Αποστολή στο Βυζαντινό Μουσείο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στιγμές του χωριού μας από το παρελθόν και το παρόν.
Advertisements

ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Φρόντιζε να επιλέγεις για τις μετακινήσεις σου, όταν είναι δυνατό, την πεζοπορία, το ποδήλατο ή τα μέσα.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
Tι βλέπετε σε αυτή τη φωτογραφία;
Η καθημερινή ζωή στην ύπαιθρο στα χρόνια των Ισαύρων και των Μακεδόνων
Βυζαντινό Τραπέζι!!.
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012
Derinkuyu’s Underground City (Κατακόμβες)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ:ΚΟΡΤΖΗ ΕΙΡΗΝΗ ΤΑΞΗ:A’
Μουσείο Μουσείο ονομάζεται ένα κτίριο, μέσα στο οποίο υπάρχουν έργα τέχνης όπως αγάλματα και πίνακες ζωγραφικής ή πράγματα που χρησιμοποι-ούσαν οι άνθρωποι.
Η ζωή των Κυκλαδιτών Πριν από χρόνια, ένας σπουδαίος πολιτισμός αναπτύχθηκε στα νησιά του Κεντρικού Αιγαίου που λέγονται Κυκλάδες.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Εγκαύματα ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ Πρώτου βαθμού – κοκκίνισμα και πόνος στο δέρμα
Ζήνωνας Παπαδούρης Τάξη Γ’2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 2. Η ΝΕΟΛIΘIΚΗ ΕΠΟΧΗ.
ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ…
Ρόλοι κατοίκων: ● Άντρες :γεωργοί, πολιτικοί αρχηγοί, θρησκευτικοί ηγέτες, στρατιώτες, σύζυγοι έπαιρναν μέρος σε όλες τις δημόσιες τελετές ● Γυναίκες:
H ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
ΜΕΡΟΣ Β΄ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΩΝ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
ΝΕΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΣΤΕΜΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΩΡΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Β4  Πρόσφατα, ολόκληρο το τμήμα μας, το Β4, έγινε μια μικρή ομάδα ντέντεκτιβ!  Επισκεφθήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο.
ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΜΙΛΟΥΝ Η ΣΠΗΛΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΈΝΑ ΒΙΒΛΙΟ.
Η αφήγηση του Αγαμέμνονα
ΛυΧΝΑΡΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ του ΧΩΡΟυ.
Κατά τη γνώμη μας, αυτή η ομάδα ανθρώπων κατέφυγε σε αυτό το σπήλαιο είτε λόγω πολέμου, είτε λόγω κινδύνου επιβίωσης από ακραίες κακές καιρικές συνθήκες.
ΛΙΠΗ ΚΑΙ ΛΑΔΙΑ Στόχοι Ο Μαθητής
Εργασία από τους μαθητές της Δ΄ τάξης:
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Η γεωμετρική εποχή είναι μία περίοδος της αρχαίας ελληνικής ιστορίας που διαρκεί περίπου από το 1100 π.Χ. έως το 800 π.Χ.
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΛΙΑΚΑ ΡΑΦΑΕΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΝΤΖΑΡΑ Β4’
ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
Σωτήρης Θεοχάρης Ορφέας Λιακόπουλος
Ενότητα 7.1 Πρόληψη τροφικής δηλητηρίασης
Περιβαλλοντικά Προβλήματα. Τό όζον είναι ένα σχετικά σπάνιο ιχνοαέριο καί μιά δηλητηριώδης μορφή τού οξυγόνου. Αποτελείται από τρία άτομα σέ ένα μόριο.
ΣΗΜΑΝΣΗ # 2.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
Στις αρχές του 4 ου αιώνα βρέθηκαν τα λείψανα ανθρώπινων σκελετών, πλήθος αγγείων, λυχνάρια, μεταλλικά αντικείμενα και νομίσματα διάσπαρτα που χρονολογούνταν.
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΕΡΗΜΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ Προφυλάξεις και προστασία
4. Αλληλεπιδράσεις και προσαρμογές
ΑΡΑΠΙΤΣΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΛΤΣΑ ΙΩΑΝΝΑ ΓΟΥΡΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΟΥΡΓΙΩΤΗΣ ΚΟΣΜΑΣ
Μαρία Αμπατζή Ε2 Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
O ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ & ΑΘΗΝΑ
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Τεχνολογία – Ανακύκλωση -Αειφορία Παύλος Λειβαδιώτης 11 Μαρτίου 2015.
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
Η ιστορία του ψυγείου Θεοδώρα Μπέρδου Στ2΄.
Η ενδυμασία και η μόδα στο βυζάντιο Ιστορία Β΄ Γυμνασίου Κεφ.Ε΄.1.
ΜΑΡΙΑ ΝΑΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.  Υγεία: η κατάσταση της πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι μόνο η απουσία ασθένειας ή αναπηρίας.
Η Κωνσταντινούπολη οχυρώνεται και στολίζεται με έργα τέχνης.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΓΙΑΡΙΟΥ Τάξη Ε3/ 2012 Νίκος Χαραλαμπάκης Βαγγέλης Πανταλώνας Άγγελος Κοψαχείλης.
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΡΙΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
ΝΕΡΟ Το νερό είναι η περισσότερο διαδεδομένη ανόργανη χημική ένωση στην επιφάνεια της Γης, αφού καλύπτει το 70,9% του πλανήτη μας. Το νερό στις «συνηθισμένες.
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
BAΘΥ ΤΗΓΑΝΙΣΜΑ (DEEP FRYING)
Επαγγέλματα που χάθηκαν
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΦΥΣΙΚΗ 4193 ΓΑΖΕΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
Άσκηση στην Ιστορία Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι κατέφυγαν στη σπηλιά είναι ότι πιθανόν υπήρχε πόλεμος ή ακραίες καιρικές συνθήκες και έψαχναν καταφύγιο.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012 Κακαριάρη Άννα Κουβά Ρεγγίνα.
Η Κωνσταντινούπολη οχυρώνεται και στολίζεται με έργα τέχνης Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αποστολή στο Βυζαντινό Μουσείο Ξυπολιά Κωνσταντίνα Πασακοπούλου Ευαγγελία

