Διδακτική Πρόταση 5: Πηγές, ερωτήματα και τεκμήρια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Μαθαίνω τα οχήματα Πάμε!.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ.
Από την Ιστορία στη Φιλοσοφία Ηθική και Πολιτική
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ & ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. Καούκης Δημήτριος.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Ποδήλατο…η διαδρομή του μέσω της τεχνολογίας. Το πέρασμα στο χρόνο…η εξέλιξη.
Οι διακοπές που πέρασαν…
Μόκιας Γιάννης Επιμόρφωση Β ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πως πέρασα το καλοκαίρι
 Πληθυσμός :  Πληθυσμός :
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.3: Γλυπτική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Η πρόσκτηση του γραμματισμού ως μέρος σύνθετων διαδικασιών πολιτισμικής ενσωμάτωσης Νεκτάριος Στελλάκης Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Παν. Πατρών Ιστοσελίδα.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για κωφούς και βαρήκοους μαθητές.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Κατά την διδασκαλία μπορούμε να επιλέξουμε από μια ποικιλία μέσων εκείνα, που θα εξυπηρετήσουν αποτελεσματικότερα τα προσδοκώμενα αποτελέσματά.
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Κώδικας χρήσης Διαδικτύου
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες 1
χωρίς δίκτυο ? δύσκολη ανταλλαγή αρχείων
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
ΑσφΑλεια στο διαδΙκτΥο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ανάδυση της γραφής και διδακτικές προεκτάσεις
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδακτική Πρόταση 5: Πηγές, ερωτήματα και τεκμήρια Εισαγωγική ενότητα Διδακτική Πρόταση 5: Πηγές, ερωτήματα και τεκμήρια Ερώτημα - κλειδί Πώς μαθαίνω για μένα; Πώς μαθαίνω για τον εαυτό μου;

Πώς μαθαίνω για τον εαυτό μου; Σκέψου πώς το κάθε ένα από αυτά σου μαθαίνει κάτι για το παρελθόν. Μεταλλεία πολέμου, σίδερα, νομίσματα, σφραγίδες, εργαλεία, Πίνακες, Γλυπτά Έργα Τέχνης Αντικείμενα ; Άμαξες, αυτοκίνητα αντίκες, λεωφορεία, γαϊδούρια ; Πώς μαθαίνω για τον εαυτό μου; ; Γονείς, Παππούδες, Γιαγιάδες, Ειδικοί, Προσωπική εμπειρία Μεταφορές ; Άνθρωποι ; Εξοπλισμός Δρόμου ; Λαμπτήρες, ταχυδρομικά κιβώτια, οδικές πινακίδες Γραπτά κείμενα και Τεχνολογία ; ; Έγγραφα Φωτογραφίες Αρχεία, χάρτες, απογραφή πληθυσμού Βιβλία, Διαδίκτυο, Λογισμικά, Τηλεόραση, Φιλμς Σχολικές φωτογραφίες, φωτογραφίες διακοπών, καρτ-ποστάλ 3