 Δημοτικό Σχολείο Ελευθερών  Σχ. έτος : 2012-13  Συντονιστής : Αποστολίδης Χρήστος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η χελώνα καρέτα-καρέτα
Advertisements

Αλεξία -Ιωάννα -Γιώργος Ε2’ ΤΑΞΗ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Ανδρέας Στρατηγάκης Έλενα Συλλαίου Χρήστος Σπηλιόπουλος
10 Αγαπημένα μου ζώα Χριστίνα Στ ΄1.
ΤΙΓΡΗΣ Το μεγαλύτερο αιλουροειδές του πλανήτη μας.Το μήκος του φτάνει τα 3 μέτρα και το βάρος του τα 300 κιλά. Έχει το χαρακτηριστικό  κιτρινοκόκκινο τρίχωμα.
Τα Τροπικά Δάση Φίλιππος Παλαιολόγος.
Μαρί-Ελένη Περαντινού ΒΔ’3 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Βαγγέλης Νικολαΐδης.
Άννα-Μαρία Ξενοφώντος και Κορίνα Χρίστου E΄τάξη 6/11/13
Καφέ αρκούδα                                                     Για κάποιους πολιτισμούς η αρκούδα είναι σύμβολο αναγέννησης και παρθενογένεσης, γιατί.
Η ΑΡΚΟΥΔΑ Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν δυο είδη αρκούδων που είναι υπό εξαφάνιση. Aυτά είναι:Η πολική αρκούδα και η καφέ αρκούδα.
Εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό πρόγραμμα: «Τα ζώα του δάσους»
54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ E1
Φώκια Monachus Monachus
Kαφέ αρκούδα Είναι ζώο σωματώδες με μεγάλη μυϊκή δύναμη, ιδιαίτερα στο λαιμό και στα άκρα. Έχει τριγωνικό κεφάλι, κυκλικά μικρά αφτιά και μικρά μάτια.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Δεκάδες είδη ζώων και φυτών εξαφανίζονται καθημερινά. Αιτία, η ανεξέλεγκτη συρρίκνωση των βιοτόπων τους, το παράνομο κυνήγι, η ρύπανση.
Μαυρόγυπας Ένα από τα πιο απειλούμενα αρπακτικά στην Ευρώπη είναι ο μαυρόγυπας. Κατά τους ιστορικούς χρόνους το είδος αυτό είχε μεγάλη εξάπλωση και υπήρχε.
Καμηλοπάρδαλη από το Μιχάλη Αλεξανίδη
“Ο λύκος των παραμυθιών και ο λύκος της φύσης ”
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Σοφία Κατερίνα.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΜΑΡΙΑΝΘΗ Κ΄ ΚΑΛΛΙΟΠΗ.
Σάββας ,Μάριος , Γιώργος, Κώστας
Πολλά ζώα σιγά-σιγά εξαφανίζονται!
Zώα υπό εξαφάνιση στην Ελλάδα
Ευέλικτη ζώνη Θέμα: Ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα
ΤΑ ΖΩΑ.
Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΑΦΝΗ.
ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΕΤΡΟΣ.
Ζώα υπό εξαφάνιση Γιάννης και Λυδία.
Τα αγαπημένα μας είδη ζώων
ΤΑ ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ
ΜΑΥΡΟΓΥΠΑΣ Ένα από τα πιο απειλούμενα αρπακτικά στην Ευρώπη είναι ο μαυρόγυπας. Κατά τους ιστορικούς χρόνους το είδος αυτό είχε μεγάλη εξάπλωση και υπήρχε.
54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤ’2
ΛΕΥΤΕΡΗΣ + ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Δ΄2
