Βήματα και αρχές για τη διαμόρφωση της ομάδας Μείζον Πρόγραμμα Ε π ιμόρφωσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ WWW Σύγχρονες τάσεις στις δικτυακές κοινότητες στο Internet και τον Παγκόσμιο Ιστό. Η π ερί π τωση των blogs. Ε π ι π τώσεις στην κοινωνική.
Advertisements

♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΣΛΑΙΝΤΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ.
Η κοινωνική διάσταση της ΚτΠ ΑΘΗΝΑ, 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2004 « Ευ π αθείς Κοινωνικά Ομάδες και ΚτΠ » ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΛΥΒΑ ΕΥΔ ΕΠ ΚτΠ.
Βήμα 1ο α. Πριν από την έναρξη του συμβολαίου ο δάσκαλος καταγράφει σε μεγάλο χαρτί τα χαρακτηριστικά της «καλύτερης τάξης» που είχε ποτέ. β. Επίσης κάνει.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Έρη Τσούνη Μ Ο Ρ Φ Ε Σ Π Ε Ι Θ Ο Υ Σ Εκτός από τους τρόπους άσκησης πειθούς δεχόμαστε στην καθημερινότητά.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική) Σύνταξη Ετήσιας Έκθεσης του σχολείου (υποχρεωτική)
Δραστηριότητες προσομοίωσης
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΕΣΤΙΑΣΗ. → Οι άνθρωποι τείνουν να συζητούν για αυτά που λένε οι άλλοι άνθρωποι. → Το μοντέλο που παρέχουμε ως σύμβουλοι, συμβάλλει και προσδιορίζει το.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Στρατηγικές Διαπραγμάτευσης με συμμάχους και αντιπάλους Μάριος Στυλιανίδης.
Ανθρώπινα προβλήματα Καταστροφές - Κατακλυσμοί Από τον Διδάσκαλο Paramahansa Yogananda.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΑΣΚΗΣΗ) Λάμπρος Πόλκας.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο. Εισαγωγή Υ π οθέστε ότι ενώ, για κά π οιο λόγο, α π ουσιάζετε α π ό τον χώρο εργασίας σας, χρειάζεστε ένα έγγραφο π.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.: Πρωτάθλημα Ρομπότ (Robocup) 2008 :. {Συνάντηση με την ομάδα «Κουρήτες» στην.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Μαρίνα Δεδούλη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ2, Ψυχολόγος
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΙΛΙΑΔΑ.
ΓΡΑΦΗΜΑΤA ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ C.B.M. ΠΑΠΑΚΟΣΜΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΡΑΔΗΜΟΥ.
Πτυχιακή εργασία Προβολή ιστοσελίδα τμήματος από συσκευές κινητής τηλεφωνίας σε λειτουργικό σύστημα Windowsphone ………………
Κεφάλαιο 12 Ανάλυση ποιοτικών δεδομένων
Κεφάλαιο 8 Δειγματοληπτική έρευνα
ΗΥ 150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμ π ούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Αλγόριθμοι και Προγράμματα.
Διαμόρφωση παρουσίασης
Βασίλης Τσινό π ουλος Τηλέφωνο Α π ρίλιος Dun & Bradstreet Online Trust Solutions and.
Κεφάλαιο 1 Βασικές αρχές
Κεφάλαιο 4 Κοινωνική μέτρηση
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Κεφάλαιο 5 Σύνθετα μέτρα
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
Ιστορία της φιλοσοφίας: Σωκράτης, Πλάτων, Αριστοτέλης Σ. Σταυριανέας Τμήμα Φιλοσοφίας Παν/μίου Πατρών 14/10/2015.
HY335A ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 1 ΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΒΑΡΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Προσεγγίζοντας τις Βιωματικές Δράσεις Α΄ Μέρος Αλεξία Γιαννακοπούλου Σχολική Σύμβουλος, ΠΕ06 Δ΄ Αθήνας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Εισαγωγή στη Λογοπαθολογία Εργαστήριο 3 Κωνσταντίνος Βασιλείου MSc. SLT.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βήματα και αρχές για τη διαμόρφωση της ομάδας Μείζον Πρόγραμμα Ε π ιμόρφωσης

Βήμα 1 ο ( στην ολομέλεια )  Σύνδεση : Δίνουμε χρόνο ως δάσκαλοι (π αρέχοντας την ευκαιρία και στα μέλη ) στο να συνδέσουμε : εμάς με ομάδα και με το π λαίσιο / στόχο, το π ριν με το τώρα, το αλλού με το εδώ, το μέσα ( την τάξη ) με το έξω ( την κοινωνία ), εξηγώντας τι νόημα έχει το έργο για μας …

Βήμα 2 ο ( στην ολομέλεια )  Προσω π ική θέση : Ζητούμε α π ό τον καθένα να διατυ π ώσει μια π ροσω π ική θέση ή κά π οια ε π ιλογή σχετική με το θέμα / στόχο.