Πύλινα λυχνάρια Στη σπηλιά δεν υπήρχε αρκετό φως και γι’ αυτό θα χρησιμοποιούσαν τα αναμμένα λυχνάρια, ώστε να βλέπουν.

Πύλινα και γυάλινα αγγεία Μέσα σε αυτά μπορούσαν να αποθηκεύσουν φαγητό και νερό.

Θρησκευτικά είδη Οι άνθρωποι εκείνη την εποχή θεωρούσαν πολύ σημαντική τη θρησκεία και χρησιμοποιούσαν τα θρησκευτικά είδη για να προσεύχονται.

Ασημένια Οικιακά σκεύη Ήταν πολύτιμα και γι’ αυτό θα τα πήραν μαζί τους, ώστε να μη πέσουν στα χέρια επιδρομέων ή να μην χαθούν σε κάποια καταστροφή. Τα χρησιμοποιούσαν ώστε να τους διευκολύνουν στην κατανάλωση τροφίμων.

Ενδύματα-Υποδήματα Λόγω του ψυχρού κλίματος που επικρατούσε μέσα στη σπηλιά, οι άνθρωποι έπρεπε να διατηρούνται ζεστοί.

Σιδερένιες αιχμές Προσέφεραν στους ανθρώπους προστασία από τον πόλεμο που υπήρχε εκείνη την εποχή.

Νομίσματα- Χάλκινα κοσμήματα Στον πόλεμο έπρεπε τα πολύτιμά τους πράγματα να τα προστατεύσουν, ώστε να μην τους τα πάρουν οι λεηλατείς επιδρομείς.

Πύλινες κούπες- σκεύη για αποθήκευση και κατανάλωση τροφών Ήταν απαραίτητα για την κατανάλωση και αποθήκευση υγρών.

Κουζινικά σκεύη Για να μπορούν να μαγειρέψουν έπρεπε να έχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό.

ΤΕΛΟΣ