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΔΟΓΙΩΡΓΑΚΗ Δ ’2.
Το Γιγαντιαίο Πάντα Το Πάντα είναι ένα ζώο το οποίο είναι ένα από τα πιο γνωστά είδη υπό εξαφάνιση.
Φυσικό περιβάλλον: Βιόσφαιρα
Λευκή Τίγρης.
ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ – ZΩΑ ΤΟΥ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΟΣ
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Δάφνη +Ηλίας.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Γ 2 ΤΑΞΗ.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Στάθης και Γιώργος.
ΜΑΡΑ ΜΕΛΙΣΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.
Η ΛΕΥΚΗ ΤΙΓΡΗ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
 Η καμηλοπάρδαλη είναι το ψηλότερο ζώο στον κόσμο. Ανήκει στην τάξη των Αρτιοδάκτυλων στο οποίο ανήκει ένα μόνο είδος, η κοινή Καμηλοπάρδαλις. Το εν.
ΕΛΑΦΙ Κέλλυ Κυριακή Δ’2. Ελάφι Το ελάφι εξαπλώνεται σε ολόκληρη σχεδόν την Ευρώπη, τη Β.Αφρική τις περισσότερες οροσειρές της Ασίας,τη Σιβηρία,την Άπω.
Αγγελική Μποσμαλή Μουσικό Λύκειο Βέροιας
Από τους: Παρασκευή Καραγιώργη Μάγου και Παρασκευή Καραγιώργη Μάγου και Μιχάλη Μάγο Μιχάλη Μάγο Η Αμαζονία.
Σονίλα Τζεχαλίου Άνδεις. ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ ΤΜΗΜΑ A3 Σχολικό έτος: Καθηγητής: Κατσοπρινάκης Σταύρος.
Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ.
Επίσκεψη στο Δέλτα Αξιού
Τα άγρια ζώα της ζούγκλας
Θηλαστικά που δεν γεννούν μικρά
ΤΣΑΚΑΛΙ Στέλλα – Εμμανουήλ Δ2.
O θαυμαστός κόσμος ενός ξεχασμένου βασιλείου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΑΛΥΣΟΥ ΡΟΔΟΥ
Ζώα της Ζούγκλας! Τα Ζώα είναι πολυκύτταροι, ευκαρυωτικοί οργανισμοί που αποτελούν το βασίλειο των Ζώων. Ο σωματότυπός τους σταθεροποιείται όταν αναπτύσσονται,
Παρουσίαση για τις πολικές αρκούδες
Παναγιώτης Παναγίδης Γ’1
ΖΟΥΓΚΛΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΛΟΥΧΑΚΗΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΗΦΑΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ,
Τα οικοσυστήματα.
ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ
Τα Πάντα Για Τα Πάντα Το Πάντα ζει στα βουνά της Κίνας, μέσα σε δάση με υψόμετρο από ως μέτρα. Δεν κατεβαίνει πιο χαμηλά γιατί συναντά ανθρώπους.
Εξαμηνιαία εργασία στο μάθημα “Εισαγωγή στην χρήση Η/Υ”'
Η εικόνα αυτή περιγράφει τα πάντα που είναι προς Εξαφάνιση !!!!
Η φύση είναι το σπίτι μας
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
Αγριόγατος.
Τα ζώα υπάρχουν στη γη εδώ και εκατομμύρια χρόνια, είχαν το δικό τους περιβάλλον στα τροπικά δάση και είχαμε το δικό μας στις πόλεις. Ωστόσο, λόγω της.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Δημοτικό Σχολείο Ελευθερών  Σχ. έτος :  Συντονιστής : Αποστολίδης Χρήστος

Συνοπτική παρουσίαση του σεναρίου 1. Τίτλος σεναρίου: Zώα που εξαφανίζονται 2. Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές: Γλώσσα,Μαθηματικά.Ιστορία,Θρησκευτικά,Αισθ.Αγω γή. 3. Τάξεις : Δ΄ Δημοτικού. 4. Συμβατότητα με το Α.Π.Σ. και το Δ.Ε.Π.Π.Σ Το θέμα είναι ενότητα στο βιβλίο Μελέτη Περιβάλλοντος της Δ΄ τάξης και οι στόχοι που τίθενται είναι σύμφωνοι με το αναλυτικό πρόγραμμα.

Οργάνωση της διδασκαλίας: Οι μαθητές μπορούν να οργανωθούν σε τέσσερις ομάδες των τεσσάρων ή πέντε μαθητών.Το σενάριο υλοποιείται στην τάξη. Υλικοτεχνική υποδομή: Απαιτείται ηλεκτρονικός υπολογιστής και βιντεοπροβολέας.

Διδακτικοί στόχοι: Να γνωρίσουν απειλούμενα είδη ζώων και να συσχετίσουν τις δραστηριότητες του ανθρώπου με την καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος. Διάρκεια: Η διάρκεια της δραστηριότητας υπολογίζεται σε δύο διδακτικές ώρες.

Τίγρη της Βεγγάλης ; Τίγρη της Βεγγάλης ή Βασιλική τίγρη της Βεγγάλης είναι η τίγρη που ζει στα τροπικά δάση και στα λιβάδια του Μπαγκλαντές, στο Μπουτάν στη Βιρμανία στην Κίνα στην Ινδία και στο Νεπάλ. Η γούνα της είναι πορτοκαλή - καφετιά με μαύρες λωρίδες. Οι αρσενικές τίγρεις της Βεγγάλης είναι μέχρι 3 μέτρα το πολύ. Τα θηλυκά είναι μέχρι 2,7 μέτρα το πολύ. Κυνηγούν ελάφια, χοίρους, αντιλόπες, βοοειδή, νέους ελέφαντες, και βουβάλια. Οι τίγρεις είναι, όπως οι περισσότερες μεγάλες γάτες, απόμερα ζώα. Προτιμούν επίσης να κυνηγήσουν συνήθως τη νύχτα. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, η κάλυψη της ψηλής χλόης δίνει στα αιλουροειδή άριστη κάλυψη. Η απώλεια των βιότοπων και το λαθραίο κυνήγι είναι σημαντικές απειλές στην επιβίωση του είδους. Οι λαθροκυνηγοί σκοτώνουν τις τίγρεις όχι μόνο για τη γούνα τους, αλλά και για να κάνουν διάφορα παραδοσιακά Ασιατικά φάρμακα. Η τίγρη της Βεγγάλης προστατεύεται τώρα αυστηρά, και είναι το εθνικό ζώο στο Μπαγκλαντές και στην Ινδία. Μετά από την επιτυχία του προγράμματος, ο πληθυσμός των άγριων τίγρεων έχει αυξηθεί πολύ. Ο πληθυσμός των τίγρεων τώρα περιλαμβάνει 270 τίγρεις στην ινδική πλευρά και 750 τίγρεις στην πλευρά του Μπαγκλαντές. Αυτές οι τίγρεις είναι οι πιο επικίνδυνες από όλα τα είδη επειδή κυνηγούν ανθρώπους για τροφή.

Η απώλεια των βιότοπων και το λαθραίο κυνήγι είναι σημαντικές απειλές στην επιβίωση του είδους. Οι λαθροκυνηγοί σκοτώνουν τις τίγρεις όχι μόνο για τη γούνα τους, αλλά και για να κάνουν διάφορα παραδοσιακά Ασιατικά φάρμακα. Η τίγρη της Βεγγάλης προστατεύεται τώρα αυστηρά, και είναι το εθνικό ζώο στο Μπαγκλαντές και στην Ινδία. Μετά από την επιτυχία του προγράμματος, ο πληθυσμός των άγριων τίγρεων έχει αυξηθεί πολύ. Ο πληθυσμός των τίγρεων τώρα περιλαμβάνει 270 τίγρεις στην ινδική πλευρά και 750 τίγρεις στην πλευρά του Μπαγκλαντές. Αυτές οι τίγρεις είναι οι πιο επικίνδυνες από όλα τα είδη επειδή κυνηγούν ανθρώπους για τροφή.

Αρκούδα Πάντα Λιγοστοί πληθυσμοί του γιγάντιου πάντα επιζούν σήμερα στα κατακερματισμένα δάση μπαμπού της Κίνας. Κι όσο ο βιότοπος τους συρρικνώνεται, τόσο αυξάνεται η απειλή για το πιο δημοφιλές αρκουδάκι στον κόσμο, που επιλέχθηκε και ως διεθνές σύμβολο του WWF. Η δεκαετία ʼ 80 υπήρξε ίσως η πιο καταστροφική για το είδος. Η έκταση που καταλάμβαναν τότε τα περίπου πάντα, μειώθηκε από σε km². Το WWF ξεκίνησε δράση για την προστασία του είδους το 1981 και σήμερα το πρόγραμμα που εκπονείται σε συνεργασία με την κυβέρνηση της Κίνας παρουσιάζει θεαματική πρόοδο : η περιοχή που προστατεύεται αυξήθηκε κατά 25% φτάνοντας στα km², ενώ η τελευταία εμπεριστατωμένη έρευνα που δημοσιοποιήθηκε το 2004, έδειξε σημαντική ανάκαμψη του πληθυσμού σε άτομα, γεγονός πολύ ελπιδοφόρο για το μέλλον των πάντα...

Κοινό όνομα: Γιγάντιο Πάντα Βάρος: 86 – 125 κιλά Ύψος: 1.20 – 1.90μ. Χρώμα: Άσπρο και μαύρο Βιότοπος, εξάπλωση: Οροσειρές της νοτιοδυτικής Κίνας Μέσος όρος ζωής: 20 χρόνια στο φυσικό του περιβάλλον Πληθυσμός: Περίπου άτομα

Κύριες απειλές: Συρρίκνωση του βιότοπου, παράνομο κυνήγι Ο μοναδικός τους εχθρός είναι ο άνθρωπος, αφού δεν απειλούνται από κάποιο αρπακτικό. Τα σχήματα πάνω στο δέρμα τους χρησιμεύουν για να αναγνωρίζονται εύκολα μεταξύ τους μέσα στα πυκνά δάση. Οι αρκούδες πάντα είναι ιδιόμορφα ζώα. Καταστρέφουν τεράστιες εκτάσεις προκειμένου να βρουν την τροφή τους. Είναι διακριτά στο περιβάλλον όπου ζουν, γι ʼ αυτό κρατούν σε απόσταση τα ζώα που κινούνται γύρω τους. Το κυριότερο όμως είναι ότι χάρη στα μοτίβα της γούνας τους εντοπίζουν εύκολα το σύντροφό τους όταν θέλουν να ζευγαρώσουν

Θηλαστικό που ζει κυρίως στην Αφρική και στη νότια Ασία. Υπάρχουν πέντε είδη ρινόκερων. Ο μαύρος ρινόκερος, ο λευκός ρινόκερος, ο ρινόκερος της νότιας Κίνας και της Ινδίας, της Ιάβας και της Σουμάτρας. Ο μαύρος ρινόκερος ζει στην Αφρική, νότια της Σαχάρας. Προτιμά τις σαβάνες, τις θαμνώδεις αλλά και τις ορεινές πυκνές σε βλάστηση περιοχές. Το μήκος του μαύρου ρινόκερου φτάνει τα 4 μέτρα, το ύψος του τα 170 εκατοστά και το βάρος του τους 2 τόνους. Έχει πολύ ανεπτυγμένη ακοή και όσφρηση αλλά η όρασή του είναι αδύνατη.

Τρέφεται αποκλειστικά με χόρτα και φύλλα θάμνων. Είναι ζώο νυχτόβιο. Τα απογεύματα συνήθως τα περνάει κοντά στο νερό όπου επιδίδεται σε λασπόλουτρα. Αυτά τον βοηθούν να απαλλάσεται από τα παράσιτα. Πολλά πουλιά, όπως Βουβάγοι και Ερωδιοί, ζουν κοντά του (συμβίωση) τρώγοντας τα παράσιτα και τα τσιμπούρια και ειδοποιώντας τον με τις φωνές τους όταν πλησιάζει εχθρός

Ποια ζώα κινδυνεύουν με εξαφάνιση ; ………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………… ……………………………………………………………………… Πρέπει να σεβόμαστε το περιβάλλον ; ………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………… ……………………………………………………………………… Τι μπορούμε να κάνουμε για αυτά ;

Πώς φαντάζεστε ότι θα είναι το φυσικό περιβάλλον σε 20 χρόνια; ………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………… ……………. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός αυτών των ζώων; ………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………… ……………