Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Αντιστοίχιση Υφιστάμενου Εκπαιδευτικού Υλικού.
Advertisements

Πρεσβευτής του τόπου μου Δημιουργία Blog και ανάρτηση σε αυτό ψηφιακού υλικού με θέμα την πόλη μας, την Πάτρα.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ένα παράδειγμα διαθεματικής αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων έκφρασης στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική. Α. Ψαλτίδου Σ. Δουκάκης Ένα παράδειγμα διαθεματικής.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ 15. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα Και πατάμε το sign in.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
« Ηλεκτρονικό Εργαστήριο Φυσικής » Συνέδριο ACSTAC Μάρτιος 2011 Αναστασίου Χρίστος, Βασδέκης Μιχάλης, Μακεδών Νίκος, Σεϊτάνη Μαριάννα, Τσάμη Λυδία Επιβλέποντες.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
Δομές Διακλάδωσης «εάν ης φιλομαθής, έσει πολυμαθής» Ισοκράτης
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Αλγόριθμοι Αναζήτησης
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Πέτρος Κλιάπης - Όλγα Κασσώτη Συγγραφείς
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Α’ τάξη – κεφάλαιο 2 – Το Υλικό του Υπολογιστή
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Εξάσκηση στα Γεωμετρικά Σχήματα Δημιουργήθηκε από την Πασχαλίνα Γκρούγια κάντε κλικ για συνέχεια.
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Ο Φεγγαρο-Σκεπαστούλης
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007
''Για να σερφάρεις στο Διαδίκτυο με ασφάλεια''
εισαγωγή στο SCRATCH μια περιήγηση στις βασικές εντολές
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007
Σχεδιάστε μια σκακιέρα
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
EΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Αναλυτικό Πρόγραμμα Πληροφορικής και Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Νοέμβριος, 2015.
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΠΕ19, Α. ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ, Χ. ΜΑΒΟΓΛΟΥ, Η. ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ, Κ. ΦΥΤΡΟΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2, Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 8: Σχεδιάστε μια σκακιέρα Προαπαιτούμενες γνώσεις: μπ, πι, δε, αρ, επανάλαβε Νέα εντολή: γέμισε ΘΕΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

Η ΣΚΑΚΙΕΡΑ

Από τι αποτελείται η σκακιέρα; Τετράγωνα… Τι είδους τετράγωνα; Λευκά: Μαύρα:

Ποιο είναι το δομικό στοιχείο που κατασκευάζεται μια σκακιέρα; Μπορούμε να κατασκευάσουμε ένα τούβλο ώστε να μπορούμε να χτίσουμε μια σκακιέρα; Πιθανές απαντήσεις:

Υπάρχει ένα πιο πολύπλοκο σχήμα που φτιάχνεται από το τούβλο μας και επαναλαμβάνεται; Πιθανές απαντήσεις:

Αν επιλέξουμε τη στήλη Το αμέσως επόμενο πολύπλοκο σχήμα που δημιουργείται στη σκακιέρα:

Στη συνέχεια με μια απλή επανάληψη κατασκευάζεται η σκακιέρα. Για σκακιέρα επανάλαβε 4[διπλή_στήλη] τέλος

Στη συνέχεια καταγράφεται η πορεία:

Ο κώδικας για την κάθε διαδικασία: Για τετράγωνο Επανάλαβε 4[μπ 30 δε 90] τέλος Για μαύρο_τετράγωνο τετράγωνο στα δε 45 μπ 15 γέμισε πι 15 αρ 45 τέλος Για τούβλο μαύρο_τετράγωνο μπ 30 τετράγωνο μπ 30 τέλος Για στήλη επανάλαβε 4[τούβλο] τέλος Για διπλή_στήλη στήλη δε 90 μπ 60 δε 90 στήλη δε 180 τέλος Για σκακιέρα Επανάλαβε 4[διπλή_στήλη] τέλος

Συμπεράσματα Αρχές τμηματικού προγραμματισμού Επέκταση του παραδείγματος και με άλλες μεταφορές από την καθημερινότητα

Blog: Λειτουργεί… Ιστότοπος υποστήριξης του βιβλίου Πληροφορικής Γυμνασίου: Θα ξεκινήσει η λειτουργία της μέχρι την Χρίστος Μαβόγλου, ΠΕ19,