ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. Να γραφτεί αλγόριθμος που θα υπολογίζει το ελάχιστο πλήθος (χαρτο)νομισμάτων που απαιτούνται για τη συμπλήρωση ενός συγκεκριμένου ποσού. Για παράδειγμα.
Advertisements

Εκφώνηση: Να διαβάζονται δύο αριθμοί που αντιστοιχούν στο ύψος και βάρος ενός άνδρα.Να εκτυπώνεται ότι ο άνδρας είναι «ελαφρύς»,αν το βάρος του είναι κάτω.
Κεφάλαιο Τμηματικός προγραμματισμός
Παράδειγμα 2: Υπολογισμός αθροίσματος με επαναληπτική εντολή: για...από...μέχρι... με βήμα Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των άρτιων αριθμών από.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
1. Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα ορίζει ένα μονοδιάστατο πίνακα Α 10 θέσεων. Ακολούθως θα διαβάζει από το πληκτρολόγιο τιμές τις οποίες θα τοποθετεί.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ Α΄φάση Επιμόρφωσης Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Διδακτική της Πληροφορικής Ρόδος, Νοέμβρης 2007.
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Παράδειγμα 2: Υπολογισμός μέγιστου μισθού Σε μια εταιρία εργάζονται 200 υπάλληλοι και είναι γνωστός ο μισθός του καθενός. Να χρησιμοποιηθεί η δομή του.
ΑΕΠΠ 2ο Κεφάλαιο: Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
Παράδειγμα 14: Υπολογισμός αριθμού μαθητών Σε ένα Λύκειο υπάρχουν οκτώ τμήματα.Το πρώτο τμήμα έχει 24 μαθητές, το δεύτερο 18, το τρίτο 20, το τέταρτο 22,
Πώς βρίσκουμε το πλήθοςτων επαναλήψεων μιας Δομής Επανάληψης με βήμα διάφορο του 1
Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα υπολογίζει το άθροισμα των στοιχείων της κύριας διαγωνίου ενός τετραγωνικού πίνακα Α(ΝxN).
Κεφάλαιο 2 : Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων 2.1 Τι είναι αλγόριθμος
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 7
1 Πρόγραμμα ονομάζεται η διατύπωση του αλγορίθμου σε μορφή κατανοητή από τον υπολογιστή Το Υλικό μπορεί μόνο Να αποθηκεύει και να ανακτά ακολουθίες δυαδικών.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Παράδειγμα 1:Υπολογισμός αθροίσματος αριθμών με επαναληπτική εντολή : για...από...μέχρι(for ..to) Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των 100 ακεραίων.
Ασκήσεις.
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Η Δομή Επανάληψης Από τη Δομή Επανάληψης Για στην Όσο Η παρουσίαση της εντολής Όσο είναι από την εισήγηση των κ. Σ. Δουκάκη και Π. Τσιωτάκη στο 3ο Συνέδριο.
Παράδειγμα 2:Υπολογισμός μέγιστης και ελάχιστης θερμοκρασίας Αλγόριθμος Ελάχιστη_Μέγιστη !Αρχή αλγορίθμου.
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (μΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
Ενεργή επιλογή αλγορίθμου, Active Algorithm Selection, Feilong Chen and Rong Jin Εύα Σιταρίδη.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
31/03/2015 Καθηγητής : Δρίμτζιας Βασίλης 1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ PASCAL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ.
Λυμένες ασκήσεις με δομές επανάληψης και επιλογής
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
ΑΕΠΠ 3ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
1 Θεματικό αντικείμενο  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής.
1 Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 8 η Διαχείριση Κόστους.
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Δομή επιλογής Πολλές φορές για να λυθεί ένα πρόβλημα πρέπει να ελεγχθεί αν ισχύει κάποια συνθήκη Παράδειγμα 2: Να διαβαστεί ένας αριθμός και να επιστραφεί.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΥΦΥΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ Κεφάλαιο 10 Λυμένες Ασκήσεις στον Ευφυή έλεγχο
Αναπαράσταση Αλγορίθμου
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Επανάληψη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής.
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΜΟΝΩΝΥΜΟΥ ΜΕ
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
ΕΡΓΟ : «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» (Α.Σ.
Толқындардың интерференция және дифракция құбылысы
ΘΕΜΑ : ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ 2 ου ΒΑΘΜΟΥ.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΛΥΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ Δ’ ΜΕΡΟΣ : Παραδείγματα Λυμένων Ασκήσεων 09/04/2017 Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης

Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης ΑΣΚΗΣΗ 2-1 Να σχεδιάσετε αλγόριθμο που θα διαβάζει 100 αριθμούς, και θα εμφανίζει τον μεγαλύτερο και τον μικρότερο από τους αριθμούς που πληκτρολογήθηκαν. Σημείωση : Η άσκηση μπορεί να λυθεί και με τις 3 εντολές επανάληψης. 09/04/2017 Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης

Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης ΑΣΚΗΣΗ 2-1 ΛΥΣΗ Αλγόριθμος Μέγιστο_Ελάχιστο Διάβασε Χ max  Χ min  X Για i από 2 μέχρι 100 Αν Χ>max τότε max  X Αν Χ<min τότε min  X Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε ”Ο μεγαλύτερος αριθμός ήταν”, max Εκτύπωσε ”Ο μικρότερος αριθμός ήταν”, min Τέλος Μέγιστο_Ελάχιστο 09/04/2017 Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης

ΑΣΚΗΣΗ 2-2: Να υπολογιστεί το παραγοντικό ενός αριθμού. Αλγόριθμος Παραγοντικό Εκτύπωσε ”Πληκτρολογήστε τον αριθμό” Διάβασε α P 1 Για i από 1 μέχρι α P  P* i Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε ”Το παραγοντικό του αριθμού είναι”, Ρ Τέλος Παραγοντικό 09/04/2017 Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης

Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης ΑΣΚΗΣΗ: Να γραφεί αλγόριθμος που να διαβάζει ζεύγη αριθμών και να σταματάει όταν διαβάσει δύο θετικούς αριθμούς, για τους οποίους α<β Αλγόριθμος Άσκηση2_3 Αρχή_επανάληψης Διάβασε α Διάβασε β Μέχρις_ότου α <β και α>0 και β>0 Τέλος Άσκηση2_3 09/04/2017 Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης

Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης ΑΣΚΗΣΗ 2-4 Ένας συλλέκτης γραμματοσήμων επισκέπτεται στο διαδίκτυο το αγαπημένο του ηλεκτρονικό κατάστημα φιλοτελισμού προκειμένου να αγοράσει γραμματόσημα. Προτίθεται να ξοδέψει μέχρι 1500 ευρώ. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος: α. Για κάθε γραμματόσημο, να διαβάζει την τιμή και την προέλευσή του (ελληνικό/ξένο) και να επιτρέπει την αγορά του, εφόσον η τιμή του δεν υπερβαίνει το διαθέσιμο υπόλοιπο χρημάτων. ∆ιαφορετικά να τερματίζει τυπώνοντας το μήνυμα «ΤΕΛΟΣ ΑΓΟΡΩΝ». Σημείωση: ∆εν απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας για τα δεδομένα εισόδου. β. Να τυπώνει: 1. Το συνολικό ποσό που ξόδεψε ο συλλέκτης. 2. Το πλήθος των ελληνικών και το πλήθος των ξένων γραμματοσήμων που αγόρασε. 3. Το ποσό που περίσσεψε, εφόσον υπάρχει, διαφορετικά το μήνυμα «ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ». 09/04/2017 Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης

Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης ΛΥΣΗ Αλγόριθμος Γραμματόσημα sum  0 stamps_gr  0 stamps_for  0 Διάβασε timi, proel Όσο sum + timi ≤1500 επανάλαβε sum  sum + timi Αν proel=”ελληνικό” τότε stamps_gr  stamps_gr +1 αλλιώς stamps_for  stamps_for + 1 Τέλος_αν Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε ”Τέλος αγορών” Εκτύπωσε ”Συνολικό ποσό αγορών” , sum Εκτύπωσε ”Ελληνικά Γραμματόσημα” , stamps_gr Εκτύπωσε ”Ξένα Γραμματόσημα” , stamps_for Aν Sum=1500 τότε Εκτύπωσε ”Εξαντλήθηκε όλο το ποσό” Εκτύπωσε ”Υπόλοιπο”, 1500-sum Τέλος Γραμματόσημα 09/04/2017 Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης

Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης Βελτίωση λύσης Τροποποιήστε τον προηγούμενο αλγόριθμο, ώστε να ελέγχει αν η τιμή του γραμματοσήμου είναι θετική και εάν είναι αρνητική ή μηδέν, να ζητάει νέα τιμή. 09/04/2017 Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης

Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης ΛΥΣΗ Αλγόριθμος Γραμματόσημα sum  0 stamps_gr  0 stamps_for  0 Διάβασε timi, proel Όσο timi≤0 επανάλαβε Εκτύπωσε “Μη έγκυρη τιμή γραμματοσήμου, πληκτρολογήστε νέα”’ Διάβασε timi Τέλος_επανάληψης Όσο sum + timi ≤1500 επανάλαβε sum  sum + timi Αν proel=“ελληνικό” τότε stamps_gr  stamps_gr +1 αλλιώς stamps_for  stamps_for + 1 Τέλος_αν Όσο timi ≤ 0 επανάλαβε Εκτύπωσε ”Μη έγκυρη τιμή γραμματοσήμου, πληκτρολογήστε νέα” Εκτύπωσε ”Τέλος αγορών” Εκτύπωσε “Συνολικό ποσό αγορών” , sum Εκτύπωσε “Ελληνικά Γραμματόσημα” , stamps_gr Εκτύπωσε “Ξένα Γραμματόσημα” , stamps_for Aν Sum=1500 τότε Εκτύπωσε “Εξαντλήθηκε όλο το ποσό” Εκτύπωσε “Υπόλοιπο”, 1500-sum Τέλος Γραμματόσημα 09/04/2017 Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης

Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης Μία εταιρεία ταχυδροµικών υπηρεσιών εφαρµόζει για τα έξοδα αποστολής ταχυδροµικών επιστολών εσωτερικού και εξωτερικού, χρέωση σύµφωνα µε τον παρακάτω πίνακα: Για παράδειγµα τα έξοδα αποστολής µιας επιστολής βάρους 800 γραµµαρίων και προορισµού εσωτερικού είναι 3,5 Ευρώ. Να γράψετε αλγόριθµο ο οποίος: α. Να διαβάζει το βάρος της επιστολής. β. Να διαβάζει τον προορισµό της επιστολής. Η τιµή "ΕΣ" δηλώνει προορισµό εσωτερικού και η τιµή "ΕΞ" δηλώνει προορισµό εξωτερικού. γ. Να υπολογίζει τα έξοδα αποστολής ανάλογα µε τον προορισµό και το βάρος της επιστολής. δ. Να εκτυπώνει τα έξοδα αποστολής. Παρατήρηση: Θεωρείστε ότι ο αλγόριθµος δέχεται τιµές για το βάρος µεταξύ του 0 και του 2000 και για τον προορισµό µόνο τις τιµές "ΕΣ" και "ΕΞ". ΒΑΡΟΣ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 0-500 2,0 4,8 501-1000 3,5 7,2 1001-2000 4,6 11,5 09/04/2017 Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης

Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης ΛΥΣΗ Αλγόριθμος Ταχυδρομείο Εμφάνισε “Δώσε βάρος επιστολής” Διάβασε βάρος Εμφάνισε “Δώσε προορισμό: ΕΣ για Εσωτερικό ή ΕΞ για εσωτερικό” Διάβασε προορισμός Αν προορισμός = “ΕΣ” τότε Αν βάρος ≤500 τότε χρέωση  2,0 αλλιώς_αν βάρος ≤1000 τότε χρέωση  3,5 αλλιώς χρέωση  4,6 Τέλος_αν  αλλιώς Αν βάρος ≤500 τότε χρέωση  4,8 αλλιώς_αν βάρος ≤1000 τότε χρέωση  7,2 αλλιώς χρέωση  11,5       Τέλος_αν Τέλος_αν Εμφάνισε “Η χρέωση είναι”, χρέωση Τέλος Ταχυδρομείο 09/04/2017 Καθηγητής: Δρίμτζιας Βασίλης