Απορρυπαντικά και περιβάλλον

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργαστήριο Φυσικής Χημείας | Τμήμα Φαρμακευτικής Δημήτριος Τσιπλακίδης
Advertisements

ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΞΟΡΥΞΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ
Ευχαριστούμε τον επιβλέπων καθηγητή Βασίλειο Λάππα
ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΗΛΙΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΡΣΙΝΚ-ΠΑΛΟΥΜΠΑ ΒΕΡΕΝΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΕΛΑΧΟΓΛΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΛΑΓΑΚΗ ΜΑΡΙΑ.
Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης Γ΄ Τάξης Ενιαίου Λυκείου
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
3.2 ΕΝΖΥΜΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Facebook και Μαθητές 2o ΓΕΛ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ»
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΟΥΝΑΒΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΚΑΛΙΟ ΣΟΦΙΑ ΔΗΜΟΒΙΤΣ.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
ΜΟΡΦΕΣ ΝΕΡΟΥ.
ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΣΩΜΑ PROJECΤ ΝΕΡΟ
0,20 € 1 € 2 € 4 € 6 € 9 € 12 € 0,10 € 3 € Ποιό είναι το ακριβότερο χαρτονόμισμα του ευρώ;
ΕΡΓΑΣΙΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
5ο ΓΕΛ ΒΕΡΟΙΑΣ.
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Project 4o Το φως και το χρώμα στην τέχνη και την επιστήμη
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Ρύπανση των υδάτων Κάθε φυσική, χημική ή βιολογική μεταβολή του νερού που το καθιστά ακατάλληλο για τους οργανισμούς 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας.
Τα πιο γνώστα οικολογικά σήματα
Ερευνητικές Εργασίες Α΄ Λυκείου Ιανουάριος 2012
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διαχειριση φυσικων πορων
Συντονίστρια-Παρουσιάστρια:
Ενότητα: Θερμομονωτικά υλικά
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Σκοπός Έρευνας Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ότι αφορά την ενέργεια και ειδικότερα τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.
ΚΕΛΕΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΕΛΕΣΗ ΕΛΠΙΔΑ
Παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη των φυτών
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΣΧ0ΛΗ ΤΕΧΝ0Λ0ΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Τελειώνει το πετρέλαιο
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΧΛΩΡΙΔΑΣ&ΠΑΝΙΔΑΣ
«Ρύπανση και Ποιότητα Υπόγειων Νερών»
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Καθαριότητα στην καθημερινή μας ζωή Εργασία στο μαθημα της Χημειας Καθαριότητα στην καθημερινή μας ζωή Παρθενίου Γεσθημανή Στεμπάρι Φλάβια Γκινάι Λούσυ.
ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Βιολογία Γ ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας. Ροή ενέργειας Ήλιος ( πηγή ενέργειας )  Παραγωγοί  Καταναλωτές  Αποικοδομητές Ροή ύλης Περιορισμένη ύλη Πρέπει.
Υψηλές Τάσεις Ενότητα 3: Θεωρία Διάσπασης SF 6 και Μειγμάτων Αερίων Κωνσταντίνος Ψωμόπουλος Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο.
Ένζυμα Δρ. Αθ. Μανούρας TΜΗΜΑ TΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Βιοχημεία.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 Αρχές και μεθοδολογία της Βιοτεχνολογίας Ζαχόπουλος
Teachers4Europe Γυμνάσιο Κρόκου
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΔΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (σημασία - κατανομή του νερού στον πλανήτη- δραστηριότητες που συμβάλλουν στη διατάραξη του υδρολογικού κύκλου) Αίτια.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ο κύκλος του νερού.
Dr Αγγελική Γεροβασίλη
Προσδιορισμός NH4+, ΝΟ2-, ΝΟ3-
Project 4 Εξερευνώντας γειτονιές της πόλης Η Εβραϊκή συνοικία
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
Τα ένζυμα στα απορρυπαντικά
ΒΟΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.  Από την αρχαιότητα οι άνθρωποι γνώριζαν τη βότανα στη λαϊκή θεραπευτική δράση των φυτών. Διάφορες ουσίες των φυτών χρησιμοποιούνται.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ
Project : Εναλλακτικές πηγές ενέργειας
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΔΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (σημασία - κατανομή του νερού στον πλανήτη- δραστηριότητες που συμβάλλουν στη διατάραξη του υδρολογικού κύκλου) Αίτια.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Απορρυπαντικά και περιβάλλον Γενικό Λύκειο Προβατά Απορρυπαντικά και περιβάλλον Δόγκας Θωμάς Καραγιάννης Παναγιώτης Υπεύθυνες καθηγήτριες: Παταρούδη Σοφία Ροΐδου Ευδοκία

