LEONARDO DA VINCI PROJECT NR: TR/06/B/F/PP/178066 “WASTE-TRAIN - VOCATIONAL TRAINING, EDUCATION, CONVEYING INFORMATION ON UP-TO-DATE WASTE MANAGEMENT PRACTICES.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.2 Δ ικαίωμα συμμετοχής και επίσημες απαιτήσεις.
Advertisements

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Παρατηρητήριο Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων Παρατηρητήριο Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων Ενημερωμένοι Πολίτες = Ασφαλείς Πολίτες.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Κεφάλαιο 4 Συστήματα Ανάφλεξης ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
1 1 Slide Διαδικασίες Markov. 2 2 Slide Διαδικασίες Markov n Οι διαδικασίες Markov είναι χρήσιμες στη μελέτη της εξέλιξης συστημάτων με επανειλημμένες.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2013
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Μαθηματικά και τέχνη, μουσική και κλάσματα
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Η ΕΛΕΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΥΡΙΠΙΔΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

LEONARDO DA VINCI PROJECT NR: TR/06/B/F/PP/ “WASTE-TRAIN - VOCATIONAL TRAINING, EDUCATION, CONVEYING INFORMATION ON UP-TO-DATE WASTE MANAGEMENT PRACTICES TO DECISION MAKERS/STAFF INVOLVED IN WASTE MANAGEMENT” juneight Mιλώντας για ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ Ένας Οδηγός για τις Βασικές Αρχές Διαχείρισης Αποβλήτων ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

LEONARDO DA VINCI PROJECT NR: TR/06/B/F/PP/ “WASTE-TRAIN - VOCATIONAL TRAINING, EDUCATION, CONVEYING INFORMATION ON UP-TO-DATE WASTE MANAGEMENT PRACTICES TO DECISION MAKERS/STAFF INVOLVED IN WASTE MANAGEMENT” juneight Οι ευθύνες για την διαχείριση α π οβλήτων μ π ορούν να διαχωριστούν σε δυο μεγάλους τομείς : Στο Νομοθετικό τομέα Στον Εκτελεστικό τομέα

LEONARDO DA VINCI PROJECT NR: TR/06/B/F/PP/ “WASTE-TRAIN - VOCATIONAL TRAINING, EDUCATION, CONVEYING INFORMATION ON UP-TO-DATE WASTE MANAGEMENT PRACTICES TO DECISION MAKERS/STAFF INVOLVED IN WASTE MANAGEMENT” juneight Νομοθετικός τομέας Ο Νομοθετικός τομέας αντι π ροσω π εύεται α π ό το εθνικό κοινοβούλιο το ο π οίο έχει την αρμοδιότητα να νομοθετεί ρυθμίζοντας όλα τα σχετικά με την διαχείριση των α π οβλήτων.

LEONARDO DA VINCI PROJECT NR: TR/06/B/F/PP/ “WASTE-TRAIN - VOCATIONAL TRAINING, EDUCATION, CONVEYING INFORMATION ON UP-TO-DATE WASTE MANAGEMENT PRACTICES TO DECISION MAKERS/STAFF INVOLVED IN WASTE MANAGEMENT” juneight Η Ευρω π αϊκή Ε π ιτρο π ή θέτει δύο διαφορετικά είδη ρυθμίσεων : Ευρω π αϊκό Κανονισμό Ευρω π αϊκή Οδηγία

LEONARDO DA VINCI PROJECT NR: TR/06/B/F/PP/ “WASTE-TRAIN - VOCATIONAL TRAINING, EDUCATION, CONVEYING INFORMATION ON UP-TO-DATE WASTE MANAGEMENT PRACTICES TO DECISION MAKERS/STAFF INVOLVED IN WASTE MANAGEMENT” juneight Οδηγία 2006/12/EC για τα Α π όβλητα κατεξοχή Η Εθνική Νομοθετική διαδικασία ε π ηρεάζεται κατεξοχή α π ό τους κανονισμούς της Ευρω π αϊκής Ε π ιτρο π ής.

LEONARDO DA VINCI PROJECT NR: TR/06/B/F/PP/ “WASTE-TRAIN - VOCATIONAL TRAINING, EDUCATION, CONVEYING INFORMATION ON UP-TO-DATE WASTE MANAGEMENT PRACTICES TO DECISION MAKERS/STAFF INVOLVED IN WASTE MANAGEMENT” juneight Εκτελεστικό τομέα Στον Εκτελεστικό τομέα, οι εθνικοί φορείς κάθε χώρας είναι υ π εύθυνοι για την εφαρμογή των κανονισμών και ρυθμίσεων. Η τελική ευθύνη για τη διαχείριση α π οβλήτων είναι στα χέρια των ιδίων των κοινοτήτων και των π όλεων.

LEONARDO DA VINCI PROJECT NR: TR/06/B/F/PP/ “WASTE-TRAIN - VOCATIONAL TRAINING, EDUCATION, CONVEYING INFORMATION ON UP-TO-DATE WASTE MANAGEMENT PRACTICES TO DECISION MAKERS/STAFF INVOLVED IN WASTE MANAGEMENT” juneight

LEONARDO DA VINCI PROJECT NR: TR/06/B/F/PP/ “WASTE-TRAIN - VOCATIONAL TRAINING, EDUCATION, CONVEYING INFORMATION ON UP-TO-DATE WASTE MANAGEMENT PRACTICES TO DECISION MAKERS/STAFF INVOLVED IN WASTE MANAGEMENT” juneight Η διαχείριση α π οβλήτων συνοδεύεται α π ό διάφορους κανονισμούς και ρυθμίσεις για τις διάφορες δράσεις και τα μέτρα π ου λαμβάνονται.