ΟΙ ΕΥΦΥΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
Advertisements

ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ Ο ΓΝΩΜΩΝ Eίναι ένα μέσον με το οποίο Γνωρίζουμε κάτι: ένας Δείκτης. Αρχικά εμφανίζεται ως αστρονομικό όργανο μέτρησης χρόνου.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
<<Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ>>
1ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε-Α.Π.Θ.
ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Τύπος Του Ήρωνα Αργυρίδης Γιάννης Β’2.
Η Φυσική είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ , ΕΝΝΟΙΕΣ, ΝΟΜΟΙ.
ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ Από τις μαθήτριες: Αναστασούλη Μυρσίνη Γκέκα Μαρία
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Τα Μαθηματικά στην Καθημερινή Ζωή
Όμιλος Μαθηματικά και Λογοτεχνία Μαντώ Γεωργούλη A’2 Αναστασία Κασαπίδη A’3 Ρήγας Διονυσόπουλος A’2.
Oι τέχνες και τα γράμματα στα ελληνιστικά χρόνια
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Γιάννης Σταματίου Τεχνικές αντιστροφής γεννητριών συναρτήσεων Webcast 7.
Ο «χρυσός αιώνας» της τέχνης
Ο Ισαάκ Νεύτων Και η θρησκευτικότητα Στο έργο του.
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί τη μεταβολή της ταχύτητας των σωμάτων;
ΠΡΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ν. Καστάνη για τη Γεωπονική Σχολή του Α.Π.Θ. Ακαδημαϊκό έτος,
Πυθαγόρειο Θεώρημα Ιστορική επισκόπηση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ Χ Αυτό είναι το όνομα της ομάδας μας.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
Αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί και η συμβολή τους στη θετική σκέψη
Θέμα του Project : <<Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ>>
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Ο ΘΕΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Η ΕΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΚΟΛΝΤΜΠΑΧ
Fields medal Πότε θεσμοθετήθηκαν? Ποιο είναι το έπαθλο? Ποια τα κριτήρια? Διάσημοι μαθηματικοί που διακρίθηκαν με Fields Medal ή το αρνήθηκαν και άλλοι.
Η Συμβολή της Επίλυσης του Προβλήματος του Βραχυστόχρονου στη Γέννηση του Λογισμού των Μεταβολών Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία Ολυμπία Ι. Ηλιοπούλου.
Η ευκλειδeια και οι μη ευκλειδειεσ γεωμετριεσ
Ενότητα Α3: Ομοιότητα και διαστατική ανάλυση
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΡΜΗΣ,ΑΦΡΟΔΙΤΗ,ΓΗ, ΑΡΗΣ,ΔΙΑΣ,ΚΡΟΝΟΣ,
Χρυσός αριθμός Φ Εργασία στο πρότζεκτ των μαθητριών: Τρόφιν Στεφανία Λυρίτη Μίρκα Ντόκα Ιφιγένεια Μερμβελιωτάκη Ξένια.
Οι Ιταλοί καλλιτέχνες τις Αναγέννησης
Όλγα Μακρή Γιώργος Μοσχόπουλος Αριόλα Τσαρτσάνη Βέρα Βυθούλκα
Αστρολάβος Ο υπολογιστής των Αντικυθήρων. Μια πρώτη ματιά Αστρολάβος είναι ένα αστρονομικό όργανο που εφευρέθηκε από τον έλληνα αστρονόμο Ίππαρχο το 2ο.
ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ. Η ζωή και το έργο του με λίγα λόγια Ο μεγαλύτερος μαθηματικός και Φυσικός της αρχαιότητας. Γεννήθηκε στις Συρακούσες το 287 π.Χ.Ο πρώτος του.
ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑ Λ. ΑΛΚΗΣΤΙΣ Π. ΣΠΥΡΟΣ Π. Δ2. ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΕΡΕΧΘΕΙΟ.
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
Το τρίγωνο του Πασκάλ Παρατηρήστε πως αναπτύσσετε το μοτίβο. Συμπληρώστε τις κενές γραμμές.
Αριθμός π. Ο π είναι ένας άρρητος αριθμός, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να εκφραστεί ακριβώς ως μια αναλογία δύο ακεραίων (όπως 22/7 ή άλλα κλάσματα.
Ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμος Και Τα Αναπτυγμένα Μαθηματικά
Μπέρναρντ Ρίμαν ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
Άσκηση υπερσυνδέσεων ΙΙ Ακρόπολη
Ο μαγικός αριθμός π.
Τα μαθηματικα στην αρχαιοτητα
Ο αριθμοσ φ Χριστίνα Λιακοπούλου Γιώργος Μαυροματίδης
ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γιάννης Ρίζος Κών/νος Βελαλής.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΚΑΙ…
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Από τους: Χάρις, Ειρηναίος, Μαρίνος Τάξη Ε’ Δημοτικό Σχολείο Παλώδιας
Μεγαλες προςωπικοτητες της επιςτημης
Εφαρμογές Πληροφορικής
Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή
Ερευνητική εργασία (Project)
21ος αιωνας Παναγιώτης Πατατούκος & ΖήσηςΚωστάκης.
Πι.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΕΛΕΝΗ ΛΙΟΣΗ
ΤΟ ΗΛΙΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.. ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΑΡΧΟ ΤΟΝ ΣΑΜΙΟ ΣΤΟ ΝΕΥΤΩΝΑ
Μαθηματικά: Θεωρία Αριθμών
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
ΤΟΜΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Επιστημονικοί τομείς χωρίζονται σε :
Μαθηματικά: Βασικές έννοιες της αναλυτικής γεωμετρίας
Τα Μαθηματικά του Δρόμου
ΓΕΩΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΗΛΙΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
«Μαθηματικά στην καθημερινότητα»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΕΥΦΥΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ

