Α σ υ ν ή θ ι σ τ α Α υ τ ι ά. Τα σκουλήκια, παρ’ όλο που δε διαθέτουν αυτιά, μπορούν να αισθάνονται με όλο τους το σώμα τις ταλαντώσεις που προκαλούν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
…γεννά απορίες!! Μια βόλτα στο δάσος…
Advertisements

Βασικές έννοιες της κυματικής
Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Εισαγωγικά… Αυτή είναι μια παρουσίαση που αφορά στα αντικειμενικά, υποκειμενικά κι αρμονικά / «μουσικά» χαρακτηριστικά των ήχων. Ετοιμάστηκε ως υλικό ενός.
ΑΥΤΙ Τα μέρη του αυτιού Λειτουργίες ΕΚΦΕ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Δημοτικο σχολειο δροσιασ κ.α΄
ΗΧΟΣ… Διάδοση στον αέρα, στα στερεά και στα υγρά σώματα!
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
Ερωτήσεις Σχολικού Ποια είναι η σχέση μεταξύ εναλλασσόμενου ρεύματος και ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων; Είναι δυνατόν να δημιουργηθεί εναλλασσόμενο ρεύμα.
Εισαγωγικές έννοιες στην Κυματική Φυσική
ΤΟ ΔΕΡΜΑ Το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του ανθρώπινου σώματος.
ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ Ηλεκτροακουστικές συσκευές που μετατρέπουν τα ηχητικά κύματα σε ηλεκτρικές μεταβολές Τάση ή ρεύμα ήχος μικρόφωνα.
ΉΧΟΣ.
Ο ΗΧΟΣ.
Η φωνή μας Το βασικό όργανο ομιλίας του ανθρώπου είναι ο λάρυγγας. Στον λάρυγγα βρίσκονται οι φωνητικές χορδές. Όταν αναπνέουμε και δεν μιλάμε οι φωνητικές.
ΛΕΙΟΣ ΜΥΪΚΟΣ ΙΣΤΟΣ Ο λείος μυϊκός ιστός ελέγχει την διάμετρο (και την κινητικότητα) όλων των σωληνόμορφων οργάνων του σώματος, όπως π.χ. τα αγγεία και.
Φωνητική-Φωνολογία Η Φωνητική εξετάζει τη φυσιολογία της ομιλίας και περιγράφει τους ήχους όπως παράγονται από τα φωνητικά όργανα του ανθρώπου ή τους αναλύει.
4.2 ΜΕΓΕΘΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ
Ήχος Γρηγόρης Δρακόπουλος.
Αναγνωσεις & ακουσματα
Αντικειμενικά – Υποκειμενικά – Αρμονικά /
Ξύλινα Πνευστά Μαρία Στυλιανού.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
Πώς δουλεύει το αυτί μας;
ΜΥΡΜΗΞ ΚΑΙ ΤΕΤΤΙΞ. Ένα μυρμήγκι έτρωγε μόνο του το σιτάρι που είχε μαζέψει το καλοκαίρι.
Αλλαγές στη φάση των σωμάτων
Το κυκλοφορικό σύστημα
Ο ατμοσφαιρικός αέρας. Ο ατμοσφαιρικός αέρας. Τα δοχεία που νομίζουμε ότι είναι άδεια στην πραγματικότητα περιέχουν αέρα. Όταν ο αέρας ελευθερωθεί μέσα.
5.5 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
Παραγωγή και διάδοση του ήχου
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Από το 1979 έως το 1995 στις ΗΠΑ, 1400 άτομα βρήκαν το θάνατο χτυπημένοι από κεραυνό. Σε αυτούς δεν συμπεριλαμβάνονται.
Βάλια Σκούρα Μελίνα Μερτζάνη
18.Οι Προφήτες: το στόμα του Θεού
ΣΕΙΣΜΟΙ ΝΑΣΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Ποια από τις παρακάτω προτάσεις είναι σωστή;
YΠΟΔΕΡΜΑ Η ΥΠΟΔΟΡΙΟ ΛΙΠΟΣ
Ήχος & Ήχος στον Κινηματογράφο
Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα
« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης
Γεια σας παιδιά, είμαι η Μάγια η μέλισσα. Τι λέτε πάμε να μάθουμε κάποια πράγματα για μας τις μέλισσες;
Χ Ο Ρ Ω Δ Ι Α. Πριν το τραγούδι Μην στέκεσαι κορδωμένος- άφησε τους ώμους ελεύθερους Σκέψου τι πρέπει να προσέξεις στο τραγούδι σου Σκέψου τις πρώτες.
1 ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ Ερευνητική Εργασία ΑΤ2 Καθηγητής: Τσαφάς Α. Σχ. Ετος Θέμα: Μετατροπή του ήχου σε ηλεκτρικά σήματα και αντίστροφα.
ΑΥΤΙ Τα μέρη του αυτιού Λειτουργίες.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΜΠΑΝΤΑΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
μια σημαντική δύναμη ΦΕ 5 : Η τριβή –
Καρδιαγγειακό και αναισθησία!
ΤΑ ΠΝΕΥΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΚΑΤΣΙΑΡΑ ΑΝΝΙΑ ΙΜΕΡΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΡΥΩΤΗ
Βιολογία Α’ Λυκείου 3. Κυκλοφορικό σύστημα.
(ΔΑΣΚΑΛΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧ.Τ.)
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΥΝΟΥ
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Ας φτιάξουμε ένα ελέφαντα!
<<Η Βαρύτητα>>ΗΕργασία πληροφορικής
η έννοια συχνότητα κύματος ταλαντώνεται η πηγή
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΧΕΡΙΩΝ Μάριος Βαμβακάρης.
ΣΤΗΡΙΞΗ & ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΖΩΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Αναπνευστικό σύστημα αναπνοή.
Φυσική του ωτός και της ακοής
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 13/10/ 2018.
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
Το κυκλοφορικό σύστημα
ΤΟ ΣΩΜΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΑΥΤΙ ΜΥΤΗ ΣΤΟΜΑ ΜΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΑΤΟΥΣΑ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α σ υ ν ή θ ι σ τ α Α υ τ ι ά

Τα σκουλήκια, παρ’ όλο που δε διαθέτουν αυτιά, μπορούν να αισθάνονται με όλο τους το σώμα τις ταλαντώσεις που προκαλούν οι ήχοι στον αέρα ή στο έδαφος.

Οι κατσαρίδες χρησιμοποιώντας τις τρίχες που βρίσκονται πάνω στο σώμα τους μπορούν να αντιλαμβάνονται και το παραμικρό πύκνωμα ή αραίωμα που δημιουργείται στον αέρα από κάποια ηχητική πηγή.

Οι βάτραχοι έχουν τα αυτιά τους δίπλα στα μάτια τους.

Οι ακρίδες έχουν τα αυτιά στη μέση του σώματός τους.

Τα τριζόνια είναι πιο πρωτότυπα. Έχουν τα αυτιά τους στα γόνατα!

Τα τζιτζίκια έχουν τα αυτιά στην κοιλιά τους δίπλα από τις κοιλότητες απ’ όπου ακούγεται το τραγούδι τους.