1 Δράση 7. Σύνδεση σχολείου και κοινότητας Υποδράση 7.2. Ανάπτυξη πλαισίου συνεργασίας σχολείου με κοινότητες μεταναστών, ΜΚΟ και κοινωνικούς λειτουργούς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Η νέα Πύλη eTwinning Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
IST CULTIVATE-EU Τί είναι: Συνοδευτικό μέτρο του προγράμματος IST, υπαγόμενο στην Kεντρική Δράση ΙII, στον τομέα «Ψηφιακή Κληρονομιά και Πολιτιστικό.
Περιφερειακός Δ/ντής Α/θμιας & Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Ελλάδος
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς για το πολυπολιτισμικό σχολείο: καινοτόμες πρακτικές και πρώτες εκτιμήσεις ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ.
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
O/Η «ΘΕΤΟΣ/Η ΓΟΝΕΑΣ». Πρόκειται για γονέα ελληνικής καταγωγής που «υιοθετεί» έναν/μια μετανάστη/ιδα γονέα και συνεργάζεται μαζί του/της, με στόχο την.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
1 Δράση 7. Σύνδεση σχολείου και κοινότητας Υποδράση 7.2. Ανάπτυξη πλαισίου συνεργασίας σχολείου με κοινότητες μεταναστών, ΜΚΟ και κοινωνικούς λειτουργούς.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δράση 7. Σύνδεση σχολείου και κοινότητας Υποδράση 7.2. Ανάπτυξη πλαισίου συνεργασίας σχολείου με κοινότητες μεταναστών, ΜΚΟ και κοινωνικούς λειτουργούς Ενέργεια: Ανάπτυξη Κοινωνικής Δικτύωσης 1

2 Κοινωνική δικτύωση Ένα κοινωνικό δίκτυο προσλαμβάνεται ως μια δομή από «κόμβους» (άτομα ή οργανώσεις) συνδεδεμένους με «δεσμούς». Η συνειδητοποίηση του δικτύου επιτυγχάνεται μέσα από την ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών μεταξύ των μελών του δικτύου. Τεκμηρίωση, Ανταλλαγή Πληροφόρησης-Κοινές Δράσεις

3 Συλλογικότητα Νέου Τύπου (Σ.Ν.Τ.) Ποιοτικό δεδομένο της συλλογικής δράσης αποτελεί η μη ιεραρχική δομή. Η Σ.Ν.Τ. απαντά στη λογική της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Η Σ.Ν.Τ. στοχεύει σε: ◦ στήριξη κοινωνικά αποκλεισμένων κατηγοριών, ◦ ευαισθητοποίηση τοπικών και ευρύτερων κοινωνιών και ◦ ανάπτυξη συνεργασιών και εταιρικών σχέσεων με φορείς δημόσιου ή ιδιωτικού χαρακτήρα.

4 Παράγοντες επιτυχίας της Σ.Ν.Τ. Προκειμένου να επιτευχθεί η Σ.Ν.Τ. χρειάζεται οι μετανάστες/τριες γονείς: να πεισθούν να πεισθούν πως μια συλλογική προσπάθεια αντιμετωπίζει το πρόβλημά τους περισσότερο αποτελεσματικά απ' ότι η ατομική - προσωπική τους προσπάθεια. να κατανοούν να κατανοούν το πεδίο δράσης της Σ.Ν.Τ και το δικό τους ρόλο στην προσπάθεια αντιμετώπισης των προβλημάτων που τους αφορούν. να αντιλαμβάνονται να αντιλαμβάνονται τους στόχους, τις επιδιώξεις, τα χρονοδιαγράμματα και τις στρατηγικές που θα χρησιμοποιηθούν. να επικοινωνούν να επικοινωνούν χωρίς προβλήματα στο εσωτερικό της Συλλογικότητας και να έχουν άμεση και συνεχή πρόσβαση στη ροή των πληροφοριών που τους αφορούν. να συμμετέχουν να συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων, χάραξη στρατηγικών αλλά και στις προς τα έξω διεργασίες που συντελούνται για τη σύναψη και ανάπτυξη εταιρικών σχέσεων με άλλους τοπικούς - περιφερειακούς κ.λπ. φορείς.

5 Κίνδυνοι Δεν είναι λίγες οι φορές που τα εταιρικά σχήματα αποφασίζουν, προγραμματίζουν και υλοποιούν ερήμην των ενδιαφερομένων και αυτό αποτελεί ένα είδος αλαζονείας, όπου προνομιούχοι άνθρωποι αποφασίζουν και σχεδιάζουν για λογαριασμό άλλων μη προνομιούχων, των οποίων συνήθως αγνοούν τις προσδοκίες αλλά και τις ανασφάλειες και τις αβεβαιότητες. Μια τέτοια λογική και πρακτική δεν μπορεί παρά να είναι ξένη προς τις Σ.Ν.Τ.

6 Σκοπός των δικτύων ΞΕΝΙΑ ανάπτυξη εταιρικών σχέσεων και σχέσεων δικτύωσης των Σχολικών Μονάδων Παρέμβασης με διάφορους κοινωνικούς φορείς –μεταξύ των οποίων εξέχουσα θέση καταλαμβάνουν οι μεταναστευτικοί. με στόχο την προσφορά βοήθειας και τη διευκόλυνση της επικοινωνίας και της συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας Τεκμηρίωση, Ανταλλαγή Πληροφόρησης-Κοινές Δράσεις

7 Μ. Κ. Ο. Κοινότητα Μεταναστών Κοινωνικοί Λειτουργοί 7 Σχολικές Μονάδες Παρέμβασης Γονέας Τοπικοί Φορείς

8 Μέλη του δικτύου Συντονιστικό Συντονιστικό: ◦ συντονιστής ◦ ένας/μια εκπρόσωπος από κάθε ΠΟΔ Μέλη του δικτύου Μέλη του δικτύου: ◦ σχολικές Μονάδες Παρέμβασης, ◦ σύλλογοι γονέων, ◦ σύλλογοι κοινωνικών λειτουργών, ◦ μεταναστευτικές κοινότητες, ◦ τοπικά ΜΜΕ, ◦ λοιποί κοινωνικοί φορείς, ◦ προσωπικότητες ευαισθητοποιημένες στα θέματα που συνδέονται με την κοινωνική ένταξη των μεταναστών/τριών και παλιννοστούντων/ουσών 8

9 9 Συντονιστικό ΠΟΔ Αθήνα Θεσσαλονίκη Δυτική Μακεδονία Αν. Μακεδονία Θράκη ΉπειροςΘεσσαλία Στερεά Ελλάδα Πελοπόννησος Κρήτη Κοιν Λειτουργοί Κοινότητα Θετός γονέας Σχολεία Παράδειγμα δομής δικτύου

10 Τεχνικά εργαλεία 1. Για παροχή περιεχομένου ιστοσελίδα της Δράσης 7 ◦ Η ιστοσελίδα της Δράσης 7, για ενημέρωση και ασύγχρονους διαλόγους, 2. Για ασύγχρονη επικοινωνία ◦ google groups ◦ google groups με τίτλο ΞΕΝΙΑ για άμεση ενημέρωση μέσω ομαδικού , 3. Για σύγχρονη επικοινωνία ◦ κύκλοι ◦ κύκλοι με τίτλο ΞΕΝΙΑ στο google plus για σύγχρονες ηλεκτρονικές συναντήσεις μέσω chat ή/και videoconference. 10 Τεκμηρίωση Ανταλλαγή Πληροφόρησης Κοινές Δράσεις

11

12 Σκοπός της ιστοσελίδας Η ιστοσελίδα εξυπηρετεί τις ανάγκες για: Δημοσίευση υλικού του δικτύου Σχολιασμό και αξιολόγηση του υλικού αυτού Συζήτηση επί του υλικού αυτού Στόχοι είναι: η δημόσια ηλεκτρονική καταχώρηση του υλικού των ομάδων του έργου ο δημόσιος σχολιασμός του υλικού αυτού 12 Τεκμηρίωση, Ανταλλαγή Πληροφόρησης

13 Δομή ιστοσελίδας Είδη χρηστών: διαχειριστής, στέλεχος ΠΟΔ, μέλος και ανώνυμος χρήστης. Καταχωρήσεις πληροφοριών ◦ Γενικά στην ιστοσελίδα: από διαχειριστή και στελέχη ΠΟΔ. ◦ Στο φόρουμ: από όλα τα μέλη Σχολιασμός: γίνεται στο φόρουμ από όλα τα μέλη. Οι ανώνυμοι χρήστες έχουν μόνο δικαίωμα ανάγνωσης. Δικαίωμα διαγραφής μόνο ο διαχειριστής. Χώρος διαλόγου (discussion forum): Όλα τα μέλη μπορούν να ξεκινήσουν ένα topic (πχ απορίες, ή θέμα προς συζήτηση) 13

14 Στοιχεία Δράσης 7 Δράση 7.1 Δράση 7.2 Κοινωνική Δικτύωση Διαπολιτισμικός μεσολαβητής Κοινωνικοί λειτουργοί Θετοί γονείς Τοπικοί φορείς Κεντρικοί φορείς και οργανώσεις Δίκτυο ΞΕΝΙΑ Ομάδα ΞΕΝΙΑ Forum ΞΕΝΙΑ Βιντεοδιάσκεψη …….