Στις μέρες μας τα μαθηματικά τα συναντάμε ακόμα και στην καθημερινή μας ζωή. Για αυτό επιλέξαμε να ασχοληθούμε με τις σημαντικές μαθηματικές στιγμές σπουδαίων μαθηματικών τι οποίες και θα αναλύσουμε .

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ

Καραθεοδωρή Οι πρώτες διακρίσεις έρχονται για τον Κωνσταντίνο σε ηλικία δεκαέξι ετών όπου παίρνει το πρώτο βραβείο σε εθνικό διαγωνισμό Μαθηματικών του Βελγίου επί δύο συνεχή έτη.

Ρενε Ντεκαρτ Ανακάλυψε τον νόμο της διάθλασης τον μαθηματικό νόμο που συνδέει την γωνία πρόσπτωσης μιας ακτίνας φωτός σε ένα διαθλαστικό μέσο με τη γωνία της διάθλασης. Έδειξε πώς η άλγεβρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να λυθούν γεωμετρικά προβλήματα και πώς γεωμετρικές κατασκευές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να λυθούν αλγεβρικά προβλήματα

Πιερ ντε Φερμα  Ειδικότερα είναι γνωστός για την ανακάλυψη μιας πρωτότυπης μεθόδου υπολογισμού των ελάχιστων και μέγιστων σημείων σε καμπύλες γραμμές, η οποία είναι ανάλογη με τον τότε ακόμα άγνωστο  διαφορικό λογισμό . Επίσης είναι γνωστός και για τις έρευνές του για στην θεωρία των αριθμών, την αναλυτική γεωμετρία, την θεωρία πιθανοτήτων και την οπτική. Κυρίως όμως είναι γνωστός για το τελευταίο θεώρημα του Φερμά , το οποίο περιέγραψε σε μια μικρή σημείωση στο βιβλίο Αριθμητικά του  Διόφαντου.

Ισαακ Νευτων Θεωρείται πατέρας της κλασικής φυσικής , καθώς ξεκινώντας από τις παρατηρήσεις του  Γαλιλαίου αλλά και τους νόμους του Κεπλερ για την κίνηση των πλανητών διατύπωσε τους τρεις μνημειώδεις νομούς της κίνησης και τον περισπούδαστο «νόμο της βαρύτητας» (που ο θρύλος αναφέρει πως αναζήτησε μετά από πτώση μήλου από μια μηλιά). Μεγάλης ιστορικής σημασίας υπήρξαν ακόμη οι μελέτες του σχετικά με τη φύση του φωτός καθώς επίσης και η καθοριστική συμβολή του στη θεμελίωση των σύγχρονων μαθηματικών και συγκεκριμένα του διαφορικού και ολοκληρωτικού λογισμού .

