Στόχος – να ερευνηθεί κατά πόσο προβάλλονται οι ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από τις 100 καλύτερες εταιρείες πληροφορικής στην Ινδία Στόχος – η παροχή πληροφοριών στους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων για την καλύτερη χρήση του Διαδικτύου στη προβολή των ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης 2
Η επικοινωνία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης Χρειάζεται μία ενεργητική προσέγγιση στην επικοινωνία της Επικοινωνία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Διαδίκτυο Οι εταιρικές ιστοσελίδες δεν χρησιμοποιούνται πλήρως για την προβολή κοινωνικά υπεύθυνων πράξεων Η εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ινδία Ευαισθητοποιημένα στελέχη επιχειρήσεων και τάση προς κοινωνικά υπεύθυνες επιχειρήσεις 3
100 εταιρείες Πληροφορικής στην Ινδία Επιλέχθηκαν βάσει του κύκλου εργασιών τους το
36,6% είχαν στην αρχική τους σελίδα σύνδεση για την ΕΚΕ 43,3% είχαν μόνο μία σελίδα για την ΕΚΕ Το 66,6% από τις εταιρείες ήταν πολυεθνικές, είχαν μόνο 1-2 σελίδες για την ΕΚΕ Το 63,3% ανέφερε τις δράσεις με ποσοτικό τρόπο Το 20% είχε δελτία τύπου για τις ενέργειες ΕΚΕ Οι μισές επιχειρήσεις είχαν ισορροπία στην εμφάνιση δηλ. ίση ποσότητα κειμένου και οπτικού υλικού 5
Να προστεθεί περισσότερη ουσιαστική πληροφόρηση για τις δράσεις ΕΚΕ Να αναρτηθούν μελέτες περίπτωσης Οι πολυεθνικές εταιρείες να παρέχουν πληροφορίες για τις δράσεις ΕΚΕ στην ιστοσελίδα του τοπικού υποκαταστήματος. 6