Ερευνητική Εργασία 2ου τετραμήνου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
Advertisements

Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
 Για να περιορίσουμε την δράση μας έπρεπε να βρούμε ένα τρόπο εντοπισμού σημείων που να μην είναι υποκειμενικά. Έτσι καταλήξαμε στο «τυχαίο». Πως.
ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Τεχνολογία Δημήτρης Χονδρουδάκης Τμήμα Α4 6ο Γυμνάσιο Ιλίου
Γ΄ Δημοτικό Μακεδονίτισσας «Στυλιανός Λένας» Λευκωσία
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ThinkQuest Εργαστήριο Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
Πώς είναι ένα τάνγκραμ;
ΚΛΙΜΑΚΕΣ.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Οι πλευρές αυτές ονομάζονται
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
A 1.3 H χρήση των χαρτών στην καθημερινή ζωή
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
 Επτά χρόνια αρμονικής συνύπαρξης καθηγητών και μαθητών.  «Έξω από τα τείχη»: ιστορίες ζωής των έγκλειστων μαθητών μας.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΕΙΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΕΞΟΡΥΞΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
«ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ» 1ο ΕΠΑΛ ΛΑΥΡΙΟΥ
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
Οι μαθητές του Γ1,στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας,φωτογράφισαν τις αγαπημένες τους γωνιές στο σχολείο. Εργάστηκαν ομαδικά και μίλησαν για αυτές.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
Προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ο ΕΠΑΛ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
L’ ITALIA Kατά τη διάρκεια του προγράμματος προσπαθήσαμε να εκφραστούμε και καλλιτεχνικά φτιάχνοντας τις δικές μας κατασκευές, τις οποίες και σας παρουσιάζουμε!
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΦΗΚΩΝ ΜΕ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ ΠΑΓΙΔΩΝ Γεώργιος Κ. Διβριτσιώτης ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Τεχνολογία Β! γυμνασίου Κατασκευή μακέτας βήμα -βήμα
ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤHΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Η βάρκα σε λειτουργία.
Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές
«Σύγχρονοι Μέθοδοι Φωτισμού Κτηρίου»
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
Παράλληλες εκδηλώσεις
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΠΑΙΔΕΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική Εργασία 2ου τετραμήνου 2013-2014 Σχολείο : 1ο ΕΠΑΛ Μούδρου Τμήμα : Α2 Τομέας : Γεωπονίας Θέμα : Μακέτα κτηριακού συγκροτήματος του σχολείου μας Επιβλέπων καθηγητής : Μιχαηλίδης Δ.

Επιλογή θέματος Η επιλογή του θέματος έγινε με σκοπό την διερεύνηση των χώρων του σχολείου , την μελέτη τους και τις προτάσεις των μαθητών για αλλαγές με σκοπό την καλύτερη χρήση και εκμετάλλευσή τους .

Ομάδες Η όλη δουλειά απαιτούσε συνεργασία. Συγκροτηθήκαμε σε ομάδες και μοιράσαμε τις εργασίες. Καπερώνης Γρ.- Κυριαζής Αλ.- Πορτής Φ. = Κεντρικό κτήριο Κλάψος Σπύρ.- Καστρινός Χρυστ. = Αίθουσα Εκδηλώσεων Τσάκωνα Μαρ.- Κεχαγιάς Δημ. = Εργαστήριο Ηλεκτρολόγων Τρυφερής Χρ.- Λάμπρου Κ. = Εργαστήριο Οχημάτων-Μηχανολογίας

Υλικά Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε υλικά οικιακής, σχολικής και καθημερινής χρήσης. Σκληρό χαρτί για την βάση της κατασκευής. Μακετόχαρτο για τους τοίχους και για την βάση των σκεπών . Χρωματιστό σκληρό χαρτί για την τελική διαμόρφωση της κάθε σκεπής . Καρφίτσες για την ένωση των τοίχων και σκεπών Κόλλα για την ένωση του χαρτιού σκεπής με την βάση της σκεπής Κοπίδια , χάρακες , μοιρογνωμόνια …

Βάση μακέτας Σκληρό μακετόχαρτο πάνω στο οποίο θέλαμε να αποτυπώσουμε τα κτήρια του σχολείου . Χρησιμοποιήσαμε κάτοψη του κτηριακού συγκροτήματος που βρήκαμε από τον Διευθυντή του σχολείου σε κλίμακα 1: 100 (δηλαδή κάθε μέτρο πραγματικού κτηρίου αντιστοιχεί σε 1 εκατοστό της μακέτας)

Τοιχοποιία Χρησιμοποιήσαμε χοντρό μακετόχαρτο Μετρούσαμε τις διαστάσεις στην κάτοψη (1:100) και κόβαμε κομμάτια τα οποία αποτελούσαν τους τοίχους και τα ενώναμε μεταξύ τους με καρφίτσες φτιάχνοντας την τοιχοποιία του κάθε κτηρίου . Δεν προβήκαμε σε λεπτομέρειες (παράθυρα, κάγκελα, χώροι πρασίνου…) λόγω έλλειψης χρόνου.

Σκεπή Το πιο δύσκολο κομμάτι της μακέτας ήταν η κατασκευή των σκεπών των κτηρίων. Τα μαθηματικά (γεωμετρία) μας έδωσαν μια πρώτη λύση για τη αναλογία διάστασης της κάθε σκεπής σε σχέση με το ύψος και την επιφάνειά της . Φτιάχναμε πρώτα ένα τραπέζιο , την μικρή πλευρά την διπλώναμε στα δύο , κόβαμε τα δύο τριγωνικά κομμάτια και στην θέση τους φτιάχναμε δύο καινούργια ώστε να δώσουμε την τρισδιάστατη απεικόνιση της σκεπής . Ενώναμε την σκεπή με την τοιχοποιία του κάθε κτηρίου με καρφίτσες. Χρησιμοποιήσαμε χρωματιστό κόκκινο σκληρό χαρτί για την τελική διαμόρφωση της κάθε σκεπής, το οποίο το κολλούσαμε στην βάση της κάθε σκεπής.

Τελική μακέτα κτηρίου Μπορεί να μην είναι η καλύτερη μακέτα αλλά είναι μια όμορφη ομαδική προσπάθεια.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΚΕΤΑΣ