ΟΜΗΡΟΣΙΛΙΑΔΑ Ραψωδία Ι (Στίχοι 524...605) ΠΡΟΟΜΗΡΙΚΟΣ ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΜΕΛΕΑΓΡΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Διαθεματικη εργασια στην ιλιαδα
Ένατη Εκπαιδευτική Εβδομάδα. • Τέλος η θεωρία, τα tutorials, τα παραδείγματα και οι ασκήσεις.
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
Twitter & Facebook ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ. Όλα ξεκίνησαν όταν δημιουργήθηκαν αυτά τα δύο sites.
Δρόμος αρετής και δύναμης
Ο βασιλιάς των βατράχων
Δημιουργία παρουσίασης:
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Παναγιώτης Βουτσιώτης Διονύσης Θεοφιλόπουλος Θοδωρής Γκάντσεφ
ΣΗΜΕΡΑ, ακριβώς από αυτή την στιγμή Ωρα Ωρα 10:54:06 p.m.10:54:06 p.m. ΞΑΝΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΖΩ Είναι μια απόφαση… Είναι η δική μου απόφαση….
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
ήταν ένα κοριτσάκι που το έλεγαν...
ΠΑΤΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ f5 ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Στην τάξη μου.
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ( ) ( ) ( )
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Στους γονείς μου οφείλω το ζην και στο δάσκαλό μου το ευ ζην
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Η αφύπνιση του Δία πάνω στον Ίδη επαναφέρει τον μύθο στην κοίτη του
Ομήρου Οδύσσεια Α΄ Γυμνασίου Εισαγωγή
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Σ΄ ένα λεπτό θα εισέλθεις σε ένα μαγικό κόσμο … …θα γίνεις μάρτυρας ενός θαύματος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Είναι σωστό να κατεβάζω ταινίες και μουσική μέσω Ίντερνετ? Όχι, καθώς κάποιος άνθρωπος έχει τα πνευματικά δικαιώματα επειδή το δημιούργησε. Ναι, αφού γλυτώνω.
Εέεπ !!! Πάτερ Ιάκωβε….! Είμαι εξοργισμένος! Έχω αποκτήσει δέκα παιδιά, όλα μαύρα! Όμως το ενδέκατο μου γεννήθηκε λευκό και εσύ είσαι ο μόνος λευκός.
Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα ?  Δεν έπαιξα στον υπολογιστή !  Δεν έπαιξα με το κινητό του μπαμπά.  Δεν τσακώθηκα με τα αδέλφια μου.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Αγαπημένο μου παιδί....
Δημήτρης Λώλης Αλίκη Μαλισιόβα Νίκος Γκούμας Μαρία Κυριακίδου ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΣΜΙΔΟΥ, Β1.
του χρήστη Κυριακόπουλου Μιχαήλ
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Παίρνω μία σοκολάτα. Την χωρίζω σε δύο ίσα κομμάτια. Παίρνω το αριστερό κομμάτι. Έχω πάρει το 1/2 της σοκολάτας. Χωρίζω το κάθε κομμάτι σε τρία ίσα μέρη.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Κωνσταντίνος μπούτας Σεπτέμβριος 2015 Ε,2. Μονσεράτ Τεμπέλια Το λιοντάρι και το ποντίκι.
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17 Ο Ιησούς υπερασπίστηκε και εξύψωσε τις γυναίκες και τα παιδιά στην καινούρια ανθρωπότητα Μπραϊμάκης Αχιλλέας.
Υγρότοπος και άνθρωποι. Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μία γαλάζια λίμνη, που μέσα στα νερά της κολυμπούσαν τι ;
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Όμηρος Ιλιάδα Οδύσσεια.
Ο βασιλιάς και το αλάτι Παραμύθι από τη Λιβύη
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Αγαπημένο μου παιδί....
Γεια σου χαίρομαι που σε γνωρίζω το όνομα μου είναι υπολογιστούλης και έχω να πω ότι είσαι πάρα πολύ όμορφη. Γεια σου είμαι η υπολογιστούλα και είμαι.
  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΝΕΑΣ Δ2.
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Το μέρος που αγαπώ Γρηγορία –Μαίρη Δ΄1.
Χριστiνα σαμαρa Δ2.
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
για να σχηματίσω τη λέξη
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
«Ζωντανεύοντας τον Όμηρο» Η ραψωδία Α της Ιλιάδας με εικόνες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΗΡΟΣΙΛΙΑΔΑ Ραψωδία Ι (Στίχοι ) ΠΡΟΟΜΗΡΙΚΟΣ ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΜΕΛΕΑΓΡΟΥ

“Μιαν ιστορία παλιά θυμήθηκα, κι όχι καινούργια, τώρα, πως έγινε σας έχω φίλους μου, θα σας την πω ν ᾿ ακούστε.... Ο γερο- Φοίνικας προσπαθεί να πείσει τον Αχιλλέα να ξαναμπεί στη μάχη...

Οι Προέλληνες της ακαρνανικής και της αιτωλικής γης ιστορούσαν ένα πανάρχαιο παραμύθι. Το παραμύθι αυτό είχε πάνω-κάτω την ακόλουθη μορφή:

<<Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια γυναίκα, που γέννησε ένα αγόρι. Θέλησε να μάθει αν θα ζούσε και ποια θα ήταν η τύχη του σαν θα μεγάλωνε.

Παραφύλαξε λοιπόν τις Μοίρες τη νύχτα που θα ερχόντουσαν να το μοιράνουν. Όταν εκείνες έφθασαν, άκουσε την πρώτη να λεει: ΄΄Το αγόρι θα γίνει όμορφο΄΄. Η δεύτερη: ΄΄Θα γίνει παλικάρι΄΄.

Η τρίτη όμως φώναξε: ΄΄Κοιτάξτε αυτό το δαυλί που καίγεται στο τζάκι. Την ίδια στιγμή που θα αποκαεί, το παιδί θα πεθάνει΄΄. Μόλις είπαν αυτά οι Μοίρες έφυγαν.

Όρμησε τότε η μητέρα και άρπαξε το μισοκαμμένο ξύλο. Το παιδί έζησε, μεγάλωσε και έγινε ένα όμορφο και δυνατό παλικάρι. Μια μέρα έτυχε να βγει να κυνηγήσει συντροφιά με τον αδερφό της μητέρας του.

Γυρνώντας όμως, πάνω στη μοιρασιά του κυνηγιού, μάλωσε μαζί του. Τον παίρνει τότε ο θυμός, δίνει μια του θείου του και τον σκοτώνει.

Όταν η είδηση έφτασε στα αφτιά της μητέρας του, τότε εκείνη ακούγοντας πως ο αδελφός της σκοτώθηκε από του παιδιού της το χέρι, τρέχει αμέσως, ανοίγει την κασέλα, βγάζει το δαυλί, που το είχε τόσο καιρό φυλαγμένο, και το ρίχνει στη φωτιά.

Την ίδια ώρα που το ξύλο ΄΄χώνεψε΄΄, έπεσε ο γιος της στο χώμα δίχως πνοή>>