ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ Μοντέλο: Διαδικασία με πέντε στάδια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Μιχαλίνος Ζεμπύλας Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΕΔΕ ΥΠΠ
Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Προγραμματική Περίοδος 2007 – 2013 Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή 2007.
15 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Μαθαίνω για το ΕΣΠΑ Από τις μαθήτριες της Γ΄τάξης Σκριάπα Γεωργία Τσιακλάγκανου Ελένη.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
Η επιστήμη του Web.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ Δρ Χρήστος Θεοφιλίδης.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
ΑΝΑΓΚΕΣ.
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Θεωρία και Πράξη
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
Μαθησιακό Περιβάλλον και Στρατηγικές Διδασκαλίας στην Εκπαίδευση Τυφλών Παιδιών Β. Αργυρόπουλος
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Η αναγκαιότητα συνθετικής προσέγγισης 1/6
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
εκπαιδευτικη μεταβαση
Mαθησιακό Περιβάλλον και Στρατηγικές Διδασκαλίας στην Εκπαίδευση Τυφλών Παιδιών   Β. Αργυρόπουλος
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΔΙΑΛΕΞΗ 1η ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΜΕ
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Ενότητα 2_2 Η αρχή των επιδόσεων στην κοινωνία και στο σχολείο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΗΜΕΡΙΔΑ 49ης Περιφέρειας Δ. Ε
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Best practices - Benchmarking
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ Μοντέλο: Διαδικασία με πέντε στάδια

ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΓΚΕΙΜΕΝΟ (Η κοινωνία της γνώσης) ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Μεταβαλλόμενος κόσμος) ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ

Η γνώση είναι δύναμη Η γνώση συνδέεται με: Την ανάπτυξη και την οικονομική ευημερία Την κοινωνική πρόοδο και συνοχή Η γνώση είναι δημοκρατικό δικαίωμα Mεγιστοποίηση αποτελεσμάτων (διαφοροποίηση) Δικαιώματα ατόμων με ειδικές ανάγκες Μάθηση διά βίου

ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Μεταβαλλόμενος κόσμος) Πολλαπλασιασμός γνώσεων (γεωμετρική πρόοδος, αναπαραγωγή, μετάπλαση) Νεότερη τεχνολογία Συνεχείς αλλαγές Περισσότερη πρόσβαση στην εκπαίδευση Ευρωπαϊκός Χάρτης Ανώτατης Εκπαίδευσης Χαμηλά επίπεδα αλφαβητισμού

ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ανοικτό σε όλο το μαθητικό πληθυσμό Πλατιά μόρφωση για ολοκληρωμένη ανάπτυξη Κοινότητα μάθησης για μαθητές και εκπαιδευτικούς Ανοικτό στην κοινωνία

ΕΝΑΣ «ΝΕΟΣ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Διδάσκει για την κοινωνία της γνώσης Εκσυγχρονίζει τη μέθοδο διδασκαλίας Στοχεύει στη βαθιά γνώση Προωθεί διαδικαστική γνώση Διδάσκει πέρα από την κοινωνία της γνώσης Ασκεί στη δημοκρατικρατική συμπεριφορά Ενισχύει τη συναντίληψη Εμπεδώνει το αίσθημα ασφάλειας Υιοθετεί ένα νέο είδος επαγγελματικής συμπεριφοράς Συλλογική νοημοσύνη Συναισθηματική νοημοσύνη