ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
4 ο Συνέδριο InfoCOM Green ICT 2012 Αθήνα, 17 Μαΐου 2012 «Οι Τεχνολογίες IC και η Καθαρή Ενέργεια» Δρ Γιώργος Αγερίδης Μηχανολόγος Μηχανικός Γενικός Διευθυντής.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
•Π/Υ Έργου: ,00 € ευρώ με ΦΠΑ •Χρηματοδότηση Έργου: ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας •Φορέας Λειτουργίας: Δήμος Κοζάνης Βασικά Στοιχεία του έργου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ.
Γ. Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ
Σύσταση Διαδημοτικού Δικτύου Συνεργασίας
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
Re-think-Athens Ανασχεδιασμός της λεωφόρου Αμαλίας, ολόκληρης της ζώνης ανάμεσα στην Ακαδημίας και τη Σταδίου, καθώς και της οδού Πατησίων μέχρι το Αρχαιολογικό.
Διαχείριση του Νερού στην Πόλη Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης «Αστική Χρήση του Νερού» Δίκτυο Μεσόγειος SOS
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Ημερίδα Περιβάλλον: από την εκπαίδευση στη δράση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
1 Το Κοινωνικό Κόστος από τη Χρήση Αυτοκινήτων στις Κυπριακές Πόλεις Θεόδωρος Ζαχαριάδης Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ
Η εξοικονόμηση ενέργειας μαζί με την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, είναι οι δύο καινούριες συνιστώσες της ενεργειακής πολιτικής της χώρας.
Ημερίδα:H νεοφιλελεύθερη επίθεση στο Δημόσιο Τομέα,τη Δημόσια Περιουσία και τους Εργαζομένους:η απάντηση της αριστεράς Ενότητα 2 η :Oι επιπτώσεις της νεοφιλελεύθερης.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
« Επιπτώσεις από την πεζοδρόμηση της οδού Πανεπιστημίου » 1.
Τ.Ε.Ε. ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
IANOS. ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ. – Μια Ασφυκτική Σχέση» 30 Μαρτίου 2007 Βιώσιμη Κινητικότητα. Η Μείωση της.
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Πεζόδρομοι και δίκτυα πεζοδρόμων: ελληνική και διεθνής εμπειρία
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Το Ε. Π. ΥΜΕΠΕΡΑΑ και η διαχείριση προδιαλεγμένων βιοαποβλήτων
1 ΕΠΙΠΕΔΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ (ΕΠΕ) ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ (ΣΠΕ) ΚΑΣΣΙΟΣ ΚΩΝ-ΝΟΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΜΠ,
IEE/08/631/SI Διάρκεια έργου: 36 μήνεςΑύγουστος 2009 Το έργο υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Intelligent Energy Europe» της Ε.Ε.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Κυκλοφοριακά αδιέξοδα στον αστικό ιστό Το ποδήλατο ως κατ’ εξοχήν μέσο οικολογικής μεταφοράς Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής 2 ο Γυμνάσιο Πεύκης Σχολικό.
Διάλεξη 5-6. Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται κυρίως στις επιπτώσεις των οδικών μεταφορών στη δομή και λειτουργία των πόλεων, με στόχο τη βιώσιμη κινητικότητα.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #2: Η οργάνωση του τομέα των μεταφορών στην Ελλάδα. Greek framework. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μανδηλαρά 11 Άλιμος, Τηλ./Fax : Κιν.: ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ.
ΒΑΜΕ: Σχέδια Αντιμετώπισης και Περιορισμός Επιπτώσεων μέσω Χωροταξικού Σχεδιασμού Αθηνά Πρόγιου Φυσικός D.E.A. Δρ. Μηχανολόγος Μηχανικός.
ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΒΑΚ – ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
Τροχαία ατυχήματα & παθόντες έτος 2010 – 2009 (Επικράτεια)
Συντονιστική Επιτροπή Συνεδρίου / Εκδήλωσης
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Περιβάλλον και Ποιότητα Ζωής
5η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ (ΣΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Θάνος Βλαστός Αναπλ. Καθηγητής Ε.Μ.Π. ΗΜΕΡΙΔΑ «Ζητήματα Μεθοδολογίας για την Εκτίμηση των Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων των Προγραμμάτων Μεταφορών» Αθήνα, 21 Μαΐου 2004

