Τι είναι πρόβλημα; Τι πρέπει να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα Πρόβλημα είναι μια κατάσταση η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί και απαιτεί λύση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαναληπτικό Μάθημα ΑΕΠΠ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Πληροφορικη Γ’ Γυμνασιου
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Διδακτική της Πληροφορικής
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Τι είναι ο υπολογιστής; Τι είναι ο προγραμματισμός
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
Σημασία δεδομένων, πληροφορίας και γνώσης
Ανάλυση προβλημάτων και Αλγόριθμοι
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση Προβλήματος.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Η βασική αρχή του οικονομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία οικονομικών και κοινωνικών στόχων για το μέλλον, εκφρασμένων σε ποσοτικοποιημένα.
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Ποια είναι η σχέση προβλήματος και υπολογιστή;
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΑΕΠΠ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΛΙΑΠΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ΠΕ19).
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ Μάθημα: Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον.
31/03/2015 Καθηγητής : Δρίμτζιας Βασίλης 1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση προβλήματος.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.1 ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Ο Όμηρος στην Οδύσσεια περιγράφει τα προβλήματα που αντι- μετώπιζε ο Οδυσσέας για να φτάσει στην Ιθάκη. Το πρόβλημα που κλήθηκε.
Μετασχηματισμός Fourier
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 6: Επιμερισμός Κόστους Βοηθητικών Τμημάτων Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Προσομοίωση και Μοντέλα Συστημάτων (Μέρος B)
Τι μαθαίνει αυτός που μαθαίνει προγραμματισμό;
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Από το πρόβλημα στην ανάπτυξη αλγορίθμου Σπάχος Κυριάκος ΠΕ 19 - Πληροφορικής.
Θέματα Θεωρητικής επιστήμης των Υπολογιστών
Θέματα Θεωρητικής επιστήμης των Υπολογιστών
Εφαρμογές Πληροφορικής
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
11/2/16 Aims Object and Numbers
Επιστήμη των Υπολογιστών
Η έννοια του προβλήματος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ανάλυση προβλήματος.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
ENOTHTA 2. ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι είναι πρόβλημα; Τι πρέπει να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα Πρόβλημα είναι μια κατάσταση η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί και απαιτεί λύση. Η λύση του προβλήματος δεν είναι γνωστή ούτε προφανής. Η κατανόηση ενός προβλήματος είναι συνάρτηση δύο παραγόντων Σωστή διατύπωση εκ μέρους του δημιουργού του Σωστή ερμηνεία από εκείνον που καλείται να αντιμετωπίσει το πρόβλημα Πρέπει να το κατανοήσουμε

Το πρόβλημα της αγοράς των δώρων Επιχειρηματίας: Θα συναντήσω μερικούς παιδικούς μου φίλους, μπορείς να αγοράσεις δώρα γι’ αυτούς; Σύζυγος: Βεβαίως, πες μου όμως μερικά χαρακτηριστικά των φίλων σου για να πάρω τα κατάλληλα δώρα. Επιχειρηματίας: Ο Γιάννης και η Μαρία είναι παντρεμένοι. Ο Χρήστος είναι αθλητικός τύπος. Η Ελένη είναι προϊσταμένη σε τράπεζα. Και η σύζυγος αγόρασε…  Ένα ιταλικό βάζο για το Γιάννη και τη Μαριά  Μια ρακέτα του τένις για τον Χρήστο  Ένα σετ γραφείου για την Ελένη

Το πρόβλημα της αγοράς των δώρων Λανθασμένη διατύπωση: Ο Γιάννης ΚΑΙ η Μαρία είναι παντρεμένοι Ο Γιάννης και η Μαρία είναι παντρεμένοι μεταξύ τους Ο Γιάννης είναι παντρεμένος και η Μαρία είναι παντρεμένη Πρώτη ερμηνεία Δεύτερη ερμηνεία