Πασκάλ   Η συνεισφορά του υπήρξε μεγάλη, ειδικά στους τομείς τις Πιθανοθεωρίας και της Ρευστομηχανικής . Ο Νόμος του Πασκάλ , που είναι θεμελιώδους σημασίας στην Ρευστομηχανική και το τρίγωνο του Πασκάλ , που πρόκειται για έναν σύντομο τρόπο εύρεσης των διωνυμικών συντελεστών , ανακαλύφθηκαν απ' τον Πασκάλ στα μέσα του 17ου αιώνα . Προς τιμήν του το παράγωγο μέγεθος της πίεσης στο SI ονομάζεται pascal

Λέοναρντ Διακρίθηκε στα ανώτερα μαθηματικά και κυρίως στο διαφορικό και ολοκληρωτικό λογισμό. Οι σπουδαιότερες εργασίες του αναφέρονται στην ανάλυση των ισοπεριμέτρων , στη συσχέτιση των κυκλικών και των εκθετικών συναρτήσεων, στη θεωρία της περιστροφής σώματος γύρω από σταθερό σημείο, στην αναλυτική γεωμετρία 

Γκεόργκ Φρίντριχ Μπέρναρντ Ρίμαν Γιόχαν Καρλ Φρίντριχ Γκάους Γκεόργκ Φρίντριχ Μπέρναρντ Ρίμαν Γιόχαν Καρλ Φρίντριχ Γκάους Ο Γκεόργκ Φρίντριχ Μπέρναρντ Ρίμαν ήταν Γερμανός μαθηματικός που συνεισέφερε σημαντικά στη Μαθηματική Ανάλυση, την Τοπολογία, την Αναλυτική Θεωρία των αριθμών και τη Διαφορική Γεωμετρία, προωθώντας τη μη ευκλείδεια Γεωμετρία και ανοίγοντας έτσι τον δρόμο μεταξύ άλλων και για τη θεμελίωση αργότερα της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας. Ο Γκάους ήταν Γερμανός μαθηματικός που συνεισέφερε σε πολλά ερευνητικά πεδία της επιστήμης του, όπως η θεωρία αριθμών, η στατιστική, η μαθηματική ανάλυση κ.α. Αποκλήθηκε «ο πρίγκηψ των μαθηματικών» και ο «μεγαλύτερος μαθηματικός μετά τον Αρχιμήδη και τον Ευκλείδη». Ο Γκάους υπήρξε ίσως ο σημαντικότερος Γερμανός μαθηματικός όλων των εποχών και ένας από τους δύο ή τρεις σπουδαιότερους των νεότερων χρόνων.

Ήταν Έλληνας γλύπτης, ζωγράφος και αρχιτέκτονας, ο οποίος έζησε τον 5ο αιώνα π.Χ. και θεωρείται ευρέως ως ένας από τους σημαντικότερους γλύπτες της Κλασικής εποχής. Φειδίας  Το Άγαλμα του Ολυμπίου Διός στην Ολυμπία, το οποίο φιλοτέχνησε ο Φειδίας, ήταν ένα από τα Επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου. Ο Φειδίας σχεδίασε επίσης τα αγάλματα της θεάς Αθηνάς που βρίσκονταν στην Ακρόπολη των Αθηνών, δηλαδή την Αθηνά Παρθένο, που βρισκόταν μέσα στον Παρθενώνα, και την Αθηνά Προμάχο, ένα κολοσσιαίο χάλκινο άγαλμα που βρισκόταν ανάμεσα στο Ερεχθείο και τα Προπύλαια .

Εβαρίστ Γκαλουά Ήταν Γάλλος μαθηματικός γεννημένος στην Μπουργκ-λα-Ρεν . Από τα νεανικά του ακόμα χρόνια, ήταν ικανός να προσδιορίσει μια ικανή και αναγκαία συνθήκη ώστε να γνωρίζει αν να πολυώνυμο είναι επιλύσιμο με ριζικά λύνοντας έτσι ένα πρόβλημα που βασάνιζε τους μαθηματικούς για αρκετούς αιώνες. Η προσφορά του για τα μαθηματικά ήταν στα θεμέλια της Θεωρίας Γκαλουά και Άλγεβρας. Ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε τη λέξη ομάδα για να εκφράσει ένα σύνολο μεταθέσεων.

ΒΙΤΣΙΚΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΝΙΚΟΛΟΥΣΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΤΣΜΙΜΠΟΥΚΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ

Τοπάλη Ευαγγελία Αγκαθίδου Σταυρούλα. Στην δημιουργία αυτής της εργασίας βοηθήσαν οι καθηγήτριες Τοπάλη Ευαγγελία και Αγκαθίδου Σταυρούλα. Σας ευχαριστούμε για την πολύτιμη βοήθειά σας