ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
Advertisements

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ; 
«ΜΑΘΗΤΕΙΑ για ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ» Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας Απόφοιτων Τεχνικής Εκπαίδευσης με Υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Σύγχρονες και ποιοτικές.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΕΥΓεΠ - NaGi 2 ΕΥΓεΠ - NaGi 2 Ανάπτυξη Εθνικής Υποδομής Γεωγραφικών Πληροφοριών Επιστημονική Επιτροπή Geoinfo-Soc: M. Κάβουρας, A. Αρβανίτης, Π. Πατιάς,
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ΣΤΗ Γ΄ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΕΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ • ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
IST CULTIVATE-EU Τί είναι: Συνοδευτικό μέτρο του προγράμματος IST, υπαγόμενο στην Kεντρική Δράση ΙII, στον τομέα «Ψηφιακή Κληρονομιά και Πολιτιστικό.
Περιφερειακός Δ/ντής Α/θμιας & Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Ελλάδος
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Επιστ. Υπεύθυνη: Καθηγ. Ράνυ Καλούρη,
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Λειτουργία ιστοσελίδας και Βάσης Δεδομένων Αποφοίτων του Ι.Ε.Κ. Περιστερίου Ματθέ Παναγιώτα-Ισμήνη Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19 M.Sc. Προηγμένα Συστήματα.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
 Είναι τεκμηριωμένο το περιεχόμενο του βιβλίου ή του άρθρου περιοδικού με σχετική βιβλιογραφία;  Ημερομηνία έκδοσης; Ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται,
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
Αντικείμενο, συνθήκες και προβλήματα της δραστηριοποίησης των Ελλήνων Τεχνικών στο εξωτερικό Εισήγηση Θεόδωρου Δραγκιώτη, Γ. Γραμματέα ΔΕ ΤΕΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Δρ. Νικόλαος Κατσαούνης Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΑΙΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
H εισαγωγική σελίδα του δικτυακού τόπου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ( Επιλέξτε «Σχολικός Επαγγελματικός.
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Μόλβερ, Γ., Λαμπροπούλου, Π., 1991) ©  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ. Περιεχόμενα Το βιβλίο των Νέων της Ευρώπης περιέχει σύντομα κείμενα με πολλές πληροφορίες που ενθαρρύνουν τους νέους.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε. Ακαδ. έτος :
ΣΤΗ Γ΄ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΕΣΥΠ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Ειδικός Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης

Τι εννοούμε λέγοντας πληροφόρηση και αυτοπληροφόρηση; Πληροφόρηση. Με τον όρο πληροφόρηση δεν εννοούμε την απλή παροχή πληροφοριών στα ενδιαφερόμενα άτομα, αλλά μια ολόκληρη σειρά ενεργειών, όπως είναι η συγκέντρωση, η αξιολόγηση, η οργάνωση και η διάδοση των πληροφοριών τόσο στους άμεσα ενδιαφερόμενους όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Οι ενέργειες που θα κάνει η πολιτεία, το ΚΕ. ΣΥ. Π Οι ενέργειες που θα κάνει η πολιτεία, το ΚΕ.ΣΥ.Π. της περιοχής σας, ο καθηγητής Σ.Ε.Π. κ.ά. προκειμένου να συγκεντρώσουν, να οργανώσουν, να αξιολογήσουν, να διαδώσουν πληροφορίες, καθώς και οι ενέργειες στις οποίες θα προβεί ο ίδιος ο μαθητής για να αποκτήσει και να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη πληροφορία συνιστούν την πληροφόρηση.

Ο όρος αυτοπληροφόρηση χρησιμοποιείται όταν κάποιος, προκειμένου να πληροφορηθεί για ένα θέμα, αναζητεί, συγκεντρώνει, αξιολογεί και οργανώνει μόνος του τις σχετικές πληροφορίες. Ειδικότερα η πληροφόρηση για σπουδές και επαγγέλματα, σε συνδυασμό με τη γνώση του εαυτού τους, είναι πολύτιμος οδηγός για τις εκπαιδευτικές και για τις επαγγελματικές αποφάσεις των μαθητών.

