Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

Παράγοντες επιλογής επαγγέλματος και ορθά κριτήρια
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2ΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο τομέας της Πληροφορικής
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: “ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Comenius 1.  Επιστημονικά Αποτελέσματα από: › Καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα › Career Gate Test  Προβλέψεις των προοπτικών στην ελληνική αγορά εργασίας.
Διπλωματική εργασία Της Αντωνοπούλου Αθανασίας
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Εκπαιδευτικές & Επαγγελματικές Φιλοδοξίες Μαθητών Α’ Λυκείου Αμαρουσίου.
Μονογραφία Επαγγέλματος
Κριτήρια επιλογής επαγγέλματος
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Επιλογή του τομέα σπουδών της Βιβλιοθηκονομίας – Πληροφόρησης : Μία συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση των πρόσφατων ερευνητικών μελετών Βαλεντίνη Μονιάρου-
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Το παιδαγωγικό ζεύγος Ο μαθητής - Ο δάσκαλος. Το παιδί Πλήρης απασχόληση στο σχολείο, καθήκοντα, υποχρεώσεις… Το σχολείο: Καθοριστικός παράγοντας για.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εργασία των μαθητών του Β3
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Μάθημα Μεθοδολογία της Έρευνας Υπεύθυνος Καθηγητής : Μπάγκος Παντελής
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα» Θέμα εργασίας: «Oι εκπαιδευτικές και επαγγελματικές προτιμήσεις των νέων»

Σκοπός της εργασίας μας Να διερευνήσουμε ποια επαγγέλματα προτιμούν τα αγόρια και ποια τα κορίτσια και αν υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους Να εντοπίσουμε ποιοι παράγοντες επιδρούν στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών προτιμήσεων των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Να διεξάγουμε μια μικρή έρευνα στο σχολείο μας για να δούνε αν ισχύουν τα δεδομένα άλλων ερευνών

Διαδικασία των επαγγελματικών επιλογών Επαγγελματική επιλογή ενός ατόμου είναι καθοριστική γιατί επηρεάζει πολλές πτυχές της προσωπικότητας και της μελλοντικής του ευημερίας και είναι καθοριστική για την προσωπική και οικογενειακή επιτυχία του. Υλοποιείται από το φορέα απασχόλησης και το άτομο. Η επαγγελματική επιλογή είναι αποτέλεσμα συνδυασμού των προσωπικών προτιμήσεων και ενδιαφερόντων του ατόμου, των δυνατοτήτων που του παρέχονται, των κοινωνικών αξιών που επικρατούν και των ευκαιριών που θα παρουσιαστούν σε διάφορα στάδια της ζωής του και από την αναδιάρθρωση της μισθωτής απασχόλησης. ↓

Εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές αγοριών και κοριτσιών Κορίτσια επαγγέλματα φροντίδας και υπηρεσιών ή διδασκαλικά/παιδαγωγι κά επαγγέλματα Υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, κοινωνικές επιστήμες, νομικές επιστήμες, υπηρεσίες υγείας/πρόνοιας, μόδα Αγόρια επαγγέλματα τεχνοκρατικά, οικονομικά ή στρατιωτικά χειρισμό μηχανημάτων, μεταφορές, οικοδομικά επαγγέλματα, πωλήσεις, κατασκευές

Παράγοντες που επηρεάζουν τις επιλογές των νέων Βασικά κριτήρια επιλογής Κορίτσια Αγόρια Κοινωνική προσφορά Αγάπη για τα παιδιά Ευκαιρίες για ανθρώπινη επαφή Υψηλές αποδοχές Προοπτικές καριέρας Οικονομικη-Κοινωνική αποκατάσταση

Επίδραση της οικογένειας Η κοινωνικοοικονομική προέλευση επηρεάζει περισσότερο τ’ αγόρια απ’ ότι τα κορίτσια Συγκεκριμένα Το εκπαιδευτικό επίπεδο των γονιών και ιδίως του πατέρα Το οικογενειακό εισόδημα Το επάγγελμα του πατέρα Σχολική βαθμολογία

Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ Προβληματική /Μεθοδολογία Η συλλογή στοιχείων βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο που δόθηκε σε 59 μαθητές της Γ’ τάξης Πειραματικού Λυκείου Οι ερωτήσεις αφορούσαν: Δημογραφικά χαρακτηριστικά μαθητών Κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά Προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις επί του θέματος Στόχος ερωτηματολογίου: Αποτύπωση εκπαιδευτικών και επαγγελματικών προτιμήσεων των μαθητών Αποτύπωση απόψεων για θέματα εργασίας

Διαπιστώσεις Κορίτσια (κατά σειρά) Αγόρια (κατά σειρά) Επιλογή θεωρητικής κατεύθυνσης Προτίμηση πανεπιστημιακών σπουδών Προτίμηση παιδαγωγικών, φιλολογικών σπουδών, ιατρικής, θετικών επιστημών Αγόρια (κατά σειρά) Επιλογή τεχνολογικής κατεύθυνσης Προτίμηση τεχνολογικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων Προτίμηση στρατιωτικών σχολών ,σχολών για αθλήματα και υπολογιστών Θέτουν την ανθρώπινη επαφή,την προσωπική έκφραση και τέλος την επαγγελματική σταθερότητα

Συνέχεια Διαπιστώσεων Αγόρια Πιστεύουν ότι τα επαγγέλματα που είναι προτιμότερο να εξασκήσουν διαφέρουν από εκείνα που τους αρέσουν Πιστεύουν ότι διαθέτουν τις ικανότητες που χρειάζονται Διαθέτουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση Επιλέγουν κυρίως με προσωπικά κριτήρια Περισσότερο επηρεάζονται από φίλους και λιγότερο από οικογένεια και ΜΜΕ Κορίτσια Τα επαγγέλματα που τους αρέσουν θέλουν και να τα εξασκήσουν Πιστεύουν ότι διαθέτουν τις ικανότητες που χρειάζονται Δεν έχουν μεγάλη αυτοπεποίθηση Επιλέγουν κυρίως με προσωπικά κριτήρια Λιγότερο επηρεάζονται από φίλους,οικογένεια και ΜΜΕ Κριτήρια επιλογής είναι η προσωπική έκφραση,ικανοποιήση ενδιαφερόντων ανθρώπινη επαφή και τέλος οι οικονομικές απολαβές

Συνέχεια Διαπιστώσεων Κορίτσια Προτίμηση ιδιωτικού τομέα έναντι του δημοσίου Προτίμηση ελεύθερης εργασίας αντί μισθωτής Η επιλογή επαγγέλματος εξαρτάται άμεσα από τις προοπτικές αποκατάστασης Η επαγγελματική επιτυχία συνδέεται με την προσωπική ικανοποίηση Αγόρια Προτίμηση ιδιωτικού τομέα έναντι του δημοσίου Προτίμηση ελεύθερης εργασίας όχι μισθωτής Η επιλογή επαγγέλματος δεν εξαρτάται από τον παράγοντα άμεσης επαγγελματικής αποκατάστασης Η επαγγελματική επιτυχία σχετίζεται με υψηλές χρηματικές απολαβές

Τελικά Συμπεράσματα Κορίτσια Αγόρια Προτιμήσεις Θεωρητική κατεύθυνση Ιατρική Θετικές Επιστήμες Δεν επηρεάζονται από φίλους,συγγενείς ή οικογένεια Βασίζονται στην προσωπική τους επιλογή Προτιμούν τον ιδιωτικό τομέα και να είναι ελεύθεροι επαγγελματίες Στόχος η ευχαρίστηση από την μελλοντική τους εργασία Αγόρια Τεχνολογική κατεύθυνση Στρατιωτικές σχολές Αθλητισμός Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Βάσει: Προσωπικών επιλογών Φίλων Οικογένειας Προτιμούν περισσότερο τον ιδιωτικό τομέα και να είναι ελεύθεροι επαγγελματίες Στόχος οι οικονομικές απολαβές από την μελλοντική τους εργασία

ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Μαθιουδάκης Νίκος Ραμπρένοβιτς Μάρκος Σπαντιδάκης Μανόλης Τσιχλής Νίκος Χαιρέτης Γιάννης Yπεύθυνη Καθηγήτρια: Αναστασία Δεικτάκη, ΠΕ 10