ΘΕΩΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
“Θα πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε ένα σχολείο όπου είναι εύκολο στους δασκάλους να διδάξουν και σε ένα σχολείο εύκολο στα παιδιά να μάθουν…” Λέων Τολστόι.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Με ποιoύς τρόπους ασκείται η εξουσία; 3.1. Εξουσία και πολιτική εξουσία Εξουσία είναι συνυφασμένη με τις Ανθρώπινες σχέσεις Ανάμεσα σε αυτόν που ασκεί.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
1.4. Κοινωνικός έλεγχος Μορφές κοινωνικού ελέγχου
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το κειμενικό είδος της επιστολής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ενεργή παρακολούθηση της ημερίδας με θέμα «Technology Enhanced Learning – Η Τεχνολογία υποστηρίζει τη μάθηση» Γιώργος.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
{ Κοινωνικοοικονομικό & εργασιακό περιβάλλον εν μέσω οικονομικής κρίσης Απόψεις – Στάσεις μιας ομάδας φοιτητών Κυραγγέλου Χριστίνα Αρ. Μητρώου 6983.
Αναστασία Ρεγγίνα Χριστίνα Μαρία
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΚΡΑΤΟΣ: ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  Γεωγραφικός χώρος  Ξηρά  Θάλασσα  Αέρας  Πληθυσμός  Κυριαρχία  Εσωτερική  Εξωτερική  Διεθνής.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ-ΑΛΜΠΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Διδάσκουσα Π.Δ. 407/80 ΜΑΘΗΜΑ 1 Ο (15/02/2013): ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Α. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Η έννοια της επιχείρησης
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
1η Θεματική Ενότητα: Παιδεία
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΩΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ …για τη Γ΄ Λυκείου

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του γραπτού λόγου; ο κριτικός- αποφαντικός λόγoς σκoπός είναι η πειθώ υπάρχει λογική οργάνωση κυριαρχεί η αναφορική λειτουργία της γλώσσας υπάρχει ένταξη σε επικοινωνιακό πλαίσιο

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Α. ΑΡΘΡΟ ΠΡΟΣΟΧΗ! Εδώ γράφουμε σε γ΄πρόσωπο! ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΛΟΓΟΣ Κ.ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ Αξιότιμε/η κύριε/α, Αγαπητέ/ή…., Σας/σου γράφω για να σας εκφράσω……./Με αφορμή την επιστολή αυτή θα ήθελα να….ΠΡΟΛΟΓΟΣ Κ.ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ= Κλείνοντας την επιστολή μου, θα ήθελα να επισημάνω ότι… Με εκτίμηση,/ Φιλικά, ΥΠΟΓΡΑΦΗ Β. ΕΠΙΣΤΟΛΗ Εδώ χρησιμοποιούμε και το β’ και το γ’ πρόσωπο.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Αξιότιμοι/ες κύριες/οι, Αγαπητοί συμμαθητές, Με αφορμή τη σημερινή μου ομιλία θα ήθελα να…. ΠΡΟΛΟΓΟΣ Κ.ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ: Ολοκληρώνοντας την ομιλία μου, θα ήθελα να επισημάνω ότι… Σας ευχαριστώ Γ. ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΙΛΙΑ Εδώ χρησιμοποιούμε και το β’ και το γ’ πρόσωπο.

Ποια πρέπει να είναι η δομή της έκθεσης; ΠΡΟΛΟΓΟΣ → 1§ ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ→ 3-5§ ΕΠΙΛΟΓΟΣ→ 1 §

Πώς μπορούμε να αναπτύξουμε τα επιχειρήματά μας; Α. Με εκτατική ανάπτυξη ( σε μια παράγραφο αναπτύσσουμε ένα επιχείρημα).