Καραγιάννης Παναγιώτης Κόγιας Φώτης Κουτσοπούλου Βασιλική Η εργασία έγινε στα πλαίσια του μαθήματος Ερευνητικές Εργασίες (Project) της Α λυκείου από την ομάδα των μαθητών: Αραμπατζή Βαΐα – Μαρία Βατμανίδου Χαρίκλεια Δόγκα Θωμαή Δόγκα Σοφία Δόγκας Θωμάς Καραγιάννης Παναγιώτης Κόγιας Φώτης Κουτσοπούλου Βασιλική Μούστα Σουέλα Μπαρδάνη Ευεργέτα Μπούτης Ηλίας Νόκε Μαρία Παύλου Άννα Σαλαμπάση Δήμητρα Τεγκελίδου Χριστιάννα Τερπεζίδου Αναστασία ΓΕ.Λ. Προβατά

Ιστορία απορρυπαντικών Βαβυλώνα 2800 π.Χ. Ελλάδα Συνέντευξη Η Γερμανία έφτιαξε το 1ο συνθετικό απορρυπαντικό το 1916 Η.Π.Α. 1930 ΓΕ.Λ. Προβατά

Σύσταση απορρυπαντικών Τασενεργά Λευκαντικά Αποσκληρυντικά Ένζυμα Πρωτεάσες Λιπάσες Αμυλάσες ΓΕ.Λ. Προβατά

Περιβαλλοντικές επιδράσεις Ευτροφισμός Υπέρμετρη αύξηση της συγκέντρωσης θρεπτικών συστατικών όπως: -Νιτρικά ιόντα -Φωσφορικά ιόντα Υπέρμετρη ανάπτυξη βακτηρίων και αλγών που καταναλώνουν το διαθέσιμο οξυγόνο. Βιοαποικοδόμηση Διάσπαση χημικών ουσιών από βακτήρια με προϊόντα απλές ενώσεις που δεν συσσωρεύονται στο περιβάλλον. ΓΕ.Λ. Προβατά

Νομοθεσία Με βάση την Ελληνική νομοθεσία: απαγορεύεται η πώληση χύμα απορρυπαντικών απαγορεύεται η αποσυσκευασία τους Τα απορρυπαντικά χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: Χαμηλής δραστηριότητας, που προορίζονται για πλύση σε χαμηλές θερμοκρασίες ευαίσθητων και χρωματιστών υφασμάτων. Υψηλής δραστηριότητας, που είναι όλα τα υπόλοιπα. ΓΕ.Λ. Προβατά

«Ενδιαφέρεστε για την προστασία του περιβάλλοντος;» Αποτελέσματα «Ενδιαφέρεστε για την προστασία του περιβάλλοντος;» Περίπου το 50% ενδιαφέρονται για το περιβάλλον ενώ ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν γνωρίζουν τίποτα ΓΕ.Λ. Προβατά

«Πιστεύεται ότι τα απορρυπαντικά ρυπαίνουν το περιβάλλον;» Αποτελέσματα «Πιστεύεται ότι τα απορρυπαντικά ρυπαίνουν το περιβάλλον;» 45% πιστεύει πως τα απορρυπαντικά ρυπαίνουν το περιβάλλον 9% πιστεύει πως δεν υπάρχουν περιβαλλοντικές επιπτώσεις από την χρήση απορρυπαντικών ΓΕ.Λ. Προβατά

«Ξέρετε τι σημαίνει ο όρος οικολογικά απορρυπαντικά;» Αποτελέσματα «Ξέρετε τι σημαίνει ο όρος οικολογικά απορρυπαντικά;» 48% γνωρίζει τη σημασία του όρου ενώ 52% δεν γνωρίζει ή τον έχει ακούσει σπάνια ΓΕ.Λ. Προβατά

«Γνωρίζεται αν τα απορρυπαντικά που χρησιμοποιείται είναι οικολογικά;» Αποτελέσματα «Γνωρίζεται αν τα απορρυπαντικά που χρησιμοποιείται είναι οικολογικά;» 50% δεν χρησιμοποιεί οικολογικά απορρυπαντικά 9% δεν γνωρίζει αν τα απορρυπαντικά που χρησιμοποιούνε είναι οικολογικά 41% τα χρησιμοποιεί ΓΕ.Λ. Προβατά

«Θα αγοράζατε οικολογικά απορρυπαντικά;» Αποτελέσματα «Θα αγοράζατε οικολογικά απορρυπαντικά;» 45% θα αγόραζε οικολογικά απορρυπαντικά 44% δεν ξέρει 11% δεν θα τα αγόραζε ΓΕ.Λ. Προβατά

«Θα επιλέγατε ένα οικολογικό απορρυπαντικό που θα ήταν ακριβότερο;» Αποτελέσματα «Θα επιλέγατε ένα οικολογικό απορρυπαντικό που θα ήταν ακριβότερο;» Για το 45% παίζει ρόλο η τιμή το 35% δεν ξέρει τι θα έκανε το 10% θα αγόραζε ακριβότερο οικολογικό απορρυπαντικό ΓΕ.Λ. Προβατά

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! «Τη γη δεν την κληρονομήσαμε από τους γονείς μας … την δανειστήκαμε από τα παιδιά μας!» Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! ΓΕ.Λ. Προβατά

Ιδιότητες απορρυπαντικών Μείωση επιφανειακής τάσης Γαλακτωματοποίηση Σχηματισμός μικυλλίων ΓΕ.Λ. Προβατά