Βήμα 3 ο ( στη δυάδα )  Προσ π αθούμε να συνδέσουμε τους λιγότερο συνδεδεμένους … (π. χ. άγνωστους … ή αυτούς π ου μόλις π ριν α π ό λίγο βίωσαν έναν ρόλο διαφορετικό, … κά π οιον π ου έλει π ε … τον λίγο με τον π ερισσότερο έμ π ειρο … κ. λ π.).

Βήμα 4 ο ( στη δυάδα )  Δημιουργούμε π λαίσιο βοηθητικό : μέσα α π ό οδηγίες ή δομή … (π. χ. οδηγηθείτε α π ό το συναίσθημα εκεί π ου θέλετε να συνεργαστείτε, καθίστε α π έναντι … γνωριστείτε ως άνθρω π οι έξω α π ό τον « ρόλο »).

Βήμα 5 ο ( στη δυάδα )  Δίνουμε χρόνο να μοιραστούν κάτι θετικό π ου θα τους βοηθήσει να χτίσουν τη σχέση σε ένα π ρώτο ε π ί π εδο με « υλικά » α π ό θετική εμ π ειρία ( δεν βασίζουμε αρχικά τη σχέση σε δυσκολία ).

Βήμα 6 ο ( στη δυάδα )  Δίνουμε χρόνο να φέρουν κοντά τις εμ π ειρίες τους, π ου μοιάζουν ή διαφέρουν ( ιδιαίτερα αν οι αρχικές δυάδες είναι φτιαγμένες με κριτήριο τον διαφορετικό …)

Βήμα 7 ο ( στην τετράδα ) ... και να το π αρουσιάσουν στο αμέσως υψηλότερο ε π ί π εδο α π ό την δυάδα, δηλαδή στην τετράδα, π ου α π οτελεί το π ρώτο ε π ί π εδο κοινού έργου και διεύρυνσης ).

Βήμα 8 ο ( στην τεράδα )  Δίνουμε λίγο χρόνο στην τετράδα να διαμορφωθεί σε ε π ί π εδο σχέσης ( κλείστε τον κύκλο … γνωριστείτε ανθρώ π ινα … με κάτι π ου θεωρείτε κατάλληλο να μοιραστείτε σε αυτό το π λαίσιο …).

Βήμα 9 ο ( στην τετράδα ) ... αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα τον βαθμό ε π ικοινωνίας π ου κατέκτησε η δυάδα … (π. χ. μιλάει ο ένας για τον άλλον ).

Βήμα 10 ο ( στην τετράδα )  Αναθέτουμε κά π οιο συγκεκριμένο έργο – διότι το « έργο φτιάχνει την ομάδα » – σχετικό με το θέμα / στόχο, π ου να είναι εφικτό στον διαθέσιμο χρόνο...

Βήμα 11 ο ( στην τετράδα ) ... και να αναδείξουν μια σύνθεση, π ου να μην καταργεί τη διαφορά αλλά να την εμ π εριέχει ( όλες οι φωνές καλό είναι να ακούγονται...).

Βήμα 12 ο ( στην ολομέλεια και π άλι )  Παρουσιάζουν το έργο στην ολομέλεια, αναδεικνύοντας τη χρησιμότητα / συμβολή της μικρής ομάδας στην μεγάλη ( το σύστημα λειτουργεί στο άμεσο π εριβάλλον ) και συγκροτώντας έτσι την ταυτότητα της ομάδας.

Βήμα 13 ο ( στην ολομέλεια και π άλι )  Καλλιεργείται το συνδέεσθαι σε ένα ανώτερο ε π ί π εδο – αυτό της ολομέλειας – διαμορφώνοντας τον ευρύτερο καμβά για την ανοχή μεγαλύτερης π ολυ π λοκότητας.

Βήμα 14 ο ( στην ολομέλεια και π άλι )  Υ π ογραμμίζουμε τη συμβολή κάθε ομάδας, αναδεικνύοντας τις συνδέσεις και αφουγκραζόμενοι το κεντρικό θέμα π ου αναδύεται.