ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ…. ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μια πόλη για τους πεζούς
Από τον Βαγγέλη Καπετανάκη, Γεωπόνο Πρόεδρο του ΤΕΙ Κρήτης
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Επιλογές Marketing & Logistics
Μεταφορές και Logistics
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Υπηρεσίες Επαγγελματικής Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος Ηράκλειο Κρήτης ║ Αθήνα ║ Όπου έργο… και πρόληψη Πρακτικές.
Το τέρας της πολυνομίας και η παραβατικότητα των Ελλήνων.
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
T Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ. Περιεχόμενα Το βιβλίο των Νέων της Ευρώπης περιέχει σύντομα κείμενα με πολλές πληροφορίες που ενθαρρύνουν τους νέους.
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
1 Κόστος Μεταφοράς §Ποιος είναι ο σκοπός της μεταφοράς; l Βασικά οικονομικά χαρακτηριστικά των λειτουργιών μεταφοράς §Τι είναι το κόστος μεταφοράς; §Ποιοι.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Γεωργική Εκτιμητική Κώστας Τσιμπούκας.
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
ΤΟ Ε.Π. «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ…. ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ…. ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ Υπευθ. Καθηγητής: Καραψιά Αθανασία Γενικό Λύκειο Αλμυρού Σχ, Έτος: 2013-14

ΣΤΟΧΟΣ Κύριος στόχος της εργασίας αυτής σε ψηφιακή μορφή είναι να παρουσιάσει συνοπτικά ο,τι αναφέρθηκε στην γραπτή ερευνητική εργασία, της οποίας πρωταρχικός στόχος είναι η συνοπτική παρουσίαση της δομής και της λειτουργικής βάσης μιας τυπικής μεταφορικής εταιρίας. Παράλληλα αναφέρονται οι διαφορές ανάμεσα στις μεταφορές εντός περιφέρειας, στις εθνικές αλλά και στις διεθνείς μεταφορές καθώς επίσης την αναγκαιότητα, τη σπουδαιότητα των μεταφορικών εταιρειών αλλά και τον τρόπο που θα λειτουργήσουν.

ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟΣ Οι οδικές μεταφορές επιμερίζονται σε: Εθνικές Μεταφορές ( Εντός συνόρων ενός κράτους ) Νομαρχιακές μεταφορές ( εντός συνόρων ενός νομού ) Διεθνείς μεταφορές ( Εκτός συνόρων των κρατών ) και πλεονεκτήματα… Οι οδικές μεταφορές παρουσιάζουν πλεονεκτήματα όπως: ταχύτητα, ευελιξία, χαμηλό κόστος, μεγάλη διαθεσιμότητα οχημάτων

Οργάνωση των εταιριών Νομική μορφή Μορφή άδειας εταιριών κυκλοφορίας Βασικές λειτουργίες Α.Ε ( Ανώνυμος εταιρία). Μονοπρόσωπη Α.Ε (Ανώνυμος Εταιρία) Ε.Π.Ε (Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης) Μονοπρόσωπη καλύτερη δυνατή εικόνα επιχείρησης & υπηρεσιών Συντήρηση & αποθήκευση των εμπορευμάτων προς μεταφορά &εκτέλεση μεταφοράς από οδηγούς Marketing & πωλήσεις Φ.Ι.Χ (φορτηγό ιδιωτικής χρήσης) Φ.Δ.Χ ( Φορτηγό Δημόσιας Χρήσης )

ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Σύνθετες μεταφορές: οι νέες τεχνολογίες διαδοχικές μεταφορές οι συνδυασμένες μεταφορές οι μεικτές μεταφορές οι νέες τεχνολογίες έχουν σαν στόχο την καλύτερη διακίνηση των προϊόντων και την προστασία του περιβάλλοντος με τη χρήση φιλικών προς αυτό οχημάτων ).

ΑΔΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ οι κοινοτικές μεταφορές οι μεταφορές διέλευσης οι τριγωνικές μεταφορές

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ… Καθώς τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αύξηση της εμπορικής ευμάρειας και σε συνδυασμό με την αλματώδη πρόοδο της τεχνολογίας, καθίσταται εφικτή η μεταφορά αγαθών σε μεγάλες αποστάσεις με ελάχιστο χρόνο και κόστος, η οποία αντικατοπτρίζεται στην ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών.

ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΑΤΥΗΜΑΤΑ

ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑ-ΣΤΟΧΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Το υποερωτημα της ερευνιτικης εργασιας είναι οι τοπικες συγκοινωνιες και τα ατυχηματα.Στοχοι της ερευνας είναι η πληρης εημερωση για το συστημα κυκλοφοριας ,τη δομη των δρομων, τα τροχαια και τα μετρα προληψης τους. μεσα από αυτή την εργασια θελω να γινουν γνωστα στους πολιτες του δημου μας τα προβληματα που προκαλουνται στους δρομους

Α. ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ Μεσος ορος οχηματων 2-3 ανα οικογενια Υπερκαταναλωση οχηματων που οδηγει στην αχρηστευση τους και σπαταλη χρηματων. Επισης η μη χρηση αγροτικων οχηματων από οικογενειες , πολλες φορες μη αγροτων. Τελος η χρηση βενζινοκινητων οχηματων για μετακινιση σε μικρες από το σπιτι αποστασεις Συνεπιες:Επιπλεον σπαταλες σε τελη κυκλοφοριας, βενζινη και επισης μολυνση του περιβαλλοντος.

