Προσβάσεως τουρισμός στον αρχαιολογικό χώρο του Κουρίου για τα άτομα με κινητικά (ορθοπεδικά) προβλήματα Ραφαηλία Ευθυμίου Μαλακού Αλεξάνδρου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Σχεδιασμός Για Όλους ΠΓΤ 320 CUT PRO.
Support.ebsco.com Αναζήτηση Business Source στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ του tool ενημέρωσης στατιστικών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Τι είναι ο υπολογιστής; Τι είναι ο προγραμματισμός
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Ανάλυση προβλημάτων και Αλγόριθμοι
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση βοήθειας Επίπεδο γνώσεων:
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Χαρακτηριστικά των παιδιών με κινητικά προβλήματα
Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας
Dental Game ‘Glenn Martin, DDS: Dental Adventure’ Ρήγος Αθανάσιος Στύλας Αλέξανδρος.
Μάθηση εν κινήσει Mobile-Learning Ιωάννου Μάριος, Νικολάου Μαρία, Παπακωνσταντίνου Κούλα, Σακκάς Γιώργος.
Google docs Google docs forms
Τι είναι συνισταμένη δύο ή περισσοτέρων δυνάμεων;
Κατάρτιση μέσω φορητών συσκευών για φροντιστές ατόμων με αναπηρία και ηλικιωμένων LLP TR-LEONARDO-LMP.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
HELP INDICATOR Κάντε ένα διάλειμμα, Δοκιμάστε ένα LightBite Have a break, have a LightBite Tο παρόν.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Ασύρματες Ευρυζωνικές Τεχνολογίες – προσβασιμότητα και εφαρμογές για άτομα με αισθητηριακές αναπηρίες Γιώργος Ζήσης Systema Technologies A.E.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Παρουσίαση:Πιτσιλλίδου Σόφη Α.Μ:Β
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
INTERACTIVE PHYSICS Χρήση για την υποστήριξη «δύσκολων σημείων» της Φυσικής του Λυκείου Καλφαγιάννης Θανάσης.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΤΖΙΓΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Έγγραφα»: Μεταφόρτωση/Ανέβασμα.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
Πύλη Τηλεκπαίδευσης Τμήματος edu. dmst. aueb. gr Βασιλική Ταγκαλάκη (Ε
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
στο PowerPoint 7 τρόποι για να συνεργαστείτε με άλλα άτομα
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Δικτυωθείτε και Εξελιχθείτε
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προσβάσεως τουρισμός στον αρχαιολογικό χώρο του Κουρίου για τα άτομα με κινητικά (ορθοπεδικά) προβλήματα Ραφαηλία Ευθυμίου Μαλακού Αλεξάνδρου

Χαρακτηριστικά και δυσκολίες ατόμων με κινητική αναπηρία: -Περιορισμένη φυσιολογική κινητικότητα του ατόμου -αντιμετωπίζουν σημαντικές διακρίσεις στην εύρεση εργασίας και την απόκτηση προώθησης των ευκαιριών - πόνοι στα πόδια, σπόνδυλο (αναλόγως που είναι το πρόβλημα) - ανάγκη για φυσιοθεραπείες, ασκήσεις για βοήθεια στους μυς, κόκκαλα

Ζητούμενο Στο μάθημα «Σχεδιασμός για όλους» μας ζητήθηκε να αναπτύξουμε ανθρωποκεντρικές λύσεις και να δημιουργήσουμε μια εφαρμογή που θα μπορεί ο χρήστης με κινητικές δυσκολίες να επισκεφτεί το Κούριο από οπουδήποτε.

Στόχος Ο στόχος μας ήταν να κάνουμε μια εφαρμογή που να υποστηρίζεται από Android συσκευές. Μέσα από αυτή ο χρήστης θα μπορεί να περιηγηθεί στον αρχαιολογικό χώρο μέσα από εικόνες.

Επισπευτήκαμε το Κούριο 2-3 φορές. Παρατηρήσαμε και αξιολογήσαμε τον χώρο σχετικά με την αναπηρία μας και την προσβασιμότητα που παρέχει στα τροχοκαθήσματα. Κάναμε μια έρευνα με την βοήθεια των επισκεπτών που βρήκαμε εκεί και του προσωπικού

Δώσαμε ερωτηματολόγια σε άτομα με ορθοπεδικά προβλήματα στα πόδια για να αντλήσουμε τα προβλήματα τους (άτομα που έχουν επισπευτεί έστω και μια φορά το Κούριο)

Βάση αυτόν των ερωτηματολόγιων αναλύσαμε τα προβλήματα όλα και γράψαμε τα στατιστικά στοιχεία.

Και μετά δημιουργήσαμε τα personas:

Κάναμε τα πρωτότυπα χαμηλής πιστότητας:

Και ακολούθως υψηλής πιστότητας:

HTA 1. Application 2. Πατήστε είσοδος 3. Πατήστε next για να συνεχίσετε 4. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να εμφανιστεί μια άλλη εικόνα (animation). 4.1 Πατήστε next για να προχωρήσετε 4.2 Πατήστε prev για να πατέ πίσω

Αξιολόγηση Στο τελικό στάδιο της μελέτης μας, ετοιμάσαμε το έντυπο συγκατάθεσης αξιολόγησης και το ΗΤΑ της εφαρμογής που δόθηκαν στον χρήστη. H εφαρμογή δοκιμάστηκε από τον χρήστη επάνω στον ηλεκτρονικό υπολογιστή μέσα από ένα παράθυρο με διαστάσεις android phone ακλουθώντας τις οδηγίες που του δόθηκαν.

For more visit:

Thanks for the attention!