ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
…από μικρούς συγγραφείς
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Τα δικαιώματα των παιδιών
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
Το ποτάμι Να δημιουργήσετε μια φωτοαφήγηση επιλέγοντας όποιες από τις εικόνες προτιμάτε. Στη συνέχεια να τοποθετήσετε πάνω τους ως λεζάντες αποσπάσματα.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΝΕΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Ευγένιος Τριβιζάς Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 3.1: Μορφή Γραπτού Κειμένου Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Απόσπασμα από το βιβλίο : «Ο ταύρος που έπαιζε πίπιζα».
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Αγγελική-Νίκη Φλώρου Σεπτέμβρης 2015.
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Η συνέχεια της ιστορίας
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Προσωπικές αντωνυμίες
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Ασφάλεια στον Ψηφιακό Κόσμο
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Τη Δευτέρα 2 Απριλίου του 2012 το σχολείο μας γιόρτασε την Παγκόσμια ημέρα του παιδικού βιβλίου. Η κάθε τάξη δούλεψε πάνω σε ένα συγκεκριμένο βιβλίο. Οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν από κάθε τμήμα ακολουθούν στη συνέχεια.

Δραστηριότητες Α’ τάξης Οι μαθητές της Α’ τάξης διάβασαν το βιβλίο του Τζέφ Μπρίμπο «το Δώρο της παπλωματούς» και έπειτα δημιούργησαν το δικό τους πάπλωμα.

Δραστηριότητες Β’ τάξης Οι μαθητές της Β’ τάξης είδαν εικόνες από το βιβλίο της Μαρί-Ζοζε Σακρέ «το νησί των παραμυθιών». Το κάθε τμήμα ασχολήθηκε με μια από τις 14 ιστορίες του βιβλίου και δημιούργησε τη δική του ιστορία.

Συνέχεια Β’ τάξης………

Δραστηριότητες της Γ’ τάξης Οι μαθητές του Γ1 διάβασαν μέσα στη τάξη το βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά «τα 88 ντολμαδάκια» και δημιούργησαν την αφίσα που βλέπετε δίπλα.

Συνέχεια Γ’ τάξης…. Οι μαθητές του Γ2 τμήματος διάβασαν το βιβλίο του Αντώνη Παπαθεοδούλου «Η πόλη που έδιωξε τον πόλεμο» και στη συνέχεια κατασκεύασαν τη δική τους πόλη που θα διώξει τον πόλεμο σε επιτραπέζιο παιχνίδι και το έπαιξαν.

Δραστηριότητες της Δ’ τάξης Οι μαθητές του Δ1 τμήματος διαβάσανε το βιβλίο του Νικόλα Ανδρικόπουλου «Δυο παπούτσια με καρότσι» και αλλάξανε τη ροή του βιβλίου.

Συνέχεια Δ’ τάξης…. Οι μαθητές του Δ2 τμήματος διαβάσανε μια ιστορία από το βιβλίο το «νησί των παραμυθιών» και γράψανε το δικό τους τέλος.

Δραστηριότητες της Ε’ τάξης Οι μαθητές του Ε1 τμήματος παρατηρώντας το εξώφυλλο του βιβλίου της Λένας Μερίκα «ο νοικοκύρος» έδωσαν ο καθένας χωριστά τον δικό του τίτλο για το βιβλίο. Έπειτα διάβασαν ένα απόσπασμα από το βιβλίο.

Συνέχεια Ε’ τάξης…… Οι μαθητές του Ε2 τμήματος διάβασαν μερικά αποσπάσματα από το βιβλίο του Dominique Demers «Μια μυστηριώδης βιβλιοθηκάριος» και έγραψαν σε ομάδες την ιστορία που πιστεύουν ότι γράφει το βιβλίο.

Δραστηριότητες της Στ’ τάξης Οι μαθητές του Στ1 τμήματος εργάστηκαν πάνω στο βιβλίο του Μαρκ Χάντον «Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα». Οι μαθητές αφού χωρίστηκαν σε ζευγάρια έπρεπε να ενώσουν με γραπτό κείμενο δύο παραγράφους του βιβλίου. Η κάθε παράγραφος είχε διαφορετικό θέμα και ήταν από διαφορετικό κεφάλαιο του βιβλίου.

Συνέχεια Στ’ τάξης…… Οι μαθητές του Στ2 Τμήματος δούλεψαν πάνω στο βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά «Η τελευταία μαύρη γάτα». Οι μαθητές βλέποντας δύο εικόνες από το βιβλίο έπρεπε να γράψουν τη δική τους ιστορία.