Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ Δ1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Advertisements

…από μικρούς συγγραφείς
Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας
Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο
Ο ΓΑΤΟΣ ΣΙΑΜ & ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
kοκκινοσκουφίτσα παραμύθι
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Τα τρία γουρουνάκια Ονόματα μελών ομάδας:.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Τα παράδοξα των καιρών μας
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Το να γίνεις ευτυχισμένος είναι μία απόφαση… Έχει ήχο.
Η συνταγή της νεότητας!.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΑΡΗ
Οι ταξιδιώτες του Β2 «….Βγαίνοντας από το σχολείο»
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
O γέρος και τα τρία αδέλφια
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
(Παλιά εποχή της πέτρας)
ΤΗ γριούλα Σας παρουσιάζει. Αφού τελείωσε το πανεπιστήμιο ένας ωραίος νεαρός δεν μπορούσε να βρει δουλειά. Δεν είχε καθόλου χρήματα ούτε για το ενοίκιο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
«Πρόσβαση στο παρελθόν»
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα δώρα του παραμυθιού» Σχ. έτος
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Εργασία από τους μαθητές της Δ΄ τάξης:
Μόλις την είδε, έτρεξε αμέσως κοντά της. ΚΥΚΥ ΚΥΚΥ ΧΡΧΡ ΧΡΧΡ Κ Κ Χ Χ ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ.
Ο ΛΥΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ
Τα τρία λυκάκια και το κακό γουρούνι.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Η μαγεία του Άγιου Βασίλη
Στην παραμυθοχώρα της Χαριλάου Από την Χριστίνα Τράπτσιου και την Δώρα Κουρκούτα Βέροια 22 Οκτωβρίου 2012 Σεμινάριο Δικτύου Παιδικών Υπηρεσιών.
Το παραμύθι μας Γ
ΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ ΤΗΣ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Σ ΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ ( ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ) Μ ΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ Α ’ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΛΙΣΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ.
ΘΑΛΕΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ Σεπτέμβρης 2015 E2. Κ ΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ Ζωρζ Σαρή.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Το ΣΤ'1 παρουσιάζει Γιώργος και Ηλίας
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
Η συνταγή της νεότητας!.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
Τα ζώα που ζουν κοντά μας
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Χριστiνα σαμαρa Δ2.
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
Η καλύτερη Πρωτοχρονιά.
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική η αγάπη όμως είναι!
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
ΠΕΡΓΑΜΗΝΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ Δ1

Μια φορά κι ένα καιρό ήταν ένα παιδί που το έλεγαν Γκουΐντο. Ο Γκουΐντο από μικρός ήθελε να πάει στο διάστημα.

Εκείνη την εποχή όμως δεν υπήρχαν διαστημόπλοια κι έτσι δεν μπορούσε να πάει κανείς στο διάστημα. Ο Γκουΐντο όμως από μικρός αξιοποιούσε το καταπληκτικό μυαλό του και άρχισε να κάνει σχέδια για το πώς θα πάει στο διάστημα.

Αφού πέρασαν δεκαπέντε χρόνια και ο Γκουΐντο ήταν είκοσι τριών χρονών το όνειρό του δεν είχε πραγματοποιηθεί ακόμα.

Όμως με τα χρόνια που περνούσαν σχεδίαζε σε ένα χαρτί πώς θα φτιάξει ένα διαστημόπλοιο. Με τον καιρό που περνούσε επέλεγε τα υλικά που θα χρειαζόταν.

Αφού τα μάζεψε όλα τα υλικά ετοιμαζόταν να φύγει. Το μόνο που του έλειπε ήταν να συναρμολογήσει τα πράγματα.

Το σπίτι του Γκουΐντο ήταν κοντά σε ένα ακρωτήρι. Έτσι έφτιαξε το διαστημόπλοιο του κοντά στο ακρωτήρι.

Λίγο προτού φύγει έγραψε ένα χειρόγραφο και το άφησε πάνω στο τραπέζι της κουζίνας. Ήταν έτοιμος να φύγει και ξαφνικά είδε κάποια φυτά.

Του άρεσαν πολύ και καθυστέρησε το ταξίδι του για ένα ολόκληρο χρόνο για να παρέχει φροντίδα στα φυτά και για να μείνει λίγο ακόμα με την οικογένειά του.

Μετά από αυτό ήταν έτοιμος να ξεκινήσει. Έριξε μία τελευταία ματιά στο σύστημα στο διαστημόπλοιο. Η πρόσβαση στον υπολογιστή του έδειξε ότι ήταν όλα έτοιμα.

Ξεκίνησε τότε το ταξίδι του. Έφτασε στο διάστημα και εξερευνούσε το διάστημα. Τότε άκουσε ένα διαπεραστικό ήχο από ένα εξωγήινο.

Αφού πέρασε γρήγορα από πάνω του συνέχισε. Μετά από ώρα γύρισε στη γη. Το ταξίδι του είχε πια τελειώσει και το όνειρό του είχε πια πραγματοποιηθεί.