Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Advertisements

Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Δημιουργία Πίνακα πράξεις από
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ – ΜΕΡΑ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ,000 2,000 4,000 8,000 16,000 32,000 64, , , ,000 1,000,000 Πατήστε στα ποσά για ερώτηση.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
ΟΜΑΔΑ ΑΘΗΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΑΛΑΜΠΑΣΗΣ
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Γραφήματα και Παρουσιάσεις Λέξεις Κλειδιά: Γραφήματα, Λογισμικό Παρουσίασης Β΄ τάξη Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο Εικόνα.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Ερευνητική εργασία τμήμα (Α1) 2ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Τίτλος έρευνας: Το internet μέρος της ζωής μας
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Υπολογιστικά Φύλλα Γραφήματα
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος Δημήτριος

Σκοπός της Εργασίας Τα κοινωνικά δίκτυα και ιδίως το Facebook κατακτούν καθημερινά νέους οπαδούς. Τα κοινωνικά δίκτυα και ιδίως το Facebook κατακτούν καθημερινά νέους οπαδούς. Ποια όμως είναι η σχέση των μαθητών του Γυμνασίου με το Facebook;Ποια όμως είναι η σχέση των μαθητών του Γυμνασίου με το Facebook; Πόσοι μαθητές έχουν λογαριασμό;Πόσοι μαθητές έχουν λογαριασμό; Πόσο συχνά και για ποιο λόγο το χρησιμοποιούν;Πόσο συχνά και για ποιο λόγο το χρησιμοποιούν; Πόσους φίλους έχουν και με πόσους από αυτούς επικοινωνούν;Πόσους φίλους έχουν και με πόσους από αυτούς επικοινωνούν; Τι προσωπικές πληροφορίες δημοσιοποιούν;Τι προσωπικές πληροφορίες δημοσιοποιούν; Σε αυτά και άλλα ερωτήματα προσπαθεί να απαντήσει η έρευνα μας με ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας. Σε αυτά και άλλα ερωτήματα προσπαθεί να απαντήσει η έρευνα μας με ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας.

Στάδια της εργασίας 1.Σύνταξη ερωτηματολόγιου 2.Συμπλήρωση Ερωτηματολόγιων 3.Καταχώρηση και επεξεργασία δεδομένων 4.Παρουσίαση αποτελεσμάτων 5.Εξαγωγή συμπερασμάτων

1. Σύνταξη Ερωτηματολόγιου Το ερωτηματολόγιο ήταν ανώνυμο με σκοπό αυτός που το συμπληρώνει να δώσει όσο το δυνατόν πιο ειλικρινείς απαντήσεις. Το ερωτηματολόγιο ήταν ανώνυμο με σκοπό αυτός που το συμπληρώνει να δώσει όσο το δυνατόν πιο ειλικρινείς απαντήσεις. Συμπεριλάβαμε τα πεδία Φύλο και Τάξη ώστε να μπορεί να γίνει επεξεργασία των αποτελεσμάτων ως προς τα πεδία αυτά. Συμπεριλάβαμε τα πεδία Φύλο και Τάξη ώστε να μπορεί να γίνει επεξεργασία των αποτελεσμάτων ως προς τα πεδία αυτά. Οι ερωτήσεις ήταν κλειστού τύπου για ευκολότερη επεξεργασία των αποτελεσμάτων. Οι ερωτήσεις ήταν κλειστού τύπου για ευκολότερη επεξεργασία των αποτελεσμάτων. Συμπεριλάβαμε μόνον 20 ερωτήσεις ώστε να είναι εύκολη και γρήγορη η συμπλήρωση του. Συμπεριλάβαμε μόνον 20 ερωτήσεις ώστε να είναι εύκολη και γρήγορη η συμπλήρωση του. Εκτός από τις ερωτήσεις για το Facebook συμπεριλάβαμε και μερικές ερωτήσεις σχετικά με την γενική χρήση του υπολογιστή. Εκτός από τις ερωτήσεις για το Facebook συμπεριλάβαμε και μερικές ερωτήσεις σχετικά με την γενική χρήση του υπολογιστή.