15 Επικοινωνία του δικτύου ΞΕΝΙΑ Τα μέλη του δικτύου επικοινωνούν προκειμένου: Να ανταλλάξουν απόψεις Να συντονίσουν τις ενέργειές τους Να αναζητήσουν βοήθεια Στόχοι είναι: η δημιουργία κύκλου συνεργατών η χρήση κοινού εργαλείου επικοινωνίας και συνεργασίας η άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των μελών της ομάδας 15

16 Τεχνικά εργαλεία επικοινωνίας Για την Ασύγχρονη επικοινωνία: Προσωπικό Προσωπικό . Είναι το που δηλώνει κάθε μέλος για επικοινωνία μαζί του. Ομαδικό Ομαδικό . Γίνεται μέσω της λίστας αποδεκτών που δημιουργήθηκε σε google group με τίτλο network XENIA ( ). Γραπτοί διάλογοι Γραπτοί διάλογοι. Είναι τα discussion fora που θα δημιουργηθούν στην ιστοσελίδα. Για Σύγχρονη επικοινωνία: Βιντεοδιάσκεψη Βιντεοδιάσκεψη. Είναι τα hangouts μέσω του google plus και μπορούν να συμμετέχουν μέχρι και 10 άτομα (πχ i_drasis_7) i_drasis_7 Διαμοιρασμός εγγράφων: Κατά τη διάρκεια των σύγχρονων συναντήσεων μπορούν να διαμοιράζονται έγγραφα που έχουν αναρτηθεί στα google docs 16

17 Μεθόδευση ασύγχρονης επικοινωνίας Με ομαδικό ◦ Δημιουργούνται google groups: ◦ Τα μέλη του δικτύου προσκαλούνται για συμμετοχή στα groupς ◦ Η επικοινωνία με πραγματοποιείται μέσω της λίστας της ομάδας Με γραπτούς διαλόγους (discussion forum): ◦ Στο forum της ιστοσελίδας τίθενται ζητήματα επίλυσης προβλήματος, ή αναζήτησης λύσης 17

18 Σύγχρονες ηλεκτρονικές συναντήσεις Οι videoconferences πραγματοποιούνται για άμεση βοήθεια και συνεργασία. Οι ώρες συνάντησης ορίζονται κατόπιν τηλεφωνικής ή ασύγχρονης συνεννόησης, για: ◦ Προσωπική επικοινωνία (ένας-προς-έναν), ◦ Ομαδική επικοινωνία (μέχρι 10 ατόμων) Δραστηριότητα της συνάντησης μπορεί να είναι: ◦ Συζήτηση ◦ Από κοινού επεξεργασία εγγράφων ◦ Από κοινού παρακολούθηση video του youtube. 18

19 Μεθόδευση σύγχρονων συναντήσεων Επιλογή εργαλείου επικοινωνίας (πχ Skype, google plus, κλπ) Δημιουργία κύκλου επαφών Ρυθμίσεις για τον κάθε κύκλο Πραγματοποίηση δοκιμαστικής συνάντησης Πραγματοποίηση τακτικών συναντήσεων

20 Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο δίκτυο Να γνωρίσει ◦ τους κόμβους του δικτύου (άτομα και οργανώσεις) ◦ τους τρόπους γεφύρωσης των κόμβων Να συμβάλει στην ανάπτυξη του δικτύου Να μεταφέρει στο δίκτυο την εμπειρία του/της από τη Σ.Μ.Π. προκειμένου: ◦ Να βοηθήσει το δίκτυο ◦ Να πάρει βοήθεια από το δίκτυο

21 Σας προσκαλούμε στο δίκτυο ΞΕΝΙΑ Εγγραφείτε στην ιστοσελίδα του έργου ( ) Εγγραφείτε στην ομάδα ( xenia ). xenia Δημιουργείστε κύκλους επαφών σας Καταχωρείστε στα fora του προγράμματος Συντονίστε τη δράση σας με διασκέψεις

22 Όλοι και όλες μας συμμετέχουμε ως μέλη και ως συντονιστές στα δίκτυα του ΞΕΝΙΑ