Το σύστημα υποστήριξης συνεργασίας AGORA Δημόπουλος Σταύρος Α.Μ. 402 Μεταπτυχιακό Μάθημα: «Τεχνολογίες Υποστήριξης Συνεργασίας» Διδάσκων: Νίκος Καρακαπιλίδης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Χημικών Μηχανικών Εργαστήριο Ενεργειακής και Βιομηχανικής Οικονομίας ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Χημικών Μηχανικών.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Νέες τεχνολογίες επεξεργασίας της πληροφορίας στη δημόσια διοίκηση1 Τεχνολογίες για ΑΜΕΑ Καθολική πρόσβαση Αθανάσιος Πρωτόπαπας Ινστιτούτο Επεξεργασίας.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Η ολοκλήρωση σε πολεοδομική και αρχιτεκτονική κλίμακα.
Jetspeed Open Source Εργαλείο για την Δημιουργία Information Portals Πανεπιστήμιο Αιγαίου Βιορρές Νίκος.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Παρουσίαση Διδακτορικής Διατριβής Ολοκλήρωση Συστημάτων Υποστήριξης Ομαδικών Αποφάσεων και Διαχείρισης Οργανωσιακής Γνώσης Χριστίνα Ε. Ευαγγέλου Τομέας.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Σημαντικοί παράγοντες Διάρθρωση του σχεδίου Εύρεση εταίρων – σωστή συνεργασία Προσανατολισμός.
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διαχείριση Γνώσης &Τεχνολογίες Υποστήριξης Καταστάσεων Επικινδυνότητας Καναβός Αναστάσιος Μεταπτυχιακό Μάθημα: «Τεχνολογίες Υποστήριξης Συνεργασίας» Διδάσκων:
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Jigsaw: Τί είναι;.
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Σεμινάριο Ανάλυσης Έργων Καθαρής Ενέργειας Περίληψη Εισαγωγικής Λειτουργικής Μονάδας © Υπουργός Φυσικών Πόρων Καναδά 2001 – Αναφορά Φωτογραφίας :
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Χρήστος Δ. Ταραντίλης, Λέκτορας ΔΕΤ Εφαρμογές Διοικητικής Επιστήμης ΙΙ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ COLLATE PROJECT COLLATE:Collaboratory for Annotaton,Indexing and Retrieval of Digitized Historical Archive Material(συνεργασία για σχολιασμό,
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» Εργασία στο Μάθημα «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ»
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση προβλήματος.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Η Διαδικασία της Αναλυτικής Ιεράρχησης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Slideshare.
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Παρουσίαση μαθήματος Υψομετρία και GNSS
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το σύστημα υποστήριξης συνεργασίας AGORA Δημόπουλος Σταύρος Α.Μ. 402 Μεταπτυχιακό Μάθημα: «Τεχνολογίες Υποστήριξης Συνεργασίας» Διδάσκων: Νίκος Καρακαπιλίδης Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών Πανεπιστήμιο Πατρών Πάτρα, Νοέμβριος 2005

Αντικείμενο Υποστήριξη λήψης αποφάσεων και διαχείρισης γνώσης σε ομάδες εργασίας Σκοπός του συστήματος είναι η διευκόλυνση της λήψης μιας απόφασης και η διαχείριση της γνώσης Παράγοντες που διευκολύνουν τη λήψη απόφασης  Δομημένη συζήτηση, η οποία προσφέρει καθαρή εικόνα της συζήτησης  Όσοι λαμβάνουν μέρος σε μια συζήτηση, μπορούν να συμμετέχουν ετεροχρονισμένα  Η αυτοματοποίηση της αξιολόγησης των δυνατών επιλογών επιτρέπει την λήψη της απόφασης ακόμα και σε εξαιρετικά σύνθετα προβλήματα, όπου υπάρχει μεγάλο πλήθος δυνατών λύσεων και επιχειρημάτων.

Διάρθρωση της Παρουσίασης Βασικές έννοιες Εισαγωγή στο περιβάλλον του “AGORA” Παράδειγμα συζήτησης Συμπεράσματα Σύνοψη

Βασικές έννοιες Η κάθε συζήτηση απαρτίζεται από:  Το θέμα της συζήτησης (Root Issue)  Τις εναλλακτικές λύσεις (Alternatives)  Τα επιχειρήματα (Positions) υπέρ ή κατά των εναλλακτικών ή των άλλων επιχειρημάτων  Τις προτιμήσεις (Preferences) των χρηστών μεταξύ επιχειρημάτων  Tα sub-issues, τα οποία χρησιμοποιούνται για την ομαδοποίηση παρεμφερών εναλλακτικών λύσεων

Δυνατότητες Ο κάθε χρήστης μπορεί να:  Προτείνει κάποιες λύσεις για το πρόβλημα  Να επιχειρηματολογήσει υπέρ ή κατά των λύσεων που έχουν προταθεί  Να επιχειρηματολογήσει υπέρ ή κατά των υπαρχόντων επιχειρημάτων  Να δώσει διαφορετικό βάρος στα διάφορα επιχειρήματα ορίζοντας προτιμήσεις μεταξύ των επιχειρημάτων

Εισαγωγή στο περιβάλλον του “AGORA” Θέμα (Issue) Επιχείρημα κατά Επιχείρημα υπέρ Εναλλακτική λύση Προτίμηση (Preference) Σε μια συζήτηση εμφανίζονται τα παρακάτω εικονίδια, καθένα από τα οποία αντιστοιχεί σε ένα δομικό στοιχείο της συζήτησης (discourse item). Για περισσότερα, βλέπε Εγχειρίδιο Χρήσης, στο:

Παράδειγμα συζήτησης Θέμα  Εναλλακτική λύση  Επιχείρημα κατά  Επιχείρημα υπέρ  Προτίμηση 

Συμπεράσματα Χρήστες από διαφορετικούς τομείς (διαφορετικές εμπειρίες, διαφορετική τεχνογνωσία, διαφορετικά ενδιαφέροντα στο αποτέλεσμα της συζήτησης, κλπ.) μπορούν να συνεισφέρουν τις γνώσεις τους Η δομημένη εμφάνιση της συζήτησης διευκολύνει την κατανόησή της Είναι εφικτή η αναζήτηση discourse items από προηγούμενες συζητήσεις Γίνεται εφικτή η λήψη απόφασης σε σύνθετα προβλήματα

Σύνοψη Τα συστήματα υποστήριξης συνεργασίας μπορούν να συνεισφέρουν στη λήψη μιας απόφασης Η απόφαση προτείνεται από τις δυνατές επιλογές που προσφέρουν οι χρήστες Η απόφαση λαμβάνεται με βάση τα επιχειρήματα που έχουν εισαχθεί στην συζήτηση Το σύστημα προτείνει μια λύση, αλλά η τελική απόφαση θα ληφθεί από τους χρήστες