2. Συμπλήρωση Ερωτηματολόγιου Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από όλους σχεδόν τους μαθητές του σχολείου, ώστε να εξασφαλίσουμε όσο το δυνατό μεγαλύτερο δείγμα. Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από όλους σχεδόν τους μαθητές του σχολείου, ώστε να εξασφαλίσουμε όσο το δυνατό μεγαλύτερο δείγμα. Η συμπλήρωση έγινε κατά τμήμα, σε διάρκεια μιας εβδομάδας, στην ώρα του μαθήματος της Πληροφορικής. Η συμπλήρωση έγινε κατά τμήμα, σε διάρκεια μιας εβδομάδας, στην ώρα του μαθήματος της Πληροφορικής.

3. Καταχώρηση δεδομένων Επεξεργασία αποτελεσμάτων. Οι απαντήσεις καταχωρήθηκαν σε ένα πίνακα σε φύλλο δεδομένων του Microsoft Excel. Οι απαντήσεις καταχωρήθηκαν σε ένα πίνακα σε φύλλο δεδομένων του Microsoft Excel. Κάθε γραμμή του πίνακα αφορά σε ένα ερωτηματολόγιο και κάθε στήλη σε μία ερώτηση. Κάθε γραμμή του πίνακα αφορά σε ένα ερωτηματολόγιο και κάθε στήλη σε μία ερώτηση. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με χρήση του εργαλείου του συγκεντρωτικού πίνακα. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με χρήση του εργαλείου του συγκεντρωτικού πίνακα. Για κάθε ερώτηση μετρήθηκαν οι απαντήσεις και υπολογίστηκαν τα ποσοστά επί τοις εκατό. Για κάθε ερώτηση μετρήθηκαν οι απαντήσεις και υπολογίστηκαν τα ποσοστά επί τοις εκατό. Τα αποτελέσματα υπολογίζονται για την κάθε τάξη ξεχωριστά, ώστε να επιτρέπονται συγκρίσεις, και συνολικά για όλο το σχολείο. Τα αποτελέσματα υπολογίζονται για την κάθε τάξη ξεχωριστά, ώστε να επιτρέπονται συγκρίσεις, και συνολικά για όλο το σχολείο.

4. Παρουσίαση αποτελεσμάτων Για την παρουσία ση των αποτελεσμάτων δημιουργήσαμε μία παρουσίαση στο PowerPoint. Για την παρουσία ση των αποτελεσμάτων δημιουργήσαμε μία παρουσίαση στο PowerPoint. Για κάθε ερώτηση δημιουργήσαμε μία διαφάνεια με διάταξη Τίτλος – Γράφημα. Για κάθε ερώτηση δημιουργήσαμε μία διαφάνεια με διάταξη Τίτλος – Γράφημα. Στο φύλλο δεδομένων του γραφήματος μεταφέραμε τα δεδομένα από τους Συγκεντρωτικούς πίνακες του Excel με την διαδικασία της αντιγραφής επικόλλησης. Στο φύλλο δεδομένων του γραφήματος μεταφέραμε τα δεδομένα από τους Συγκεντρωτικούς πίνακες του Excel με την διαδικασία της αντιγραφής επικόλλησης.

