Ο ρυθμός ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2012 – 2013 ΤΜΗΜΑ : ΑΠ4 ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ :

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαλή κυκλική κίνηση.
Advertisements

Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Δημιουργικές δραστηριότητες
Μηχανικά κύματα.
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Μουσικού Σχολείου Χίου
Παραδοσιακοί Χοροί της Μακεδονίας
Εκπαιδευτική Ρομποτική
ΤΜΗΜΑ AΠ Δ. Στράτου και Δ. Σαμίου Η συμβολή τους στην Ελληνική παράδοση « Αντικριστός ».
Μαθηματικα και χορος.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
Οι πλανήτες είναι οι εξής:
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
Ίσα ή ισοδύναμα κλάσματα
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Χορός είναι η ρυθμική κίνηση ενός ή περισσότερων προσώπων που εκτελείται με συνοδεία μουσικής ή τραγουδιού. Στην αρχαιότητα λεγόταν χορός και το άσμα των.
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Ερωτήσεις Multiple choice.
1o ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Οι κινηματογραφικές ταινίες στη διδακτική διαδικασία.
Βάλια Σκούρα Μελίνα Μερτζάνη
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 3 : Κανόνες του Kirchhoff
ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡΟΣ ΚΟΛΛΑΤΟΥ ΣΤΑΥΡΙΑΝΑ ΜΑΝΕΣΗ ΜΥΡΤΩ ΤΖΟΥΒΑΡΑΣ ΣΤΑΘΗΣ
ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΧΟΡΟΣ(HIP-HOP)
Εισαγωγή στο Μαγνητισμό
Γεωγραφικές Συντεταγμένες
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
ΧΟΡΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Κρητικοί Παραδοσιακοί Χοροί Χανιώτης Πεντοζάλι Μαλεβυζιώτης.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
1 Σύνθεση Ταλαντώσεων. 2 Αρχή της Ανεξαρτησίας ή Αρχή της Επαλληλίας των κινήσεων Όταν ένα κινητό εκτελεί ταυτόχρονα 2 ή περισσότερες κινήσεις, κάθε μία.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Θεωρία Μουσικής Ι Μάθημα V Μέτρο-ρυθμός.
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 3 : Κανόνες του Kirchhoff
Μάθημα VI Είδη μέτρων-Ρυθμικές ενδείξεις.
Εργασία του μαθητή της στ’ τάξης
Μορφές κατανομών Αθανάσιος Βέρδης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ Μεταβαλλόμενη λέμε μια κίνηση κατά τη διάρκεια της οποίας η ταχύτητα (ως διάνυσμα) δε μένει σταθερή.
ΣΥΡΤΟΣ 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Μάθημα VIII. Διαστήματα (αναστροφές).
Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη
Οι Κρητικοί παραδοσιακοί χοροί στην ψυχοσύνθεση των Κρητικών
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
Tο φαινόμενο ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ 2 Μεταβαλλόμενη λέμε μια κίνηση κατά τη διάρκεια της οποίας η ταχύτητα (ως διάνυσμα) δεν μένει σταθερή.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Καθηγήτρια : Νάνου Χρύσα
Εργασία της μαθήτριας Άννας Μαρίας της τάξης ΣΤ
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ
ΧΟΡΟΣ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Διαχειρίζεται, Επεξεργάζεται και Ανταλλάσσει
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Αναπτυξιακές διαταραχές μάθησης/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ρυθμός ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2012 – 2013 ΤΜΗΜΑ : ΑΠ4 ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ : 1. ΠΛΟΥΜΠΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 2. ΤΑΠΑΣΚΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ 3. ΣΑΜΟΛΑΔΑ ΕΛΕΝΗ 4. ΠΑΛΑΠΑΝΙΔΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ 5. ΚΟΥΜΟΥΣΙΔΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ

Τι είναι ρυθμός; Ρυθμός είναι οι διαδοχές των διαρκειών των ήχων και παύσεων μέσα στον χρόνο, σε συνδυασμό με κάποια στοιχειά έμφασης και κάποια στοιχεία χαλάρωσης. Στην μουσική, η αίσθηση του ρυθμού δημιουργείται τόσο από την διάδοχη σε ίσα χρονικά διαστήματα τονισμένων και ατόνιστων ήχων, ανεξάρτητα από την διάρκεια τους, όσο και από μια διαδοχή ήχων διαφορετικής διάρκειας που παρουσιάζονται σε μια σειρά που επαναλαμβάνεται.