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Θ.Π. Βασικό αίτιο της ανεργίας είναι το μεγάλο εθνικό εξωτερικό χρέος. Το μεγάλο εξωτερικό χρέος ανεργία ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΙΤΙΟ

Α. ΛΟΓΟΤΥΠΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΕΝΟΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Α παράγει Β (αίτιο) → (αποτέλεσμα) ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ Τι εννοούμε με το Α;……………………………………….. ΑΠΟΔΕΙΞΗ Πώς/ γιατί το Α παράγει το Β;……………………………… Λ Ε Π Τ Ο Μ Ρ Ι Σ Η έννοια Β (φαινόμενο) είναι σταθερή, ενώ η έννοια Α (αίτιο) μεταβλητή.

Πώς κάνουμε αποσαφήνιση; Δίνουμε έναν ορισμό ή αναφερόμαστε στο ρόλο της έννοιας και την προέλευσή της. Υλικός ευδαιμονισμός= η σύνδεση της ευτυχίας με την απόκτηση υλικών αγαθών.

Πώς κάνουμε την απόδειξη; Αναφερόμαστε στις προϋποθέσεις υπό τις οποίες το αίτιο παράγει ένα συγκεκριμένο φαινόμενο. Γιατί ο υλικός ευδαιμονισμός οδηγεί στην όξυνση της εγκληματικότητας; Για να εκπληρώσει τους υλικούς στόχους του, είναι ανάγκη το άτομο να διαθέτει τους απαιτούμενους οικονομικούς πόρους. Όταν, λοιπόν, δεν μπορεί να τους εξασφαλίσει με νόμιμες μεθόδους (εργασία), στρέφεται στην εγκληματικότητα (αναγκαίο αίτιο). Βεβαίως, δεν οδηγείται κάθε άνθρωπος με χαμηλό βιοτικό επίπεδο και αυξημένους υλικούς στόχους σε παραβατική συμπεριφορά. Κάτι τέτοιο, όμως, είναι δυνατό να συμβεί, αν το άτομο δεν έχει καλλιεργηθεί ικανοποιητικά σε ηθικό και πνευματικό επίπεδο, ώστε να μπορεί να ιεραρχεί τους στόχους του και να συνειδητοποιεί κάθε φορά αν οι επιθυμίες του θίγουν κάποιες απαραβίαστες αξίες, προκειμένου να απω­θήσει αυτές του τις επιθυμίες ή να τις υποκαταστήσει (επαρκές αίτιο).

Β. ΛΟΓΟΤΥΠΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΝΟΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Α παράγει Β (φαινόμενο) → (συνέπεια) ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ Τι εννοούμε με το Β;……………………………………….. ΑΠΟΔΕΙΞΗ Πώς/ γιατί το Α παράγει το Β;……………………………… Λ Ε Π Τ Ο Μ Ρ Ι Σ Η έννοια Α (φαινόμενο) είναι σταθερή, ενώ η έννοια Β (συνέπεια) μεταβλητή.

Τι εννοούμε όταν μιλάμε για αύξηση της νεανικής εγκληματικότητας; ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ «Μία από τις αρνητικές συνέπειες της ανεργίας είναι και η αύξηση της νεανικής εγκληματικότητας». ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ Τι εννοούμε όταν μιλάμε για αύξηση της νεανικής εγκληματικότητας; - φαινόμενα πολιτικού εξτρεμισμoύ: βίαιες αντιδράσεις προς το κοινωνικό κατεστημένο (συμμετοχή σε τρομο­κρατικές ενέργειες, χουλιγκανισμός κλπ.), - στροφή σε διάφορα κανάλια εκτόνωσης (ναρκομανία, σωματεμπορία, πορνεία κτλ), - ανθρωποκτονίες, κλοπές αντικειμένων μεγάλης αξίας. ΑΠΟΔΕΙΞΗ Πώς η ανεργία ευνοεί τη νεανική εγκληματικότητα; - ο νέος αδυνατεί να ικανοποιήσει βασικές του ανάγκες για επιβίωση (αρκετά τα περιστατικά κλοπών ή ληστειών που πολλές φορές οδηγούν ακόμη και σε φόνο για ένα κομμάτι ψωμί ή για λίγα χρήματα που ικανοποιούν πρό­σκαιρα κάποιες βασικές ανάγκες), - ο νέος αδυνατεί να ικανοποιήσει και την ανάγκη του για μια εκλεπτυσμένη διαβίωση: ζει σε κοινωνίες που τα πάντα εξαρτώνται από το χρήμα, η ευτυχία, η φήμη, οι σπουδές, η συναισθηματική αποκατάσταση, η συμπαρά­σταση στους οικείους του κτλ. Όμως, η ανεργία του στε­ρεί τη δυνατότητα της ατομικής αποκατάστασης. Γι' αυ­τό, στρέφεται στην αναζήτηση παράνομων μεθόδων για τη βελτίωση της κοινωνικής θέσης. Αποτέλεσμα όλων αυτών αποτελεί είτε το μίσος προς το κατεστημένο, που οδηγεί σε ακραίες συμπεριφορές, είτε η αποδοχή του κα­τεστημένου και η αναζήτηση παράνομων μεθόδων ενσωμάτωσης σ' αυτό. Λ Ε Π Τ Ο Μ Ρ Ι Σ

Γ. ΛΟΓΟΤΥΠΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΕΝΟΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Α επιφέρει Β (μέτρο) → (ενίσχυση ενός θετικού φαινομένου ή αντιμετώπιση ενός αρνητικού φαινομένου) ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ Τι εννοούμε με το Α;……………………………………….. ΑΠΟΔΕΙΞΗ Πώς/ γιατί το Α ενισχύει ή αποτρέπει το Β;……………………………… Είναι εφικτό να υλοποιηθεί το Α;…………………………... Είναι ηθικά αποδεκτό να υλοποιηθεί το Α;………………… Λ Ε Π Τ Ο Μ Ρ Ι Σ Η έννοια Β (φαινόμενο) είναι σταθερή, ενώ η έννοια Α (μέτρο) μεταβλητή.

Τι σημαίνει ελευθερία έκφρασης; ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ «Η ελευθερία έκφρασης έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση της αξιοκρατίας». ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ Τι σημαίνει ελευθερία έκφρασης; το δικαίωμα του ανθρώπου να εκφράζει ανεμπόδιστα τις σκέψεις και τις κρίσεις του. ΑΠΟΔΕΙΞΗ Πώς η ελεύθερη έκφραση ενισχύει την αξιοκρατία; Μέσω της ελεύθερης έκφρασης ασκείται δημόσια κριτι­κή για τους χειρισμούς που πραγματοποιούνται στους τομείς δράσης της ιδιωτικής και δημόσιας ζωής. Έτσι, αποκαλύπτονται τα σφάλματα και οι δυσλειτουργίες που οφείλονται στην ανεπάρκεια των υπευθύνων και προ­βάλλονται αυτοί που διαθέτουν ικανότητες. Παράλληλα, ασκούνται πιέσεις για την αποκατάσταση της τάξης μέ­σω της τοποθέτησης των σωστών ανθρώπων στις ευαί­σθητες-νευραλγικές θέσεις. Είναι εφικτό; ναι, αν δεν υπάρχει πολιτική πατρωνία, δηλαδή «ρουσφέτι», και λειτουργεί αντικειμενικά ο μηχανισμός κοι­νωνικής ιεράρχησης (ο μηχανισμός με βάση τον οποίο απονέμουμε τίτλους και αξιώματα). Λ Ε Π Τ Ο Μ Ρ Ι Σ

Πώς αλλιώς μπορούμε να αναπτύξουμε τα επιχειρήματά μας; Α. Με συνοπτική ανάπτυξη ( σε μια παράγραφο αναπτύσσουμε 2-3 επιχειρήματα).

