Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων
1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού υλικού, βίντεο) Ερωτήματα: μορφές εθισμού, συμπεριφορά κατά τον εθισμό, επιπτώσεις στην προσωπική ζωή και κοινωνική ζωή, αίτια, αντιμετώπιση και πρόληψη φαινομένου, πως αποτυπώνονται στις μορφές Τέχνης, ποιος ο ρόλος της Τέχνης στην αντιμετώπιση του φαινομένου. 2 η φάση: - Διαμόρφωση ομάδων - Συμβόλαιο συμπεριφοράς και το έργο που αναλαμβάνει η κάθε ομάδα (ποια ερωτήματα-θέματα επελέγησαν, με ποιο τρόπο θα απαντηθούν, από που και πως θα αντληθούν οι πληροφορίες)
3 η φάση - Συλλογή δεδομένων (φωτογραφίες, ταινίες, βίντεο, ζωγραφική) - Ανάλυση δεδομένων (ανάλυση και ερμηνεία του τρόπου με τον οποίο τα φαινόμενα παρουσιάζονται στις μορφές της Τέχνης) 4 η φάση: - Απάντηση στα ερωτήματα 5 η φάση: - Σύνδεση του θέματος με τον προσωπικό κόσμο του μαθητή (τι πιστεύουν οι μαθητές, ατομικά και ως ομάδα)
6 η φάση - Τρόποι επίλυσης του προβλήματος (πως είναι δυνατό να συμβάλλει η Τέχνη στην αντιμετώπιση του εθισμού, δημιουργία εργών από τους μαθητές για αυτό το σκοπό) 7 η φάση - Αυτοαξιολόγηση (τι έμαθαν τελικά οι μαθητές, τι άλλο θα θέλανε να μάθουνε, πως τους φάνηκε τελικά η διαδικασία)