Το σημείο όπου βρίσκεται κάθε φορά ο ισχυρότερος τονισμός μέσα σ’ ένα μέτρο λέγεται ισχυρό μέρος του μέτρου. Το σημείο όπου βρίσκεται κάθε φορά ο ασθενέστερος τονισμός μέσα σ’ ένα μέτρο λέγεται ασθενές μέρος του μέτρου. Αυτή η διαδοχή των δυο ήχων κατά την οποία ο ισχυρός χρόνος εναλλάσσεται με τον ασθενή ονομάζεται διμερές και το υποδηλώνει ο αριθμητής του κλάσματος του μέτρου (2) .

Τα μέτρα κατατάσσονται σε δυο κατηγορίες: στα απλά, και στα σύνθετα. Τα απλά μέτρα είναι: α) διμερή β) τριμερή τα διμερή έχουν αριθμητή 2, ενώ τα τριμερή 3. Σε μέτρα που έχουν τρεις χρόνους το καθένα, όπως είναι το μέτρο ¾, είναι γραμμένοι πολλοί χοροί που λέγονται βαλς.

Μέτρο 7/8 Το μέτρο 7/8 είναι σύνθετο μεικτό μέτρο. Σύνθετα μεικτά μέτρα είναι εκείνα που ο αριθμητής τους είναι άθροισμα των αριθμών 2 και 3 ή είναι άθροισμα πολλαπλασίων αυτών. Η διαδοχή των απλών διμερών και τριμερών μέτρων μέσα σε ένα μεικτό μέτρο μπορεί να είναι σε όλους τους δυνατούς συνδυασμούς Βασική μονάδα μέτρησης στα μεικτά μέτρα είναι κατά κανόνα το όγδοο.

Το μέτρο 7/8 προκύπτει από την ένωση 2 απλών μέτρων ενός μέτρου 3/8 και ενός μέτρου 2/4 το μέτρο αυτό το μετράμε με τρεις κινήσεις, με την διαφορά ότι η πρώτη είναι πιο μεγάλη, καθώς αντιπροσωπεύει το μέτρο των 3/8. οι άλλες δυο κινήσεις είναι ίδιες μεταξύ τους και μικρότερες της πρώτης, γιατί η κάθε μια περιέχει ένα τέταρτο ή δυο όγδοα.

ΤΟ ΣΥΡΤΑΚΙ!

Το συρτάκι είναι δημοφιλής ελληνικός χορός . Στην πραγματικότητα, δημιουργήθηκε το 1964 για την κινηματογραφική ταινία Ζορμπάς ο Έλληνας (Zorba the Greek) από αργές και γρήγορες κινήσεις του χασάπικου

Το συρτάκι χορεύεται με σχηματισμό γραμμών ή κύκλων από τους χορευτές, οι οποίοι κρατιούνται με τα χέρια από τους ώμους των διπλανών τους. Ο σχηματισμός γραμμών είναι πιο συνηθισμένος. Το μέτρο είναι 4/4, αυξάνεται σταδιακά και φτάνει στα 2/4 στο γρηγορότερο μέρος. Συνεπώς, ο χορός αρχίζει με πιο αργές, ομαλότερες κινήσεις οι οποίες βαθμιαία γίνονται γρηγορότερες, ζωηρές, συμπεριλαμβάνοντας συχνά και μικρά πηδήματα.

Η μουσική για το συρτάκι γράφτηκε από τον Μίκη Θεοδωράκη Η μουσική για το συρτάκι γράφτηκε από τον Μίκη Θεοδωράκη. Κύριο χαρακτηριστικό του χορού αυτού και της μουσικής του είναι η επιτάχυνση στο ρυθμό. Το όνομα συρτάκι προέρχεται από την λέξη συρτός, ένα κοινό όνομα για μια ομάδα παραδοσιακών ελληνικών χορών στους οποίους οι χορευτές "σέρνουν" τα πόδια τους σε αντιδιαστολή με τους πηδηχτούς χορούς. Το όνομα συρτάκι ενσωματώνει και τον συρτό (στο πιό αργό μέρος του) και στοιχεία πηδηχτού (στο γρηγορότερο μέρος του).

ΤΕΛΟΣ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ!