ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Μικρός οδηγός •Γενική συνέλευση τμήματος •3μελής εφορευτική επιτροπή Ψηφοδέλτια Υποψήφιοι •Μυστική ψήφος Ψηφοφορία: Καταμέτρηση ψήφων •Πρόεδρος-
Η λειτουργία του πολιτεύματος
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Κοινωνικη και πολιτικη αγωγη
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
….για πολλές ώρες…..
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ «EUGENE DELACROIX» [ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ] Γενική Συνέλευση 8/10/2014 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Οι χώρες της Ε.Ε..
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Μαθητικές εκλογές Μικρός οδηγός
Ελληνογερμανική Αγωγή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011-12 Ερευνητικη Εργαςια με θεμα: «Κοινωνικα δικτυα, μαθητικες κοινοτητες και εκκληςια του δημου- Μια προςεγγιςη της επικοινωνιας-εκφραςης» ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011-12

Στοχος εργαςιας Με αυτή την ερευνητική εργασία θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε την εξέλιξη της έννοιας της επικοινωνίας και της έκφρασης μέσα σ’ ένα κοινωνικό περιβάλλον. Θα εξετάσουμε τρία διαφορετικά πεδία έκφρασης (κοινωνικά δίκτυα, μαθητικές κοινότητες, εκκλησία του δήμου) και θα αναλύσουμε τις κοινές συνιστώσες τους.

Εμπλεκομενα μαθηματα Πληροφορική Ιστορία Έκθεση-Έκφραση

Ενοτητα 1-κοινωνικα δικτυα(το facebook) Είναι ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης Ξεκίνησε στις 4/2/2004 Δημιουργία προφίλ του χρήστη Αλληλεπίδραση μεταξύ χρηστών

Περιβαλλον facebook

Περιβαλλον facebook

FACEBOOK-ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ; Αποτελεί μια νέα μορφή εύκολης και άμεσης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων Προσφέρει άνετη πρόσβαση στην πληροφορία, δυνατότητα αλληλεπίδρασης ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα, συγκρότηση κοινών ομάδων Επανασύνδεση χρηστών με παλιούς φίλους

FACEBOOK-ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ; Παραβιάζονται τα προσωπικά δεδομένα και η ιδιωτικότητα του χρήστη Δημιουργείται εθισμός-εξάρτηση Έχουμε επικοινωνία και αλληλεπίδραση σ’ έναν εικονικό κόσμο που αποξενώνει τον χρήστη από την πραγματική ζωή.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ… Οι χρήστες πρέπει: Να σέβονται την ιδιωτικότητα των άλλων Να προσέχουν τα προσωπικά δεδομένα που δημοσιεύουν Να χρησιμοποιούν διαφορετικούς κωδικούς πρόσβασης από αυτούς που έχουν σε άλλους δικτυακούς τόπους Καλό είναι τις περισσότερες φορές να προτιμάται η χρήση ανώνυμων προφίλ

Αποτελεςματα ερευνων ΕΡΕΥΝΑ 1 (sagerinternet.gr) Χρήση του facebook στα ελληνικά σχολεία Δημοτικό: το 15% των μαθητών διαθέτουν προφίλ στο Facebook Γυμνάσιο/Λύκειο: το 70% των μαθητών διαθέτουν προφίλ στο Facebook

Αποτελεςματα ερευνων ΕΡΕΥΝΑ 2 (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ) Κυριότερα συμπεράσματα Οι πολύωροι χρήστες του Facebook έχουν χαμηλή συμμετοχή σε δημιουργικές δραστηριότητες κατά τον ελεύθερο χρόνο τους Οι περισσότεροι δήλωσαν ότι μέσω της εφαρμογής αυτής κατάφεραν να επανασυνδεθούν με άτομα ή φίλους που είχαν χάσει εδώ και καιρό

Αποτελεςματα ερευνων ΕΡΕΥΝΑ 2 (συνέχεια) Το γλωσσικό επίπεδο των χρηστών του Facebook πολλές φορές κατρακυλάει σε ύβρεις και χυδαιολογίες, ενώ η ελληνική ορθογραφία παραχαράσσεται. Οι περισσότεροι χρήστες του Facebook δεν κατάλαβαν την εξάρτηση από αυτό Σε χρήστες μικρότερης ηλικίας αναπτύσσεται ανταγωνισμός για το ποιος θα προσελκύσει περισσότερους φίλους, κυρίως του αντιθέτου φύλου

Αποτελεςματα ερευνων ΕΡΕΥΝΑ 2 (συνέχεια) Οι περιστασιακοί χρήστες του Facebook στην πλειοψηφία τους ασχολούνται με τους φίλους τους, ενώ όσοι επενδύουν πολύ χρόνο είναι κατά κύριο λόγο μοναχικοί χρήστες Πολλοί χρήστες δήλωσαν ότι αυτό που τους συναρπάζει στο Facebook είναι ότι γνωρίζουν άτομα που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα, ότι έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν, ακόμη και ότι συγκροτούν ομάδες μελέτης για τις εξετάσεις.

Αποτελεςματα ερευνων ΕΡΕΥΝΑ 3 (Εσπερινό Γυμνάσιο Θήβας) Το 52% των μαθητών διαθέτουν λογαριασμό στο facebook Οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες δημιούργησαν λογαριασμό για κοινωνικούς λόγους (γνωριμίες, ευκολότερος τρόπος επικοινωνίας) Το 60% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το facebook καθημερινά, ενώ το 43% 2-3 φορές την ημέρα ή και συχνότερα, δηλαδή είναι φανατικοί χρήστες

Αποτελεςματα ερευνων ΕΡΕΥΝΑ 3 (συνέχεια) Μόνο το 10% των χρηστών έχουν δώσει ψεύτικα στοιχεία στο facebook! Η πλειοψηφία των χρηστών (60%) διαθέτει πάνω από 300 εικονικούς φίλους. Παρόλα αυτά ένα σημαντικό ποσοστό (50%) δεν γνωρίζουν στην πραγματικότητα πάνω από τους μισούς εικονικούς τους φίλους! Οι περισσότεροι χρήστες (67%) νιώθουν απόλυτη ασφάλεια στο facebook.

ενοτητα 2-μαθητικες κοινοτητες Οι μαθητικές κοινότητες έχουν στόχο: Να καλλιεργήσουν το δημιουργικό πνεύμα, την πρωτοβουλία και την υπευθυνότητα των μαθητών Να ασκηθούν οι μαθητές στη δημοκρατική διαδικασία και στη συμμετοχή στα κοινά Να συνειδητοποιούν οι μαθητές τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις τους

ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες είναι ισότιμα μέλη της δικής τους μαθητικής κοινότητας Οι εκλογές για την ανάδειξη των συμβουλίων πρέπει να γίνονται μετά από αναλυτική συζήτηση των θεμάτων που απασχολούν τα μέλη της κοινότητας Το 5μελές συμβούλιο έχει συλλογική ευθύνη για την οργάνωση και τη λειτουργία της μαθητικής κοινότητας

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (συνέχεια) Όταν υπάρξει πρόβλημα από τη συμπεριφορά μαθητή ή μαθήτριας στο σχολείο, μπορεί να γίνει έκτακτη συνέλευση της μαθητικής κοινότητας στην οποία ανήκει Εκπρόσωπος του μαθητικού συμβουλίου συμμετέχει στο Σχολικό Συμβούλιο και στη Σχολική Επιτροπή, η οποία πρέπει να συνεδριάζει τακτικά και να ασχολείται με τις σχολικές δαπάνες για τη διασφάλιση της καλής λειτουργίας του σχολείου

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Έκδοση μαθητικών εντύπων και λειτουργία ιστοσελίδας Ανοικτές συζητήσεις για μαθητικά και νεανικά θέματα Διοργάνωση εκθέσεων και εκδηλώσεων Λειτουργία ομίλων για διάφορα θέματα Συμμετοχή σε εκδηλώσεις εκτός σχολείου Συζητήσεις και αποφάσεις για τον κανονισμό λειτουργίας του σχολείου

ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ

Ενοτητα 3-εκκληςια του δημου και αρχαια αγορα ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Αποτελούσε το κυρίαρχο όργανο δημοκρατίας στην αρχαία Αθήνα και λάμβανε χώρα στο λόφο της Πνύκας κοντά στην Αγορά Στην εκκλησία του Δήμου παίρνονταν αποφάσεις για γενικά θέματα της πόλης, για κήρυξη πολέμου, επιλογή στρατιωτικών και οικονομικών αρχόντων, ψήφιση  νόμων αλλά και για την εξωτερική πολιτική της Αθήνας Οι αποφάσεις παίρνονταν κατά πλειοψηφία και γράφονταν σε λίθινη στήλη

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ Η Αγορά βρισκόταν σχεδόν πάντα κοντά στο κέντρο της πόλης και ήταν εύκολα προσβάσιμη από όλους τους πολίτες Η έννοια της Δημοκρατίας γεννήθηκε μέσα στα όρια της Αθηναϊκής Αγοράς Οι Αθηναίοι πολίτες ψήφιζαν για οτιδήποτε και για τα πάντα και κανένας πολίτης δεν ήταν πάνω από τον νόμο Και η επιστημονική θεωρία ξεκίνησε από την Αγορά, όπου τα λαμπρότερα μυαλά της πόλης συναντιόντουσαν και αντάλλασσαν απόψεις

ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