Project του τμήματος Α1 του 1ου Γυμνασίου Πύργου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Advertisements

Όλοι γνωρίζουμε ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο δουλειάς, διασκέδασης και επικοινωνίας. Υπάρχει όμως και η επικινδυνότητά του και δεν.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Λιζέτ Γκούντα-Καραμπίνα,
Καθηγητής Πληροφορικής
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Παρακίνηση σε αυτοκτονία 2.Ψυχολογική πίεση λόγω φημών-διαδόσεων
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
Chat rooms και παρενόχληση ανηλίκων στο διαδίκτυο από αγνώστους
Διαδίκτυο … Ένας υπέροχος κόσμος;
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
4ο ΓΕ.Λ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Υποκλοπή Προσωπικών Δεδομένων ΜΙΜΗΣΗ ΒΙΑΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΟΛΔΕΡ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΟΥΔΕΣΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ.
Οι υπολογιστές στη ζωή μας Συμβόλαιο χρήσης διαδικτύου.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
Project του τμήματος Α1 του 1ου Γυμνασίου Πύργου
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
….για πολλές ώρες…..
Θέμα project : Cyberbullying
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Από τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Έδεσσας
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Διαδίκτυο : κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης
Ερευνητική Εργασία Α Γεωπονίας 1
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Γίνε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Κίνδυνοι του διαδικτύου
Ασφαλές Internet Ιοί Παραπληροφόρηση Ακατάλληλα Άχρηστα Ψαράδες
περιεχόμενα ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ1 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ;
ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΣΕΡΦΑΡΟΥΜΕ;
3ο Γυμνάσιο Νέας Φιλαδέλφειας
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
Η ασφάλεια του διαδικτύου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project του τμήματος Α1 του 1ου Γυμνασίου Πύργου Σχολικό Έτος 2013-2014 Πως ισορροπούμε τη σωστή χρήση του διαδικτύου και τη σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου μας Υπεύθυνη καθηγήτρια: Περδίκη Δήμητρα, ΠΕ19

Η σωστή χρήση του διαδικτύου Η σωστή χρήση του διαδικτύου Μπορούμε να «σερφάρουμε» στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας το σωστά. Για να το καταφέρουμε αυτό θα πρέπει να «μπαίνουμε» σε ασφαλείς σελίδες. Έτσι θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο χωρίς κινδύνους.

Σωματική άσκηση και μέσα κοινωνικής δικτύωσης Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών προγονοί μας «νους υγιής εν σώματι υγιεί» Είναι πολύ σημαντικό για όλους μας να χρησιμοποιούμε τον ελεύθερο χρόνο μας για σωματική άσκηση, χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να επηρεάζει και το χρόνο μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όπως είναι σημαντική η σωματική άσκηση για την ομαλή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού. Η συμμετοχή μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να γίνεται σωστά και με μέτρο, (παν μέτρον άριστον ) και χωρίς εξάρτηση.

Με λίγα ΚΛΙΚ μικροί και μεγάλοι μπορούν να βρεθούν σε έναν απέραντο εικονικό κόσμο γεμάτο χίλια θαύματα. Όμως, ο αχανής αυτός ιδεατός κόσμος, όπως άλλωστε και ο πραγματικός κόσμος στον οποίο ζούμε, έχει και τις σκοτεινές πλευρές του. Ένας ενήλικας είναι σε θέση να κρίνει και να αποφύγει τους κινδύνους που θα συναντήσει εκεί, για έναν ανήλικο όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Το επιθυμητό δεν είναι ούτε η πλήρης απαγόρευση της πρόσβασης στους διαδραστικούς κόσμους που στερεί το παιδί από ανεκτίμητα εργαλεία ούτε η παντελής απουσία επιτήρησης και κατά συνέπεια η στροφή προς τις ευχές, για να μη συμβεί τίποτα κακό.