Μερικά πρώτα συμπεράσματα Ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό μαθητών έχει πρόσβαση στο Ιnternet, εκ των οποίων το 34% το χρησιμοποιεί για την χρήση του Facebook. Δεύτερη ασχολία των μαθητών στον υπολογιστή είναι τα παιχνίδια, με ποσοστό 19%. Ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό μαθητών έχει πρόσβαση στο Ιnternet, εκ των οποίων το 34% το χρησιμοποιεί για την χρήση του Facebook. Δεύτερη ασχολία των μαθητών στον υπολογιστή είναι τα παιχνίδια, με ποσοστό 19%. Το 81% των μαθητών έχει λογαριασμό στο Facebook και το 60% τον έχει από το δημοτικό. Το 81% των μαθητών έχει λογαριασμό στο Facebook και το 60% τον έχει από το δημοτικό. Ένα μικρό μόνον ποσοστό γονέων έχει Facebook, οπότε δεν υπάρχει η δυνατότητα για έλεγχο των παιδίων τους. Ένα μικρό μόνον ποσοστό γονέων έχει Facebook, οπότε δεν υπάρχει η δυνατότητα για έλεγχο των παιδίων τους. Το 56% των μαθητών που έχουν λογαριασμό στο Facebook μπαίνει κάθε μέρα σε αυτόν. Έτσι καταλαβαίνουμε ότι έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας τους. Το 56% των μαθητών που έχουν λογαριασμό στο Facebook μπαίνει κάθε μέρα σε αυτόν. Έτσι καταλαβαίνουμε ότι έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας τους.

Μερικά πρώτα συμπεράσματα Οι μισοί από τους μαθητές που απάντησαν το ερωτηματολόγιο μας, έχουν πάνω από 300 φίλους και πολλοί πάνω από Παρόλα αυτά επικοινωνούν με ένα μικρό ποσοστό από αυτούς. Οι μισοί από τους μαθητές που απάντησαν το ερωτηματολόγιο μας, έχουν πάνω από 300 φίλους και πολλοί πάνω από Παρόλα αυτά επικοινωνούν με ένα μικρό ποσοστό από αυτούς. Αξιοσημείωτο είναι ότι ένα μικρό μόνο ποσοστό από αυτούς έχουν δημοσιοποιήσει προσωπικά τους στοιχεία στο Facebook. Αξιοσημείωτο είναι ότι ένα μικρό μόνο ποσοστό από αυτούς έχουν δημοσιοποιήσει προσωπικά τους στοιχεία στο Facebook. Τέλος το 36% από τα παιδία έχουν σκεφτεί να διαγράψουν τον λογαριασμό τους για διάφορους λόγους, ενώ ένα μικρό μόνο ποσοστό θα πρότεινε σε κάποιον άλλον να δημιουργήσει λογαριασμό στο Facebook. Τέλος το 36% από τα παιδία έχουν σκεφτεί να διαγράψουν τον λογαριασμό τους για διάφορους λόγους, ενώ ένα μικρό μόνο ποσοστό θα πρότεινε σε κάποιον άλλον να δημιουργήσει λογαριασμό στο Facebook.

Παρουσίαση των Αναλυτικών Αποτελεσμάτων

Έχετε ή χρησιμοποιείτε υπολογιστή;

Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή;

Έχετε πρόσβαση στο Internet;

Για ποιον κυρίως λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή;

Έχετε λογαριασμό στο Facebook;

Πόσο καιρό έχετε τον λογαριασμό σας;

Ποίος άλλος από την οικογένεια σας έχει λογαριασμό στο Facebook;

Πόσο συχνά μπαίνετε στον λογαριασμό σας;

Το όνομα που χρησιμοποιείτε στο Facebook είναι το πραγματικό σας;

Πόσους φίλους έχετε στον λογαριασμό σας;

Τους γνωρίζετε όλους;

Με πόσους από τους φίλους σας στο Facebook έχετε επικοινωνήσει έστω και μια φορά;

Πόση ώρα περνάτε την ημέρα στο Facebook τις καθημερινές;

Πόση ώρα περνάτε στο Facebook τα σαββατοκύριακα;

Έχετε δημοσιεύσει προσωπικά σας στοιχεία όπως διεύθυνση ή τηλέφωνο στο Facebook;

Έχετε δημοσιεύσει προσωπικές σας φωτογραφίες στο Facebook;

Αν ναι, ποιος έχει δικαίωμα να τις βλέπει;

Έχετε σκεφτεί ποτέ να διαγράψετε τον λογαριασμό σας;

Θα προτείνατε σε κάποιον να δημιουργήσει λογαριασμό στο Facebook;

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας