Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Β’ Τετράμηνο.  Με αυτήν την Ερευνητική Εργασία θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε το πώς οδηγούν οι Έλληνες δηλαδή, αν τηρούν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Β’ Τετράμηνο.  Με αυτήν την Ερευνητική Εργασία θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε το πώς οδηγούν οι Έλληνες δηλαδή, αν τηρούν.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Που και πως ψάχνουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Β’ Τετράμηνο

 Με αυτήν την Ερευνητική Εργασία θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε το πώς οδηγούν οι Έλληνες δηλαδή, αν τηρούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, πόσο ευγενικοί είναι και γενικότερα πόσο τους επηρεάζει η νοοτροπία και η κουλτούρα τους

 Το θέμα επιλέγεται γιατί καθημερινά βλέπουμε πολλούς οδηγούς να παραβιάζουν συστηματικά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) και ταυτόχρονα η συμπεριφορά τους απέναντι στους άλλους δηλαδή οδηγούς, πεζούς ακόμη και σε αδέσποτα ζώα να είναι απαράδεκτη. Μάλιστα καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες ή ακόμη και πρωταγωνιστές πολλών κωμικοτραγικών περιστατικών. Οι υβριστικές αναφορές στα θεία και τη σεξουαλική ζωή συγγενών πρώτου βαθμού χαρακτηρίζουν το λεξιλόγιο του Έλληνα οδηγού όταν απευθύνεται σε άλλους οδηγούς.

 Οι μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις που σχετίζονται με την ασφαλή οδήγηση είτε ως πεζοί είτε ως συνοδηγοί σε οχήματα ακόμη και ως οι ίδιοι οδηγοί σε δίκυκλα σήμερα και σε αυτοκίνητα αργότερα (κατά την ενηλικίωσή τους). Να προτρέπουν οδηγούς αρχίζοντας από αυτούς της οικογενείας τους να συμμορφώνονται στον ΚΟΚ και κυρίως να αλλάξουν την συμπεριφορά τους κατά την διάρκεια οδήγησης. Επίσης να επιβραβεύουν όσους κατέχουν την σωστή κυκλοφορική αγωγή.

 Εκπαιδεύονται στην ομαδική εργασία όπου το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει συγκεκριμένα καθήκοντα και ταυτόχρονα συνεργάζεται με τα άλλα μέλη της ομάδας.  Οι μαθητές να καλλιεργήσουν πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας και να νιώσουν το αυτοσυναίσθημα μέσα από την ομαδικά εργασία.  Να νιώσουν την ικανοποίηση της απόκτησης γνώσης μέσα από τη διαθεματική και διεπιστημονική εξέταση του θέματος.  Να αναπτύξουν την παρατηρητικότητα τους και να είναι σε θέση να εξάγουν συμπεράσματα.

 Εργαστήριο Πληροφορικής: αναζήτηση πληροφοριών – δεδομένων σε ιστότοπους, επεξεργασία κειμένων, φωτογραφίες, παρουσιάσεις (power point). Windows Movie Maker, Photoshop, Ηλεκτρονική τάξη  Οπτικοακουστικά μέσα: ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, βιντεοκάμερα.  Χαρτόνια, μαρκαδόροι για τη δημιουργία αφισών.  Προσκλήσεις ειδικών στο σχολείο μας, επισκέψεις σε φορείς και διερευνητικό περίπατο στους δρόμους της πόλης μας.

  3&subid=2&pubid= D=1&pageID=47&langID=1 3&subid=2&pubid= D=1&pageID=47&langID=1  vasika-lathi-stin-odigisi-pou-kanoume-oi- perissoteroi

 : ◦ Χωρισμός του τμήματος σε ομάδες ◦ Ορισμός συντονιστή κάθε ομάδας ◦ Ψευδώνυμο ομάδας ◦ Συμπλήρωση s συντονιστών ◦ Σκέψεις – ιδέες για το θέμα ◦ Συμπλήρωση προσωπικού ημερολογίου ◦ Μέθοδος που θα ακολουθήσει η ομάδα ◦ Τετράδιο εργασία για το σπίτι

 ◦ Σκέψεις – προτάσεις ◦ Στόχοι ολομέλειας ◦ Στόχοι ομάδας ◦ Ιδέες για το ερωτηματολόγιο κάθε ομάδας ◦ Δράσεις ομάδων ◦ Δράσεις ολομέλειας – επισκέψεις ◦ Συμπλήρωση προσωπικού ημερολογίου ◦

