Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Θεατρικά Εργαστήρια για Εκπαιδευτικούς με τον James Thomas Bailey 29 Σεπτεμβρίου – 5 Οκτωβρίου 2008 Λευκωσία, Πάφος, Λεμεσός, Λάρνακα, Παραλίμνι.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
Θεατρικά Εργαστήρια για Εκπαιδευτικούς με τον James Thomas Bailey 29 Σεπτεμβρίου – 5 Οκτωβρίου 2008 Λευκωσία, Πάφος, Λεμεσός, Λάρνακα, Παραλίμνι.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
1 Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας μέσα από τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ιανουάριος 2009.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
17-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 Χώρος Αρχής Κρατικών Εκθέσεων Μακεδονίτισσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Η ανάληψη της προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την Κύπρο το δεύτερο εξάμηνο του 2012 (Ιούλιος-Δεκέμβριος.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Θέμα: Προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
2 ος ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
1 2 ος Στόχος Σχολικής Χρονιάς ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Εύα Νεοφύτου ΕΜΕ Οικιακής Οικονομίας.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
26η Φεβρουαρίου 2009 Μέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας ( στα πλαίσια του έτους δημιουργικότητας και καινοτομίας) Επιθεώρηση Φυσιογνωστικών / Βιολογίας.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ– ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΓΠΠ
Θεατρικά Εργαστήρια για Εκπαιδευτικούς με τον James Thomas Bailey
ΑΜΠΕΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΪΡΟΥ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Σχολική Χρονιά
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009

Καινοτομίες που εφαρμόζονται στη Μέση Μουσική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικά προγράμματα  Εκπαιδευτικές συναυλίες.  Σεμινάρια, master classes.  Σεμινάρια σε σχολική βάση με αναλήψεις διδασκαλιών.  Διαλέξεις.  Μικρά και μεγάλα πολυθεματικά projects.  Διαγωνισμοί εντός και εκτός σχολείου.  «Καλλιτέχνες στα Σχολεία».  Επαρχιακές Χορωδίες και Ορχήστρες.  Πρόγραμμα στήριξης των ειδικών μονάδων των σχολείων Μ.Ε. από ειδικούς θεραπευτές Εκφραστικών Τεχνών.  Δημιουργία Ιστοσελίδας. ΑΧΛ2009

Καινοτομίες που εφαρμόζονται στη Μέση Μουσική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικά προγράμματα Σε συνεργασία με το Ίδρυμα της «Συμφωνικής Ορχήστρας Κύπρου»  Εκπαιδευτικές συναυλίες.  Οικογενειακές συναυλίες.  Μουσική για όλους.  Επισκέψεις εκτελεστών της ορχήστρας στα σχολεία. Σε συνεργασία με το Ίδρυμα «Φάρος»  Εκπαιδευτικές συναυλίες.  Διαλέξεις.  Διοργάνωση Παγκύπριου μαθητικού διαγωνισμού μουσικών γνώσεων. Προετοιμασία υλικού στήριξης των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων. ΑΧΛ2009

Καινοτομίες που εφαρμόζονται στη Μέση Μουσική Εκπαίδευση  Παγκύπριοι Μαθητικοί Μουσικοί Αγώνες.  Παγκύπριος Μαθητικός Διαγωνισμός Σύνθεσης Τραγουδιού στην μνήμη Μάριου Τόκα.  Συμμετοχή σε Φεστιβάλ στην Κύπρο και στο εξωτερικό.  Δημιουργία των πρώτων Μουσικών Σχολείων Λεμεσού και Λευκωσίας.  Εκπαιδευτικές κατασκηνώσεις.  Βιωματικά εργαστήρια χορωδίας, τεχνικής διαχείρισης του στρες και του χρόνου μελέτης, Alexander Technique, κ.ά..  Συμμετοχή σε διαγωνισμούς, φεστιβάλ στην Κύπρο και το εξωτερικό.  Συμμετοχή στη μουσική ζωή του τόπου.  Μελέτη και διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου. ΑΧΛ2009

Εισηγήσεις για επέκταση των Καινοτομιών στην Μέση Μουσική Εκπαίδευση  Επέκταση του θεσμού των Μουσικών Σχολείων στο Γυμνασιακό κύκλο.  Θεσμοθέτηση του Ολοήμερου εξατάξιου Μουσικού Σχολείου.  Έγκριση του Παγκύπριου Πιστοποιητικού Μουσικών Σπουδών.  Εισαγωγή του Θεσμού του Περιπατητικού Καθηγητή.  Εισαγωγή του προγράμματος κρουστοθεραπείας στα σχολεία για καταπολέμηση της νεανικής παραβατικότητας και ανάπτυξη των ατομικών δεξιοτήτων μέσα από απόκτηση ρόλου στην ομάδα.  Δημιουργία δικτύου για επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ σχολείων της Κύπρου και του εξωτερικού.  Έναρξη εκπαιδευτικού διαλόγου (φόρουμ στην ιστοσελίδα της Μουσικής) με μαθητές, γονείς, καθηγητές, Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, καθώς και άλλων φορέων για ανταλλαγή απόψεων.  Πρόσβαση σε ψηφιακές μουσικές εγκυκλοπαίδειες στο διαδίκτυο, για παρτιτούρες, ηχογραφήσεις, και άλλα μουσικά αρχεία.  Επαφή με ακαδημαϊκούς φορείς και προγράμματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για την ενημέρωση πάνω στις νέες τάσεις και διδακτικές προσεγγίσεις.  Δια-βίου μουσική μάθηση, προγράμματα στην κοινότητα.  Προαγωγή πολιτότητας μέσω της Μουσικής Εκπαίδευσης.  Ευαισθησία στις ιδιαιτερότητες του σχολικού περιβάλλοντος, σεβασμό στην κοινωνική και πολιτισμική ταυτότητα του κάθε μαθητή. ΑΧΛ2009

Εισηγήσεις για την Ημέρα Δημιουργικότητας στα Σχολεία  Διοργάνωση Εκπαιδευτικών Συναυλιών, σεμιναρίων, master classes, μικρών project, διαλέξεων, βιωματικών εργαστηρίων κατασκευής αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων – θεατρικού παιγνιδιού – χορού – τέχνης – φωτογραφίας κ.ά., ενδοσχολικών διαγωνισμών και παρουσίαση συγκροτημάτων, «Καλλιτέχνες στα σχολεία», ομαδικές συνθέσεις.  Μουσική με την οικογένεια, τους καθηγητές, το δήμαρχο, τον Υπουργό, κ.λπ.  Δημιουργία C.D., μικρό βίντεο και άλλες χρήσεις της μουσικής τεχνολογίας.  Ταυτόχρονη εκτέλεση μουσικής σε όλα τα σχολεία.  Κρουστοθεραπεία «Μια θέση στον ήλιο». ΑΧΛ2009