Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οδική συμπεριφορά μαθητών: οι μαθητές ως οδηγοί και ως επιβάτες - διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης.» Σχολικό έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 1ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολικό έτος 2012-13 26ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ Σχολικό έτος 2012-13 26ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

Ξεκινώντας…… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Παπαδόπουλος Νικόλαος Συνεργαζόμενοι: Νικολός Δημήτρης ΠΕ 20 Ευθυμίου Άγγελος ΠΕ 08 Γάκη Καλλιρρόη ΠΕ 16 Τάξη: Γ Τμήμα: Γ1-Γ2

Πώς οργανωθήκαμε.. Αφού χωριστήκαμε σε ομάδες των 5 ατόμων η καθεμία, ορίσαμε κι από ένα σήμα κατατεθέν: μια πινακίδα (σήμα).

ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… Αφορμή για αυτό το θέμα αποτέλεσαν τα τροχαία ατυχήματα που συμβαίνουν στην πόλη μας με σχετικά μεγάλη συχνότητα, αλλά και ότι το σχολείο μας περιβάλλεται από δρόμους μεγάλης κυκλοφορίας και τα σήματα που υπάρχουν περιμετρικά από αυτό είναι πολλά.

Η ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ Έγινε ανάγνωση και συζήτηση του βιβλίου <<κυκλοφορώ με ασφάλεια στην πόλη>> και κάθε φορά ζωγραφίζαμε και από μια σκηνή με το σχετικό θέμα. Μέσα από το προαύλιο παρατηρήσαμε την ταχύτητα των οχημάτων. Βγαίνοντας στο πεζοδρόμιο παρατηρήσαμε και καταγράψαμε τα σήματα.

Με τα φύλλα εργασίας <<ο δρόμος κι εγώ>>, μέσα από αντιστοιχίσεις, εργασίες σωστού-λάθους, σπαζοκεφαλιές, ζωγραφιές και διάφορες άλλες δραστηριότητες, ασχοληθήκαμε με θέματα όπως: η συμπεριφορά στο δρόμο, ο κοκ, η μετακίνηση με τα πόδια και με ποδήλατο, η σωστή θέση στο αυτοκίνητο, η τροχαία, πρόβλεψη κίνδυνων και τέλος τι κάνω σε περίπτωση ατυχήματος…

Εστιάσαμε στη συμπεριφορά μας μέσα στο αυτοκίνητο ως επιβάτες με τη βοήθεια του φυλλαδίου <<μέσα στο αυτοκίνητο>> ζωγραφίζοντας με πράσινο τις σωστές εικόνες και με κόκκινο τις λάθος

Κατασκευάσαμε σήματα κάθετης και οριζόντιας σήμανσης και μάθαμε τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας

Φτιάξαμε αφίσα με το σύνθημα: <<λιγότερα ατυχήματα καλύτερη ζωή>>

Μας επισκέφθηκαν… Μετά από πρόσκλησή μας, η Τροχαία Πατρών μας έστειλε μία τροχονόμο, η οποία μας ενημέρωσε για τη σωστή συμπεριφορά και τους κινδύνους στο δρόμο, τον ΚΟΚ, τη σπουδαιότητα της ζώνης ασφαλείας κ.α.

Η παρουσίασή μας… Παρουσιάσαμε το πρόγραμμά μας με κατασκευές σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ποίημα που γράψαμε στην τάξη και με τραγούδι που αναφερόταν σε όλα εκείνα που μάθαμε κατά τη διάρκεια του προγράμματος

Ας αξιολογηθούμε… Τόσο η συμπεριφορά όσο και η συνεργασία των μαθητών υπήρξαν ενθουσιώδεις, αφού μάθαιναν πράγματα που τα ενδιέφεραν και τα συναντούσαν καθημερινά. Τους λύθηκαν αρκετές απορίες, χαίρονταν να κάνουν δραστηριότητες και να γίνεται συζήτηση, να κατασκευάζουν, να φτιάχνουν στίχους, να τραγουδούν κ.α.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΩ Κλείνοντας… Από την υλοποίηση του προγράμματος όλοι οι μαθητές σε συνεργασία με το δάσκαλό μας, δημιούργησαμε ένα ποίημα, που στη συνεχεία μελοποιήθηκε με τη βοήθεια της δασκάλας της μουσικής και παρουσιάστηκε στο σχολείο, αλλά και στην εκδήλωση για την κυκλοφοριακή αγωγή που έγινε στον πολυχώρο <<πολιτεία>> ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΩ Την Κυκλοφοριακή την Αγωγή την αγαπήσαμε πολύ. Μάθαμε για διαβάσεις πεζοδρόμια και στάσεις. Γνωρίσαμε τα σήματα, φανάρια και οχήματα. Μιλήσαμε για το ποδήλατο και για το αυτοκίνητο. Μας ενημέρωσε και μια τροχονόμος κάθε σήμα και ένας νόμος. Κόκκινο ανθρωπάκι ο Σταμάτης πρόσεχε για να μην πάθεις!!! Το Γρήγορη όταν δεις πέρνα χωρίς να φοβηθείς. Και τον ΚΟΚ αν δεν τηρείς τότε θα τιμωρηθείς. Βάζω ζώνη μες στο αμάξι το πε ο κύριος στην τάξη.

ΤΕΛΟΣ