Η σύγχρονη τεχνολογία και οι αλλαγές που επιφέρει στην ανθρώπινη φύση Η τηλεόραση εδώ και πολλές δεκαετίες , και πιο πρόσφατα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης , έχουν κατακλύσει την καθημερινότητα μας , και έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής ενηλίκων και παιδιών.

Η αξιοποίηση του χρόνου μας Μπορούμε να αξιοποιούμε τον χρόνο μας σωστά κάνοντας ποδήλατο, διαβάζοντας ένα βιβλίο και παίζοντας με τα παιδιά της γειτονιάς μας.

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ Ένα παιδί μπορεί να παρενοχληθεί από κάποιον ενήλικο ή συνομήλικο του, όπως ακριβώς και στην πραγματική ζωή. Ένα παιδί μπορεί να παρενοχληθεί από κάποιον ενήλικο ή συνομήλικο του, όπως ακριβώς και στην πραγματική ζωή. Ενήλικες μπορεί να τα παροτρύνουν να εμπλακούν σε ακατάλληλες συμπεριφορές. Τα παιδιά πρέπει να καταλάβουν ότι η συμπεριφορά τους στο Διαδίκτυο έχει συνέπειες και εκτός Διαδικτύου και ότι εάν κάποιος τα παροτρύνει να εμπλακούν σε δραστηριότητες που τους φαίνονται ύποπτες θα πρέπει αμέσως να ενημερώσουν κάποιον ενήλικα που εμπιστεύονται.

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ Κάνοντας γυμναστική!!!

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ Διαβάζοντας ένα βιβλίο!!!

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ Παίζοντας διάφορα αθλήματα όπως μπάσκετ, ποδόσφαιρο κ.τ.λ.

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ Παίζοντας με τα παιδιά της γειτονιάς.

ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Η κάθε χώρα με την εσωτερική της νομοθεσία ορίζει τι είναι παράνομο και τι όχι στον φυσικό κόσμο. Ακολούθως, και ο κόσμος του Διαδικτύου ως μέσο επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ συμμετεχόντων υπόκειται στις αντίστοιχες εθνικές νομοθεσίες και δε λειτουργεί σε νομικό κενό. Αυτό που θεωρείται παράνομο έξω από το Διαδίκτυο πρέπει να θεωρείται παράνομο και εντός αυτού. Ο ορισμός των αξιόποινων πράξεων διαφέρει από τη μία χώρα στην άλλη.

ΕΠΙΒΛΑΒΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Επιβλαβές περιεχόμενο, κατά τον ορισμό που έχει δώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, είναι τόσο το περιεχόμενο που επιτρέπεται, αλλά του οποίου η διανομή υπόκειται σε περιορισμούς, όσο και το περιεχόμενο που μπορεί να ενοχλήσει ορισμένους χρήστες παρόλο που η δημοσίευσή του δεν περιορίζεται σύμφωνα με την αρχή της ελευθερίας της έκφρασης. Για να προστατευθείτε σε ικανοποιητικό βαθμό από την έκθεση σε επιβλαβές περιεχόμενο στο Διαδίκτυο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα λογισμικό φίλτρο.

Γιατί αρέσει στα παιδιά να παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια Είναι πολύ διασκεδαστικό να παίζει κανείς στο Διαδίκτυο. Eίναι ένας τόπος όπου τα παιδιά μπορούν ταυτόχρονα να συνομιλούν και να παίζουν.

Τι κίνδυνοι υπάρχουν όταν τα παιδιά παίζουν στο Διαδύκτιο Τα διαδικτυακά παιχνίδια είναι άκρως διασκεδαστικά για τα παιδιά όμως όπως και σε άλλες δραστηριότητες που προσφέρει η διαδικτυακή τεχνολογία, υπάρχουν κίνδυνοι.Οι τρεις σημαντικότεροι κίνδυνοι είναι: Εθισμός Παρενόχληση Επικίνδυνη συμπεριφορά

Πως ισορροπούμε τη σωστή χρήση του διαδικτύου και το χρόνο για μελέτη; Πως ισορροπούμε τη σωστή χρήση του διαδικτύου και το χρόνο για μελέτη; Αποτελεί κοινή παραδοχή ότι οι διαδραστικές τεχνολογίες, όπως το Διαδίκτυο και το κινητό τηλέφωνο αποτελούν καταπληκτικά χρηστικά εργαλεία επικοινωνίας, μάθησης, δημιουργίας, διασκέδασης και εργασίας.