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Θ.Π. Οι θετικές συνέπειες της παράδοσης για τον άνθρωπο ποικίλλουν. Παράδοση θετικές συνέπειες για άνθρωπο

Παράδοση → Θετικές συνέπειες στο Άτομο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Η προσφορά της παράδοσης στο άτομο είναι πολύ σημαντική. Παράδοση → Θετικές συνέπειες στο Άτομο Θετική συνέπεια 1: Αποσαφήνιση και Απόδειξη Θετική συνέπεια 2: Αποσαφήνιση και Απόδειξη Θετική συνέπεια 3: Αποσαφήνιση και Απόδειξη Πιο αναλυτικά, η παράδοση προσφέρει αξίες και πρότυπα στο άτομο που καθορίζουν τους στόχους και τη δράση του προκειμένου, υιοθετώ­ντας τα, να ενταχθεί ομαλότερα στην κοινωνία. Επιπλέον, μεταβιβάζει γνώσεις από την πείρα των προγενεστέρων, ώστε να αποφεύγονται τα ίδια λάθη στο μέλλον. Η γvώση των στοιχείων της παράδοσης βοηθά το άτομο να αποκωδικοποιήσει τις δομές περασμένων εποχών, κατανοώντας πληρέ­στερα τα περασμένα και εξηγώντας με βάση αυτά τις σύγχρονες εξελίξεις.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ Θ.Π. Ο υπερβολικός φόρτος εργασίας και μελέτης περιορίζουν τον ελεύθερο χρόνο των μαθητών. πολύς χρόνος σε διάβασμα και προετοιμασία για την επιτυχία σε ΑΕΙ ΣΤΟΧΟΣ: η καλή επαγγελματική αποκατάσταση λόγω του υλικού ευδαιμονισμού δημιουργία πλαστών αναγκών= αύξηση εσόδων

πολύς χρόνος σε διάβασμα και προετοιμασία για την επιτυχία σε ΑΕΙ ΣΤΟΧΟΣ: η καλή επαγγελματική αποκατάσταση λόγω του υλικού ευδαιμονισμού δημιουργία πλαστών αναγκών= αύξηση εσόδων Η καταναλωτική κοινωνία έχει προσανατολίσει τον άνθρωπο στην απόκτηση όλο και περισσοτέρων υλικών αγαθών. Γι’ αυτό, επιδιώκει την καλύτερη δυνατή επαγγελματική αποκατάσταση με την επιτυχία σε μια ανώτατη σχολή, που θα του εξασφαλίσει κύρος και ικανοποιητικές προσόδους. Προκειμένου να υλοποιήσει τον παραπάνω στόχο, αφιερώνει όλο το χρόνο του στην προετοιμασία για την επίτευξή του, καταφεύγοντας και στην παραπαιδεία (φροντιστήρια, ιδιαίτερα μαθήματα κτλ.). Ωστόσο, δεν αφιερώνει χρόνο στην ευρύτερη καλλιέργειά του.

Σας δίνεται η εξής Θ.Π.: Θ.Π. Τα διαπλεκόμενα συμφέροντα και το τεχνοκρατικό κράτος οδηγούν τη δημοκρατία σε κρίση.

…και το παρακάτω υλικό: Μεταξύ πολιτικών και επιχειρηματιών (κυρίως αυτών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ενημέρωσης) αναπτύσσονται παρασκηνιακά, αλληλεξαρτώμενα συμφέροντα, ώστε να εξυπηρετούνται αμοιβαία οι σκοπιμότητές τους: προβολή και προπαγάνδα από την πλευρά των πολιτικών και οικονομικά οφέλη από την πλευρά των επιχειρηματιών. Επίσης, λόγω της πολυπλοκότητας των σύγχρονων προβλημάτων, οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του λαού βασίζονται σε συστάσεις των τεχνοκρατών συμβούλων τους, οι απόψεις των οποίων προωθούνται συνολικά ως βέλτιστες πολιτικές λύσεις, χωρίς οι ίδιοι να έχουν λάβει τη λαϊκή εντολή για κάτι τέτοιο ή να λογοδοτούν στο λαό με κάποιον τρόπο. Γράψτε μια παράγραφο, αφού πρώτα φτιάξετε το διάγραμμά της.