Δεδομένο-Πληροφορία Δεδομένο Επεξεργασία Δεδομένων Πληροφορία Στοιχείο αντιληπτό από τις αισθήσεις Μηχανισμός

Τι είναι δομή ενός προβλήματος; Αναλύοντας το πρόβλημα σε άλλα απλούστερα προβλήματα Δομή ενός προβλήματος είναι τα επιμέρους τμήματα που αποτελούν το πρόβλημα καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αυτά τα μέρη συνδέονται μεταξύ τους Πως καταγράφουμε τη δομή ενός προβλήματος;

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑΠΡΟΛΗΨΗΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ «ΕΠΙΚΥΝΔΥΝ ΩΝ» ΟΜΑΔΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΡΙΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩ Ν ΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΡΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙ Α ΚΑΤΑΠΟΛΕΜ ΗΣΗ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗ ΨΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Για να αντιμετωπίσουμε σωστά ένα πρόβλημα πρέπει πρώτα να προσδιορίσουμε επακριβώς και να αποσαφηνίσουμε πλήρως τα… ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ Οι απαιτούμενες ενέργειες για την αντιμετώπιση ενός προβλήματος είναι οι παρακάτω: ΕίσοδοςΈλεγχοςΕπεξεργασία Έξοδος

1. ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, σωστή και πλήρης αποσαφήνιση των δεδομένων και των ζητούμενων του προβλήματος. ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ 2. ΑΝΑΛΥΣΗ, διάσπαση του αρχικού προβλήματος σε απλούστερα υποπροβλήματα. 3. ΕΠΙΛΥΣΗ, λύση του προβλήματος μέσω της λύσης των επιμέρους υποπροβλημάτων.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ 1.Ως προς τη δυνατότητα επίλυσης 2.Ως προς το βαθμό δόμησης των λύσεων του προβλήματος 3.Ως προς το είδος της επίλυσης Τα προβλήματα κατηγοριοποιούνται σύμφωνα με ορισμένα κριτήρια:

Κριτήριο: Δυνατότητα επίλυσης ΕπιλύσιμαΛύση γνωστή Ανοικτά Η λύση δεν έχει βρεθεί, αλλά δεν έχει αποδειχθεί ότι δεν επιδέχονται λύση ΆλυταΔεν επιδέχονται λύση

Κριτήριο: Βαθμός δόμησης των λύσεων Δομημένα Η λύση προέρχεται από μια αυτοματοποιημένη διαδικασία Ημιδομημένα Η λύση επιδιώκεται στα πλαίσια ενός εύρους λύσεων Αδόμητα Δεν μπορούν να δομηθούν

Κριτήριο: Είδος της επίλυσης Απόφασης Απαντά σε ένα ερώτημα Υπολογιστικά Απαιτείται η διενέργεια υπολογισμών Βελτιστοποίησης Βέλτιστο αποτέλεσμα για τα συγκεκριμένα δεδομένα που διαθέτει

Για ποιο λόγο αναθέτουμε στους Η/Υ τα διάφορα προβλήματα; Προβλήματα υπήρχαν πολύ πριν τη «γένεση» των Η/Υ Ο άνθρωπος αντιμετωπίζει τα προβλήματα που τον απασχολούν χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά πολύπλοκο όργανο, τον εγκέφαλο Ανθρώπινος εγκέφαλος Ηλεκτρονικός Υπολογιστής Σκέπτεται – παράγει ιδέες Εκτελεί 3 πράξεις ΜΟΝΟ: Πρόσθεση Σύγκριση Μεταφορά Δεδομένων

Για ποιο λόγο αναθέτουμε στους Η/Υ τα διάφορα προβλήματα; Πολυπλοκότητα των υπολογισμών Επαναληπτικότητα των διαδικασιών Ταχύτητα εκτέλεσης των πράξεων Μεγάλο πλήθος των δεδομένων Ηλεκτρονικός Υπολογιστής Ανθρώπινος Εγκέφαλος