1. Το αντικείμενο του τομέα των μεταφορών 1. Το αντικείμενο του τομέα των μεταφορών Η Εκτίμηση περιβαλλοντικών επιπτώσεων για μεμονωμένα έργα ευαισθητοποιεί τους άμεσα θιγόμενους Η Εκτίμηση περιβαλλοντικών επιπτώσεων για Προγράμματα ευαισθητοποιεί την κοινωνία Η αναγκαιότητα των Προγραμμάτων στον Τομέα των Μεταφορών: O σχεδιασμός των μεταφορών είναι σχεδιασμός της ζωής των ανθρώπων → Χρειάζεται η συμμετοχή του κοινού. Οι μεταφορές: ένας τομέας που ασθενεί. → Αλλαγή νοοτροπίας και επιλογών Άρθρο 2 ‘’Εκτίμηση περιβαλλοντικών επιπτώσεων’’: 1.εκπόνηση περιβαλλοντικής μελέτης 2.διεξαγωγή διαβουλεύσεων 3.συνεκτίμηση των 1 και 2 κατά τη λήψη αποφάσεων 4.παροχή πληροφοριών σχετικά με τις αποφάσεις

2. Η χρησιμότητα της Οδηγίας στην Ελλάδα εκπόνηση περιβαλλοντικών μελετών για Προγράμματα στην Ελλάδα η χρησιμότητα της Οδηγίας είναι ένα μεγάλο βήμα πιο πριν: εκπόνηση Προγραμμάτων Άρθρο 13 παρ 4 Τα κράτη οφείλουν να γνωστοποιήσουν στην Επιτροπή για ποιους τύπους Προγραμμάτων θα γίνεται εκτίμηση περιβαλλοντικών επιπτώσεων

3. Ενιαίες χωροταξικές, πολεοδομικές και συγκοινωνιακές πολιτικές Ανοίγει ο δρόμος για μια γενικότερη συζήτηση για το κοινωνικό περιβάλλον και για την εικόνα της πόλης που προετοιμάζουμε. Στις μεταφορές οι πολιτικές είναι ανταγωνιστικές ιδιωτικό αυτοκίνητο vs δημόσια συγκοινωνία μετρό vs τραμ ποδήλατο vs μηχανοκίνητο δίκυκλο μεταφορές εμπορευμάτων με σιδηρόδρομο vs μεταφορές με φορτηγά αυτοκίνητα ταχύτητα vs ασφαλές και ήπιο οδικό περιβάλλον

4. Παραδείγματα προγραμμάτων μεταφορών που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα (i) Ένταξη του ποδηλάτου στην ελληνική πόλη. → Προς διαπραγμάτευση: ένταξη του ποδηλάτου σε κάθε δρόμο Πεζοδρομήσεις στην περίμετρο των σχολείων → Προς διαπραγμάτευση: ασφαλής και ευχάριστη προσπέλαση των σχολείων Ράμπες στις κεντρικές διασταυρώσεις για τα άτομα με ειδικές ανάγκες → Προς διαπραγμάτευση: ανεμπόδιστη κίνηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες παντού, σε κλειστούς και ανοικτούς χώρους. Παροχή κινήτρων για την κατασκευή από ιδιώτες δημόσιων σταθμών στάθμευσης για μετεπιβίβαση. → Προς διαπραγμάτευση: απομάκρυνση του αυτοκινήτου από την κατοικία Αγορά μεγάλου αριθμού λεωφορείων φυσικού αερίου → Προς διαπραγμάτευση: δημόσια συγκοινωνία καθαρή και χωρίς άλλες επιπτώσεις