Για παράδειγμα, οι πληροφορίες που μπορεί να έχει ένας μαθητής Λυκείου για τις διάφορες εκπαιδευτικές ή επαγγελματικές επιλογές του πιθανόν να επηρεάσουν τις σκέψεις του και τη στάση του για κάποια εκπαιδευτική κατεύθυνση (π.χ. τεχνική ή γενική εκπαίδευση). Οι πληροφορίες αυτές μπορούν να διευρύνουν τις επιλογές του και, επομένως, να καθορίσουν την τελική του απόφαση για τον εκπαιδευτικό δρόμο που αυτός θα διαλέξει, σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του. Οι πληροφορίες, λοιπόν, είναι πολύ σημαντικές για τη πορεία του και για τις διάφορες αποφάσεις (εκπαιδευτικές, επαγγελματικές ή γενικές) που λαμβάνει και αφορούν τη ζωή και το μέλλον του.

Είναι ανάγκη να προσέχουμε όχι μόνον την ποσότητα, αλλά και την ποιότητα των πληροφοριών που μας δίνουν ή ανακαλύπτουμε.

Μορφές πληροφοριών Μια πληροφορία μπορεί να βρίσκεται ή να παρέχεται σε διάφορες μορφές. Μερικές από τις πιο συνήθεις είναι οι παρακάτω: - Προφορική (μέσω τηλεφώνου, με διαπροσωπική επικοινωνία, “από στόμα σε στόμα” κτλ.) - Έντυπη (έχει μορφή εντύπου, παρέχεται μέσω του Τύπου, περιοδικών, διαφημιστικών φυλλαδίων, αφισών κτλ.) - Ηλεκτρονική (μέσω Η/Υ, με δισκέτες, cd-rom, μέσω του διαδικτύου κτλ.) - Ακουστική (μέσω ακουστικών μέσων όπως του ραδιοφώνου, κασετών μαγνητοφώνου κτλ.) - Οπτικο-ακουστική (μέσω της τηλεόρασης, μαγνητοσκοπήσεων κτλ.).

Παραθέτουμε, ενδεικτικά, τις πιο συνηθισμένες πηγές από τις οποίες μπορεί ο μαθητής να αντλήσει πληροφορίες για θέματα σπουδών και εργασίας. α. Πρόσωπα που μπορούν να τον πληροφορήσουν β. Πληροφοριακό υλικό γ. Υπηρεσίες ή διάφοροι φορείς: Ενδεικτικά αναφέρουμε: ΚΕ.ΣΥ.Π, ΓΡΑ.Σ.Ε.Π, κ.λπ Εκπαιδευτικά ιδρύματα Γραφεία Διασύνδεσης Δημόσιες Υπηρεσίες, Υπουργεία, Τοπική Αυτοδιοίκηση Κέντρα Ερευνών ή Πληροφόρησης: (Ε.Ι.Ν), Κε.Με.Τε. της ΟΛΜΕ κτλ. Εθνικό Τυπογραφείο

Οργανισμοί Υποτροφιών, Ιδρύματα, Πρεσβείες ξένων χωρών, π. χ Οργανισμοί Υποτροφιών, Ιδρύματα, Πρεσβείες ξένων χωρών, π.χ. ΙΚΥ, Γαλλικό Ινστιτούτο, κτλ. Βιβλιοθήκες π.χ. Εθνική Βιβλιοθήκη, Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, βιβλιοθήκες πανεπιστημίων Γραφεία Ενημέρωσης Πολιτών, π.χ. Γραφ. Ενημέρ. Πολίτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (info-points Europe), Επαγγελματικές, συνδικαλιστικές ενώσεις, σύλλογοι και σωματεία: Γ.Σ.Ε.Ε, ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ Πληροφόρηση για άτομα με αναπηρίες: Γραφείο Σ.Ε.Π. για ΑΜΕΑ (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο), κ.λπ