 ◦ Επίσκεψη ειδικού καλεσμένου (1 ώρα) ◦ Google Drive ανά ομάδα ◦ Προσωπικό ημερολόγιο ◦ Movie Maker εξάσκηση (για το σπίτι) ◦ Συμπλήρωση προσωπικού ημερολογίου

 ◦ Επίσκεψη ειδικού καλεσμένου (1 ώρα) ◦ Κατανομή εργασιών στα μέλη της κάθε ομάδας ◦ Συζήτηση για το ερωτηματολόγιο ομάδας (τεχνικά) ◦ Συνεργασία μελών της κάθε ομάδας για εύρεση πληροφοριών από το διαδίκτυο ◦ Συλλογή αποθήκευση – αξιοποίηση ◦ Συνεργασία μελών της κάθε ομάδας για πιθανές συνεντεύξεις από οδηγούς, πεζούς, Τροχονόμους, Ψυχολόγους και άλλους τους οποίους κρίνετε σχετικούς με το θέμα.. ◦ Προετοιμασία ερωτήσεων για τις συνεντεύξεις και των ερωτηματολογίων ◦ Συμπλήρωση προσωπικού ημερολογίου

 ◦ Τελική μορφή ερωτηματολογίου ομάδας, εκτύπωσή του και δημιουργία 20 αντιγράφων του ◦ Έως τις να έχουν συμπληρωθεί τα ερωτηματολόγια και να έχουν αξιοποιηθεί τα αποτελέσματά τους ◦ Οι τυχόν συνεντεύξεις να είναι σε έντυπη και σε ψηφιακή μορφή ◦ Συμπλήρωση προσωπικού ημερολογίου

 ◦ Αξιολόγηση -αξιοποίηση όλου του υλικού από ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις και τοποθέτησή τους στο φάκελο της ομάδας ◦ Γίνεται διαμοιρασμός των εργασιών στα μέλη ◦ Συγγραφή κειμένου  Microsoft Word, Microsoft Power Point (εξάσκηση) ◦ Συμπλήρωση προσωπικού ημερολογίου

 ◦ 1 ος έλεγχος για την πορεία της συγγραφής προς παρουσίαση του project ◦ Διόρθωση λαθών, συμπλήρωση στοιχείων – βελτίωση προς την επίτευξη των στόχων ◦ Σκέψεις και προτάσεις για Δράσεις της κάθε ομάδας και της ολομέλειας ◦ Οργάνωση δράσεων. ◦ (όπως τον διαμοιρασμό φυλλαδίων με οδηγίες κυκλοφοριακής αγωγής (κυρίως συμπεριφοράς) προς οδηγούς και πεζούς τόσο στο χώρο του σχολείου αλλά και έξω από αυτό, αφίσα, χαρτόνι- μακέτα) ή ακόμη και ένα τραγούδι.. ◦ Συμπλήρωση προσωπικού ημερολογίου

 ◦ 2 ος έλεγχος για την πορεία της συγγραφής προς παρουσίαση του project ◦ Τεχνικές οδηγίες για τα προγράμματα που χρησιμοποιούνται ◦ Συνέχεια δράσεων τόσο ανά ομάδα όσο και της ολομέλειας ◦ Σκέψεις – ιδέες του τρόπου παρουσίασης πέρα από το συνηθισμένο Power Point πχ μιας ταινίας, ένα θεατρικό. ◦ Συμπλήρωση προσωπικού ημερολογίου

 ◦ Τελευταίες διορθώσεις και οργάνωση ρόλων των μελών της κάθε ομάδας για την παρουσίαση ◦ Αυτοαξιολόγηση ομάδων ◦ Συμπλήρωση προσωπικού ημερολογίου

 (ανάλογα με το πρόγραμμα του σχολείου)  ◦ Παρουσίαση εργασίας κάθε ομάδας ◦ Παράδοση των φακέλων ομάδας  Σε έντυπη μορφή  Ψηφιακή μορφή (usb)  Upload στο Google Drive  Upoload στην ιστοσελίδα  Τέχνημα αν υπάρχει (πέραν του Power Point)  Συμπλήρωση προσωπικού ημερολογίου