4. Παραδείγματα προγραμμάτων μεταφορών που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα (ii) Εντοπισμός επικίνδυνων σημείων του οδικού δικτύου → Προς διαπραγμάτευση: μηδέν τροχαία ατυχήματα. Quartiers sans accidents (Γαλλία) Ενοποίηση αρχαιολογικών χώρων → Προς διαπραγμάτευση: πλήρης πεζοδρόμηση του ιστορικού κέντρου της Αθήνας. Ζώνη προστασίας της Ακρόπολης εκπόνηση κυκλοφοριακών μελετών στους δήμους της πρωτεύουσας → Προς διαπραγμάτευση: εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης για την Αθήνα συνολικά και με αυστηρές προδιαγραφές για τη βιωσιμότητα της πρωτεύουσας

4. Παραδείγματα προγραμμάτων μεταφορών που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα (iii) Μείωση της ρύπανσης. Απόσυρση παλαιών οχημάτων. → Προς διαπραγμάτευση: πρόγραμμα κινήτρων για αντικατάσταση όλων των οχημάτων, ιδιωτικών, δημόσιας συγκοινωνίας, τροφοδοσίας, καθαριότητας, δικύκλων σε υβριδικά, ηλεκτρικά, αερίου και κυψελών καυσίμου Δημιουργία κυψελών ήπιας κυκλοφορίας σε γειτονιές. Υλοποίηση της ιεράρχησης του οδικού δικτύου → Προς διαπραγμάτευση: μετατροπή κάθε περιοχής κατοικίας σε ήπιας κυκλοφορίας (ζώνη 30). Quartiers verts - Quartiers tranquilles (Παρίσι) εγκατάσταση ηχοπετασμάτων σε σχολεία → Προς διαπραγμάτευση: καταπολέμηση του κυκλοφοριακού θορύβου στην Ελλάδα. Εφαρμογή κυκλοφοριακών ρυθμίσεων με κριτήριο το θόρυβο

5. Προγράμματα μεταφορών που πρέπει να δρομολογηθούν στην Ελλάδα (i) Εγκατάσταση συνθηκών βιώσιμης κινητικότητας στα ιστορικά κέντρα Θωράκιση των ανοικτών χώρων για τον πεζό. Πεζοδρομίων, πλατειών, κήπων, πάρκων, πεζοδρόμων, διαβάσεων. Επανένταξη στο οδικό περιβάλλον όλων των ευάλωτων και αποκλεισμένων κοινωνικών ομάδων (ηλικιωμένοι, παιδιά, γυναίκες κλπ). Αισθητική ανάπλαση των αρτηριών. Από το βάψιμο των όψεων στον επαναπροσδιορισμό των φόρτων με αισθητικά κριτήρια. Αισθητική χωρητικότητα. Αντικατάσταση της ασφάλτου (Βρυξέλλες). Παρίσι. Espaces civilisés. Προσπέλαση των σταθμών του τρένου και των στάσεων δημόσιας συγκοινωνίας. Ειδικότερο πρόγραμμα για την προσπέλαση των σταθμών του μετρό και του τραμ στην Αθήνα. Η προσπέλαση αναφέρεται στον πεζό, τον ποδηλάτη, το χρήστη δημόσιας συγκοινωνίας και το χρήστη ιδιωτικού αυτοκινήτου.

5. Προγράμματα μεταφορών που πρέπει να δρομολογηθούν στην Ελλάδα (ii) Car pooling. Συλλογική χρήση του ιδιωτικού αυτοκινήτου (ιταλική νομοθεσία για επιχειρήσεις με περισσότερους των 300 εργαζομένους) Car sharing. Kοινόκτητα αυτοκίνητα με συνδρομή versus ιδιωτικό αυτοκίνητο Ένταξη του μηχανοκίνητου δίκυκλου στις πολιτικές ανάπλασης Βιώσιμο σύστημα αποκομιδής των απορριμμάτων Βιώσιμο σύστημα τροφοδοσίας των κέντρων. Κέντρα μεταφόρτωσης κλπ. Εγκατάσταση πληροφοριακής σήμανσης Επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου