2.3.Στόχοι. Στόχος είναι κάτι το ιδιαίτερο που θέλουμε πολύ να πετύχουμε ανεξάρτητα από τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε, που μπορεί να είναι και πρόκληση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
2.2.Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
3.1.Οικονομικοί πόροι και οικονομία
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΤΑΜΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΝΟΣ.
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ
2.1.Η έννοια της οργάνωσης Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία Βενετία.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Γνωσιακή Επιστήμη Οδηγίες. Αξιολόγηση Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Μία εργασία (60% του τελικού.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΛΕΤΗΣ
Δομή ερευνητικής εργασίας
Παιδαγωγικό ζεύγος: μαθητής – δάσκαλος Σχολείο: γενικεύτηκε με τη σημερινή του μορφή κατά τους τελευταίους δύο με τρεις αιώνες. Μαθητής: παιδικό επάγγελμα.
ΧΟΡΗΓΙΑ.
Εκπαιδευτική παρουσίαση
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Α. ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Savoir Vivre Το Savoir Vivre (σαβουάρ βιβρ) είναι εγχειρίδιο σύμφωνα με το οποίο ο αναγνώστης μαθαίνει να εφαρμόζει στο σύνολο της ζωής του, κανόνες καλής.
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
Επιθυμία vs Ανάγκη / Μαθαίνω να βάζω εφικτούς στόχους Financial Capability.
Microsoft Word.
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Κυριάκου Νικόλαος Πληροφορικής ΠΕ-20
Σχεδιασμός και εφαρμογή δραστηριοτήτων προαγωγής της υγείας
Μάθημα 12ο Διδακτικά σενάρια
Peer Coaching and Mentoring
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2.3.Στόχοι

Στόχος είναι κάτι το ιδιαίτερο που θέλουμε πολύ να πετύχουμε ανεξάρτητα από τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε, που μπορεί να είναι και πρόκληση για παραπέρα προσπάθεια. Στόχος είναι κάτι διαφορετικό από '' το θα ήθελα'' γιατί έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Χαρακτηριστικά στόχων: Να είναι πραγματοποιήσιμοι (να έχουμε τους αναγκαίους πόρους υλικούς- ανθρώπινους να τους υλοποιήσουμε) Να είναι συγκεκριμένοι (να είναι ξεκαθαρισμένοι, να ξέρουμε τι θέλουμε να πετύχουμε, ανάλογα των δυνατοτήτων μας)

Ακόμα να θέτουμε συγκεκριμένο χρονικό όριο διάστημα επίτευξης (μικρό-μεγάλο, ανάλογα με την δυσκολία τους αλλά και την δυνατότητα πόρων επίτευξή τους) Να τους ιεραρχούμε βάσει των αναγκών μας (η κατηγοριοποίηση των στόχων εξαρτάται από τις αξίες μας και τις ανάγκες μας - επιθυμίες μας) Χαρακτηριστικά στόχων:

Βάζω στόχους.. Οικογένεια Επάγγελμα Υγεία Πολιτιστικοί και κοινωνικοί στόχοι Εκπαιδευτικοί στόχοι Πνευματικοί και ηθικοί στόχοι

Χαρακτηριστικά Καλής Στοχοθέτησης Specific (= Συγκεκριμένος) Measurable (= Μετρήσιμος) Achievable (= Εφικτός) Realistic (= Ρεαλιστικός) Time-Bound (= Χρονικά Δεσμευτικός)

Βιωματικό Εργαστήριο: Μαθαίνω να μελετώ Κεφάλαιο- 2.3 Στόχοι 1. Προετοιμασία 2. Επισκόπηση 3. Μελέτη 4. Σημειώσεις 5. Επανάληψη

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ Ξεφύλλισμα. Καθορισμός χρόνου μελέτης. Καθορισμός ποσότητας. Γνώσεις για το θέμα.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ Επαναλήψεις (Συνήθως βρίσκονται στο τέλος κάθε κεφαλαίου ή στο τέλος του βιβλίου) Φωτογραφίες - Εικόνες. Πρώτη και τελευταία παράγραφος (Μπορούμε να βγάλουμε ένα καλό συμπέρασμα για το τι θα ακολουθήσει από την πρώτη παράγραφο και μπορούμε να πάρουμε το γενικό συμπέρασμα από την τελευταία). Πίνακες. Σημειώσεις στο περιθώριο. Λέξεις υπογραμμισμένες ή με κεφαλαία. Τίτλους και υπότιτλους. Γραφικές παραστάσεις. Στατιστικά στοιχεία.

3. ΜΕΛΕΤΗ Να βρούμε τις βασικές ιδέες. Να πάρουμε τις σημαντικές λεπτομέρειες. Να αξιολογήσουμε αυτό που διαβάζουμε.

4. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ Γραμμικές σημειώσεις. Σκελετός περιεχομένων. Δυναμικό διάγραμμα 5. ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