Β)ΜΟΡΦΗ ΟΔΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ελειψη συντηρισης δρομων που αποβαινει στην αθλια τους κατασταση Αδυναμια αποκαταστασης πιθανων ζημιων κυριως λογω αμελιας Κυριο όμως αιτιο η κακη ριμοιτομια των δρομων μας λογω ανωμαλης δομησης τους που αποβαινει σε ελειψη ορατοτητας σε στροφες και ετσι σε τροχαια ατυχηματα Σε αντιθεση με τους δρομους της γειτονικης Ευξηνουπολης οπου εκει οι δρομοι εχουν σωστη δομη και ριμοτομια και είναι ευρυχωροι Ελειψη σημανσης και τροχαιας και ελειπτικη οδοποιια

Γ)ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΡΕΑΖΟΥΝ Δυσοκλιες μετακινισης ακομα και πολύ εμπειρων οδηγων . Η ανασφαλεια κυρως απειρων οδηγων σε συνδιασμο με το αγχος και την κακη ποιοτητα των δρομων οδηγει σε απροσεκτα καιρια λαθη. Αυτό δυστυχως γινεται σε βαρος των πεζων και των ποδηλατων εφοσον δεν υπαρχουν ποδηλατοδρομοι σε συνδιασμο με την ανυπαρξια των φαναριων από τους δρομους.

Δ,Ε)ΔΙΦΟΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΗΣ 3 τροχαία ατυχήματαυχηματα:α)Στην Εθν. Οδο Αθηνων-Λαμιας συγκρουση φορτηγού με βαν ι.χ. με θυματα τρεις βουλγαρους. ακομη τροχαιο εγινε προπερσι. Στη διασταυρωση οδων Οικονομιδου- Τρ.Αργυροπουλου αμαξι αγγλου εμβολισε ελληνικο διχως τραυματιες. Τελος οποως συνηθως εγινε ατυχημα στη διασταυρωση Αχιλλεως- Βολου.Εκει δυο ι.χ. χωρις κανενας οδηγος να ξερει αν εχει προταιρεοτητα βγηκαν μαζι και συγκρουστηκαν χωρις τιποτα σοβαρο να προκληθει. Μετρα αντιμετοπισης: 1.Φαναρωδοτιση στους δρομους. 2.Επιδιορθωση πεζοδρομιων και ασφαλτου. 3.Κατασκευη ποδηλατοδρόμων για αυξηση χρησης τους. 4.Σεμιναρια για εκμαθιση του ΚΟΚ σε νεους και απειρους οδηγους. 5.Βελτιωση τροχαιας και σημανσης 6.Σημαντικοτερο μετρο για την διασταυρωση Αχιλλεως-Βολου είναι η επαναρυθμιση των φαναριων και η ανυψωση των πινακιδων ΣΤΟΠ για ασφαλεστερη μετακινιση.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Συνοψιζοντας από όλα τα παραπανω καταλαβαινουμε ότι αυτή η εργασια περα από το ότι μπορει να δωσει σημαντικες πληροφοριες για το κυλοφοριακο συστημα της πολης μας και τη σωστη τηρηση του ΚΟΚ, μπορει και ναπαρατεθει ως προβληματισμος για επιλυση σοβαρων συγκοινωνιακων προβληματων και προληψη τροχαιβν ατυχηματων.

Θέμα: Ταξιδεύοντας με τους τροχούς Υποερώτημα : Αγροτικά μηχανήματα Όνομα: Βαλάντης Ποζαπαλίδης Υπεύθυνος τμήματος: Αθανασία Καραψιά

Στόχοι Ο στόχος της εργασίας μου είναι η ανεύρεση πληροφοριών για τα αγροτικά μηχανήματα που χρησιμοποιούμε καθημερινά για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη βοήθεια κυρίως για τον γεωργικό παράγοντα.

Κυρίως μέρος Τρακτέρ: ονομάζεται ο γεωργικός ελκυστήρας. Έχει όμως επικρατήσει σε διεθνή κλίμακα, να λέγονται τρακτέρ τα γεωργικά μηχανήματα, που προσφέρουν τεράστιες υπηρεσίες στην καλλιέργεια της γης. Κυρίως χρησιμοποιείται για την έλξη διαφόρων γεωργικών μηχανημάτων όπως άροτρα, φρέζες, καλλιεργητές, κ.α. καθώς και για συντήρηση αθλητικών χώρων και πάρκων . Αυτή τη δουλειά παλιότερα την έκαναν τα ζώα, οι ανάγκες όμως αυξήθηκαν και η πρόοδος της τεχνολογίας έδωσε τη δυνατότητα να καλυφθούν αυτές με πολύ καλύτερο τρόπο.

Καλλιεργητές: O καλλιεργητής σπιράλ είναι ιδανικός για εργασία χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με το ενισχυμένο σασί του επιτρέπουν να εργάζεται με μεγάλη ταχύτητα πετυχαίνοντας ομοι όμορφο ισοπέδωμα του χωραφιού.

Άλλοι καλλιεργητές..

Ατυχήματα Είναι γεγονός ότι το τρακτέρ είναι ένα πολύπλοκο και επικίνδυνο μηχάνημα. Το κάθε τρακτέρ έρχεται με μια πληθώρα από φανερούς και κρυφούς κινδύνους με τους οποίους ο αγρότης είναι αναγκασμένος να βρίσκεται σε στενή επαφή λόγω της φύσεως της δουλειάς του. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι κίνδυνοι είναι αναπόφευκτοι.

Συμπέρασμα Συνοψίζοντας όλα τα προηγούμενα, μάθαμε πως τα αγροτικά μηχανήματα είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην καθημερινή ζωή του ανθρώπου και τον βοηθάει να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες του.