Μερικές χρήσιμες ηλεκτρονικές διευθύνσεις στο διαδίκτυο: ΥΠ.Ε.Π.Θ. www.ypepth.gr (Πληροφόρηση για διατάγματα, νομοθεσία, σπουδές, ανακοινώσεις που αφορούν την εκπαίδευση) Πληροφόρηση για άτομα με αναπηρία υπάρχει στη διεύθυνση: http://dea.ypepth.gr Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Π.Ι.) www.pi-schools.gr (Πληροφόρηση για εκδόσεις, μαθήματα, καινοτόμες δραστηριότητες, προγράμματα σπουδών, νομοθεσία, σπουδές, ανακοινώσεις, ευρωπαϊκά προγράμματα κτλ.)

Στο δίκτυο ΝΕΣΤΩΡ του τομέα Σ. Ε. Π. του Π. Ι Στο δίκτυο ΝΕΣΤΩΡ του τομέα Σ.Ε.Π. του Π.Ι. παρέχεται πληροφόρηση για θέματα σπουδών και εργασίας. Οργανισμός Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ) www.oeek.gr/index2.html (Πληροφόρηση για τις διευθύνσεις, τους τομείς και τις ειδικότητες των δημοσίων ΙΕΚ). Ο.Α.Ε.Δ.. http:/ www. oaed.gr (Πληροφόρηση για τη λειτουργία και τις παρεχόμενες σπουδές στον Ο.Α.Ε.Δ. κτλ.). Παρατηρητήριο Απασχόλησης http:/ www. paep.org.gr (Πληροφόρηση για έρευνες, μελέτες και παροχή στατιστικών στοιχείων σε σχέση με την απασχόληση και την αγορά εργασίας κτλ.).

Δίκτυο Νέστωρ http://195.251.20.34 Σελίδες του πανελληνίου δικτύου επικοινωνίας - πληροφόρησης “Νέστωρ” των Κέντρων Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.) και των Γραφείων Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑΣ.Ε.Π.)

Μέσω του δικτύου “Νέστωρ”, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν: να χρησιμοποιούν τις βάσεις δεδομένων του ΚΕ.ΣΥ.Π. του Π.Ι ώστε: να πληροφορούνται για τις εκπαιδευτικές διεξόδους των νέων μετά το Γυμνάσιο, το Ενιαίο Λύκειο και τα Επαγγελματικά Λύκεια να βρίσκουν περιγραφές επαγγελμάτων του Ελληνικού εργασιακού περιβάλλοντος να αναζητούν υποστηρικτικές υπηρεσίες για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ) και άτομα που κινδυνεύουν από κοινωνικό αποκλεισμό (ΚΑπΑ) να ενημερώνονται για τις δραστηριότητες των ΚΕ.ΣΥ.Π., και των ΓΡΑΣ.Ε.Π. να βρίσκουν τις διευθύνσεις και τα στελέχη των ΚΕ.ΣΥ.Π.-ΓΡΑΣ.Ε.Π. να έχουν πρόσβαση σε επιλεγμένες ιστοσελίδες με σχετικό περιεχόμενο

να συμβουλεύονται τα βιβλία εφαρμογής του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.) και το πληροφοριακό υλικό Σ.Ε.Π., σε ηλεκτρονική μορφή, να βρίσκουν μονογραφίες επαγγελμάτων χωρίς ειδική ειδίκευση

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις σελίδες του Νέστωρα: Χρησιμοποιήστε τα μενού που βρίσκονται αριστερά και επάνω για να επισκεφτείτε τις σελίδες μας. Ορισμένες σελίδες έχουν συμπληρωματικά υποτμήματα. Η πρόσβαση σε αυτά γίνεται μέσω ενός μενού, που εμφανίζεται στο επάνω τμήμα της οθόνης.

Σημαντικότερες (Χρήσιμες) Διευθύνσεις www.pi-schools.gr 1 Αναζήτηση σπουδών και συσχέτισή τους με επαγγέλματα www.195.251.20.34/studies.asp http://195.251.20.34 = Δίκτυο Νέστωρ 2 Βάσεις Δεδομένων π.χ 150 επαγγελματικές μονογραφίες