η τέχνη είναι ένας τρόπος έκφρασης των νέων;

Είστε μέλος κάποιας καλλιτεχνικής ομάδας;

Πιστεύετε ότι το tattoo είναι ένας τρόπος έκφρασης;

Υπάρχει πολιτιστικό κέντρο στην περιοχή σας;

Σας αρέσει να διαβάζετε ποίηση;

Θεωρείτε πως η τέχνη του δρόμου (graffiti) εκφράζει τους νέους;

Πηγαίνετε σε μουσικά φεστιβάλ/συναυλίες;

Έχετε θεατρική αγωγή στο σχολείο σας;

Πηγαίνετε συχνά εκπαιδευτικές εκδρομές σε χώρους τέχνης;

Χρησιμοποιείτε προγράμματα επεξεργασίας εικόνων (photoshop, picasa κ.α.);

Θεωρείτε ότι το σχολείο σας αισθητικά σαν χώρος σας ικανοποιεί;

ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