Εθισμός Τα διαδικτυακά παιχνίδια μπορούν συχνά να εθίσουν τα παιδιά. Απορροφούνται τόσο πολύ από τις κοινότητες των παιχνιδιών που χάνουν την επαφή με τους φίλους τους στο φυσικό κόσμο και διαθέτουν το χρόνο τους στους διαδικτυακούς τους φίλους. Πολλοί σπαταλούν πολλές ώρες τη νύχτα παίζοντας, ειδικά μετά που κοιμούνται οι γονείς τους. Για το λόγο αυτό συστήνεται ο υπολογιστής να τοποθετείται σε επιβλέψιμο χώρο. Έτσι οι γονείς θα μπορούν να ελέγχουν τα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά τους ώστε να σιγουρεύονται ότι αυτά είναι κατάλληλα για την ηλικία τους.

Παρενόχληση Μερικά παιδιά που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια μπορούν να βασανίσουν άλλους παίχτες. Η εκάστοτε επιθετική συμπεριφορά εμφανίζει ποικιλομορφία. Μπορεί να είναι απλά δυσάρεστα σχόλια στο δωμάτιο συνομιλίας του παιχνιδιού μέχρι τη μόνιμη νίκη και την άρνηση γνώσεων στο πώς να προχωρήσει κάποιος στο επόμενο επίπεδο. Συνιστάται στα παιδιά να συμπεριφέρονται στους αντιπάλους τους στα διαδικτυακά παιχνίδια με τον ίδιο τρόπο που θα ήθελαν να τους συμπεριφέρονται.

Τι κινδύνους κρύβουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για τα παιδία και τους νέους Παρόλο που το να συνομιλεί κανείς στο Διαδίκτυο είναι αρκετά διασκεδαστικό, οι νέοι μπορεί σε κάποιες καταστάσεις να βρεθούν σε δύσκολη θέση. Κίνδυνοι αρχίζουν να εμφανίζονται όταν δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία σε αγνώστους. Ο διαδικτυακός κόσμος είναι συχνά πολύ διαφορετικός από τον πραγματικό και οι νέοι μπαίνουν στον πειρασμό να κάνουν και να λένε πράγματα που δε θα διανοούνταν να κάνουν και να πουν σε κάποιον έχοντας τον μπροστά τους. Κάτι τέτοιο περιλαμβάνει και το να εμπιστεύονται προσωπικές πληροφορίες όπως για παράδειγμα αριθμούς κινητών τηλεφώνων ή φωτογραφίες.

Τι κινδύνους κρύβουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για τα παιδία και τους νέους Εάν συνομιλούν με κάποιον συνομήλικό τους, τότε υπάρχει κίνδυνος να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες αυτές απρόσεχτα- για παράδειγμα, στέλνοντας προσβλητικά μηνύματα, ή ανεβάζοντας κάποια εικόνα σε μια ιστοσελίδα. Όμως, ο κίνδυνος είναι φανερά μεγαλύτερος εάν το άτομο με το οποίο συνομιλούν είναι ενήλικας. Δυστυχώς, ενήλικες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να τον προσεγγίσουν ενδεχομένως με τελικό σκοπό μια συνάντηση στον πραγματικό κόσμο

Έτσι λέμε ΝΑΙ στη ΣΩΣΤΗ χρήση του Διαδικτύου Project του τμήματος Α1 του 1ου Γυμνασίου Πύργου Σχολικό Έτος 2013-2014 Έτσι λέμε ΝΑΙ στη ΣΩΣΤΗ χρήση του Διαδικτύου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Περδίκη Δήμητρα, ΠΕ19