ΠΑΡΑΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

Music: Nightengale Serenade
… ΚΑΙ… …και εσωτερική στάση.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μουσικές Δημιουργίες “ Ήδη, από τις αρχές του 2010, προχωρήσαμε και διευρύναμε το ρεπερτόριό μας με νέες μουσικές δημιουργίες που χαρακτηρίζουν το γνήσιο.
…από μικρούς συγγραφείς
Όλα εξαρτώνται από μένα !!!
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
Εθιμα Χριστουγεννων Σχέδιο μαθήματος.
Ρήμα – Υποκείμενο –Κατηγορούμενο Συνδετικά ρήματα
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
«Παράλληλες διαδρομές» Πολιτιστικό Διασχολικό Πρόγραμμα: Εσπερινό Γυμνάσιο & Παράρτημα 6 ου Γυμνασίου στο Ε.Κ.Κ.Ν. Βόλου Η παρουσίαση αυτή εμφανίζει τα.
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Υλικό για Διδακτική Πρόταση 1, Διδακτική Πρόταση 2 Διδακτική Πρόταση 3.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ
ΠΩΣ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ!; Συγχαρητήρια! Είσαι πια αρκετά μεγάλος για να χρησιμοποιείς την ηλεκτρική κουζίνα ή το φούρνο μικροκυμάτων η μαμά σου σού είπε πως μπορείς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
Συμβουλές για τις Διαρροές και το Ντους
Μόλις την είδε, έτρεξε αμέσως κοντά της. ΚΥΚΥ ΚΥΚΥ ΧΡΧΡ ΧΡΧΡ Κ Κ Χ Χ ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Τίτλος Προγράμματος: «Εγώ και οι άλλοι. Πόσο ίδιοι μα και πόσο διαφορετικοί.»  Στοιχεία εκπαιδευτικού  Ονοματεπώνυμο: Νασιούδη Γεωργία  Ειδικότητα :
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Από τις μαθήτριες : Δέσποινα Χατζηπαναγιώτη, Πρίγια Βικραμασίγκαμ, Αλεξάντρα Χαριλάου.
Οι διακοπές που πέρασαν…
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το πρόγραμμα «Ο Ιλυρρικός λαός από το χθες στο σήμερα» Μας έδωσε την ευκαιρία να…
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Η πολιτική κουλτούρα Η πολιτική κουλτούρα συντίθεται από τις στάσεις, τις πεποιθήσεις, τις αντιλήψεις, τα συναισθήματα και τις αξίες που σχετίζονται με.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
Στάση απέναντι στη διαφορετικότητα. Παράδειγμα 1 Σε μια τάξη νηπιαγωγείου ένα παιδί αρνείται να πιάσει το χέρι ενός άλλου. Τη στιγμή που είχαν αρχίσει.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Ο ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
5 ΛΙΜΝΕΣ 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
3ο Δημοτικό Σχολείο Αρτέμιδας Νταριάνα Ζαβούνη Ε’1
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Ρήματα Ουσιαστικά Επίθετα Και πώς να τα ξεχωρίζουμε.
Music: Nightengale Serenade
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Ασφαλές Διαδίκτυο.
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΑΡΑΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

Παρατακτική σύνδεση ή παράταξη Ασύνδετο σχήμα π.χ. Έτρεχαν, πηδούσαν, τάραζαν τον κόσμο από τις φωνές. Παρατακτική σύνδεση ή παράταξη Η Άννα χορεύει και τραγουδάει (Θα γυρίσω) αφού τελειώσουμε τη δουλειά και φύγουν όλοι οι άλλοι. Υποτακτική σύνδεση (ή υπόταξη) Θα φύγω, όταν βραδιάσει Θα φύγω, όταν βραδιάσει, επειδή τότε θα γυρίσουν οι γονείς μου

Τα παιδιά στο σχολείο καλούνται να μάθουν να ξεχωρίζουν τα κοινά στοιχεία που έχουν μεταξύ τους κουλτούρες που στην πρώτη ματιά μοιάζουν διαφορετικές, να εκτιμούν την αξία άλλων πολιτισμών εκτός από το δικό τους, να αναγνωρίζουν την ετερογένεια, και όχι την ομοιογένεια, ως βασικό χαρακτηριστικό των σύγχρονων κοινωνιών. Ας δοκιμάσουμε να εντοπίσουμε όλες τις προτάσεις…

να ξεχωρίζουν τα κοινά στοιχεία Τα παιδιά στο σχολείο καλούνται να μάθουν 1 να ξεχωρίζουν τα κοινά στοιχεία που έχουν μεταξύ τους κουλτούρες 2 να εκτιμούν την αξία άλλων πολιτισμών εκτός από το δικό τους, 3 να αναγνωρίζουν την ετερογένεια, και όχι την ομοιογένεια, ως βασικό χαρακτηριστικό των σύγχρονων κοινωνιών που στην πρώτη ματιά μοιάζουν διαφορετικές