Κτίζουμε επιχειρήματα Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Πληροφορική υποστήριξη στο μάθημα της Επιστήμης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένας άντρας μέσα σε ένα αερόστατο συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί
Advertisements

ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ.
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Πώς μπορείς να μάθεις να χρησιμοποιείς τις πιθανότητες.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Ηλεκτρικό…παιχνίδι Παίξτε για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε θέματα ασφάλειας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό.
Πληροφορική υποστήριξη για το μάθημα της Επιστήμης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Πώς κατασκευάζ ω ένα εννοιολογικό χάρτη;
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Θέμα:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
(Παλιά εποχή της πέτρας)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Συλλογισμοί Οι σκέψεις μας τείνουν να είναι οργανωμένες.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Επιμορφωτικό -Βιωματικοσεμινάριο Η χειροσφαίριση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τρίτη 16 Δεκεμβρίου2014, ώρα 12:00 3ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ.
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
Θα εμπιστευόσασταν τη καλή λειτουργία του αυτοκινήτου σας σε ένα γιατρό ;
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
(Παλιά εποχή της πέτρας)
Το σύστημα υποστήριξης συνεργασίας AGORA Δημόπουλος Σταύρος Α.Μ. 402 Μεταπτυχιακό Μάθημα: «Τεχνολογίες Υποστήριξης Συνεργασίας» Διδάσκων: Νίκος Καρακαπιλίδης.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ (περί επαγωγής) Ευαγγελία Α. Φτάκα Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Ε.Μ.Φ.Ε. Σεμινάριο Φυσικής 2009 Υπεύθυνος: Α. Αραγεώργης.
«Η ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
1920s ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Έλεγχος υποθέσεων για αναλογίες. Εάν έχουμε αναλογίες σχετικά με ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό σε έναν πληθυσμό τότε κάνουμε ελέγχους υποθέσεων για.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα Οκτωβρίου
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3 ΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ζώη ΠανωραίαΞενιάς Κωνσταντίνος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: Μάρκου Άννα ΘΕΜΑ : Αντιπαραδείγματα στη τάξη.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Έλεγχος της διακύμανσης
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Πέρας προσέλευσης : 09:45 π.μ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Ολυμπιακή παιδεία και Αθλητική Ηθική
Θρησκευτική Μεταρρύθμιση
Σεμινάριο – Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Μια απλή πρόταση για την Ανώτατη Παιδεία στην Ελλάδα
Επιστήμη Β΄ Δημοτικού Μελετούμε τους καρπούς
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2007
Ελάτε να μάθουμε για τα δέντρα
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
Δρ. Λεμπέση Γεωργία Ελένη
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Πώς κατασκευάζω ένα εννοιολογικό χάρτη;
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κτίζουμε επιχειρήματα Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Πληροφορική υποστήριξη στο μάθημα της Επιστήμης

Θέμα: Να απαγορευθεί το κάπνισμα στα εστιατόρια;

Ισχυρισμός

Γιατί; επιχειρήματα Δίνουμε επιχειρήματα, για να στηρίξουμε τον ισχυρισμό μας

Επιχειρήματα Επιχείρημα που στηρίζει τον ισχυρισμό

Κι άλλα επιχειρήματα

Πώς μπορούμε να στηρίξουμε τα επιχειρήματα που προβάλαμε;

στήριξη

Μήπως τα επιχειρήματα που προβάλαμε μπορεί να απορριφθούν ;

εναντίωση

Έχουμε κάτι να απαντήσουμε σ’ αυτό; Απάντηση στην εναντίωση

Τι λένε όμως αυτοί που δεν υποστηρίζουν τον ίδιο ισχυρισμό;

Η άλλη πλευρά έχει επιχειρήματα για να στηρίξει τον ισχυρισμό της;

Επιχείρημα που στηρίζει την άλλη θέση

Πού στηρίζει η άλλη πλευρά τα επιχειρήματά της;

στήριξη

Μπορούμε να αμφισβητήσουμε τα στοιχεία που στηρίζουν τα επιχειρήματα της άλλης πλευράς;

Εναντίωση

Μπορούμε να βρούμε επιχειρήματα ενάντια στα δικά τους;

Εναντίωση στο επιχείρημα

Όταν φτιάχουμε επιχειρήματα για να στηρίξουμε μια θέση : Δίνουμε επιχειρήματα που στηρίζουν τον ισχυρισμό μας Στηρίζουμε τα επιχειρήματα αυτά με στοιχεία Μήπως τα στοιχεία αυτά δεν ισχύουν για κάποιο λόγο; Η άλλη πλευρά έχει αντεπιχειρήματα. Ποια μπορεί να είναι αυτά; Πού τα στηρίζει; Μπορούμε να αμφισβητήσουμε τα στοιχεία που στηρίζουν τα αντεπιχειρήματα; Μπορούμε να βρούμε εναντιώσεις στα αντεπιχειρήματα της άλλης θέσης;

Ώρα τώρα να φτιάξετε τα δικά σας επιχειρήματα!