ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΜSc Αντωνία Μανιάτη.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Μουσική και ψυχή Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Στα πλαίσια της εργασίας ερευνήσαμε τη σχέση της μουσικής με τα φαινόμενα.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Αξιολόγηση Εκπαίδευσης: Αναγκαιότητα και Μύθοι Κώστας Συριόπουλος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πατρών,
Ημερομηνία υλοποίησης: Δευτέρα, 17/3/2014. Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής (Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02), των Αγγλικών.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2012.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο – Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΣΚΛΗΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΔ 1η :ΜΑΘΗΜΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Προϊόντα ή Οικονομικά Αγαθά
ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ
3ο ΓΕΛ Κορίνθου (Ασημακόπουλος Γ. ΠΕ 09 - Μπόγια Π. ΠΕ 10) 5.1 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Ανταλλακτική αξία ενός αγαθού είναι οι μονάδες ενός αλλού.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Η βία μπορεί να συμβεί στα «καλύτερα» σπίτια, δεν έχει χρώμα, χώρα, κουλτούρα, κοινωνικό, μορφωτικό ή οικονομικό υπόβαθρο.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Τεχνολογία ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΪΒΑΖΙΔΗΣ Β3΄
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ Β΄ΤΜΗΜΑ 2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΑΝΑΓΚΕΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Εργασία για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας Από τη μαθήτρια: Λιάνα Ιβάντσικ!!!
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Σιδηροπούλου Κική,Σαββίδου Γιώτα Τμήμα Α’5. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Oικονομικοί πόροι Oικονομικοί πόροι Oι οικονομικοί πόροι είναι οι εξής Oι οικονομικοί πόροι είναι.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Διοικητική Πρακτική 2 ο μάθημα Μαρία Μπατσικούρα.
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
Μικροοικονομία Διάλεξη 2.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
ΚΑΠΝΙΣΜΑ Σχολικό έτος: Τάξη:Α3.
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Η γλώσσα της διαφήμισης ΟΜΑΔΑ Γ΄
Επιχειρησιακή Επικοινωνία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Γεύση και Ζωή.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
ΣΟΚΟΛΑΤΑ LACTA ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ 2014-2015 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Τα αγαθά – το καταναλωτικό πρότυπο ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ 2014-2015

4ο κεφάλαιο: Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 4ο κεφάλαιο: Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Μελετήσαμε: Το κύριο οικονομικό πρόβλημα (απεριόριστες ανάγκες – περιορισμένα μέσα) Ανάγκη (η αίσθηση της έλλειψης) Ιδιότητες των αναγκών (απεριόριστες – προσωρινός κορεσμός) φ

Ερωτήματα – Στόχοι: Πώς ικανοποιούμε τις ανάγκες μας; Πώς διακρίνονται τα «μέσα» με τα οποία ικανοποιούμε τις ανάγκες μας; Τι είναι το καταναλωτικό πρότυπο και πώς διαμορφώνεται; Ποιο ρόλο διαδραματίζει η διαφήμιση στη διαμόρφωσή του;

Ιεράρχηση των αναγκών Πυραμίδα του Maslow Τα μέσα με τα οποία ικανοποιούνται οι ανάγκες καλούνται αγαθά.

Διάκριση αγαθών Υλικά (τρόφιμα, αυτοκίνητο) Υπηρεσίες (παιδεία, υγεία) Καταναλωτά (μία φορά) Διαρκή (πολλές φορές)

Καταναλωτά – Διαρκή αγαθά

Καταναλωτικό πρότυπο = καταναλωτικές συνήθειες της κοινωνίας Κάθε κοινωνία έχει το δικό της καταναλωτικό πρότυπο. Παράγοντες διαμόρφωσης καταναλωτικού προτύπου:  Μίμηση  Διαφήμιση (1η – 2η ) (πληροφορεί – χειραγωγεί)

Ερωτηματολόγιο ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ AIM Μέχρι τώρα θεωρούσες ότι σε κάλυπτε η οδοντόκρεμά σου; ΝΑΙ / ΟΧΙ Μετά από τη διαφήμιση, θεωρείς ότι θα σου άρεσε να έχεις πιο λευκά δόντια; Πιστεύεις ότι το αποτέλεσμα που παρουσιάζεται είναι πραγματικό; ΝΑΙ / ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ / ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ / ΟΧΙ Θυμάσαι πού διαδραματίζεται η ιστορία που παρακολούθησες στη διαφήμιση;

Ερωτηματολόγιο ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ LACTA Σου δημιουργήθηκε η επιθυμία να φας σοκολάτα; ΝΑΙ / ΟΧΙ Αν χρειαζόταν να προσφέρεις μία σοκολάτα στον/στην αγαπημένο/η σου, θα προτιμούσες τη συγκεκριμένη σοκολάτα; Πιστεύεις ότι το τραγούδι που χρησιμοποιείται στην διαφήμιση είναι χαρακτηριστικό, ώστε όταν το ακούς να φέρνεις στο μυαλό σου το συγκεκριμένο προϊόν; Παρατήρησες μία ομοιότητα και στις δύο διαφημίσεις; Γιατί πιστεύεις ότι συμβαίνει αυτό;

Συμπεράσματα Η διαφήμιση δημιουργεί πλασματικές ανάγκες. Ο κόσμος της διαφήμισης είναι εικονικός και διαφέρει από τον πραγματικό κόσμο. Κάθε άτομο ερμηνεύει με τον δικό του τρόπο το ίδιο διαφημιστικό μήνυμα. (νοοτροπία – κουλτούρα – προσωπικότητα)

ΦΥΛΛΟ ΕΛΕΓΧΟΥ

Ανακεφαλαίωση Τα αγαθά ικανοποιούν τις ανάγκες μας. Σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση του καταναλωτικού προτύπου διαδραματίζει η διαφήμιση. Η διαφήμιση είναι μηχανισμός πληροφόρησης αλλά και χειραγώγησης του ανθρώπου.

(Καμαρινός Γεώργιος, οικονομολόγος) Σχετική ιστοσελίδα www.economics.edu.gr (Καμαρινός Γεώργιος, οικονομολόγος)

Ανάθεση ομαδικής εργασίας Να χωριστείτε σε ομάδες των δύο ατόμων. Να αναζητήσετε μία διαφήμιση, την οποία θα παρουσιάσετε την επόμενη φορά στην τάξη. Να εντοπίσετε τα στοιχεία που οδηγούν στα συμπεράσματα που βγάλαμε.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Ευχαριστώ για την προσοχή σας! ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ 2014-2015