Επιχειρηματικός Λόγος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Ενότητα 1 Ο φίλος μας το περιβάλλον
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Η ερώτηση στην διδασκαλία
Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Κειμενοκεντρικη προΣεγγιΣη
Παρουσίαση Διαθεματικής Εργασίας σε PowerPoint
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1ο ΒΗΜΑ  Διαβάζουμε ανάγνωση όλο το κείμενο, για να καταλάβουμε την άποψη του συγγραφέα.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Μεθοδολογία αναζήτησης. Χαρακτηριστικά των ερευνητών του διαδικτύου.
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Συλλογισμοί Οι σκέψεις μας τείνουν να είναι οργανωμένες.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Η περιληψη.
Ο διάλογος Αθηναίων-Μηλίων
The Godfathers Οι ταινίες που αγαπάμε….Οι ταινίες που αγαπάμε….
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Δομή Παρουσίασης μίας ερευνητικής εργασίας Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Μάθημα: Μέθοδοι και Δεξιότητες Ερευνας Β εξάμηνο, Εισηγήτρια: Δρ. Α. Μπατρίνου.
Blogging στην εκπαίδευση. Μια μικρή έρευνα Πόσοι από εσάς έχετε ξανακούσει τους όρους blog/blogging/ιστολόγιο? … διαβάζετε τακτικά κάποιο blog? … «κρατάτε»
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Γ ΡΑΜΜΑ ΑΠ ' ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Ε ΥΡΩΠΑΙΟΥΣ. ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ: τη χρήση της γλώσσας, την οργάνωση της επιχειρηματολογίας, τα χαρακτηριστικά του κειμενικού.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η Η Διαδικασία του Κλεισίματος της Πώλησης
Η σύνδεση των παραγράφων (6ο μάθημα)
Γίνε "ειδικός" στη χρήση ΟΒΕΑ
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015.
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Χρήστος Καραβάς Α1.
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΘΕ 2: Η συνάντηση του Χριστιανισμού με τον Ελληνισμό
Τεστ γνώσεων σχετικά με [το θέμα σας]
ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ POLYA Ortiz, E. (2016). The Problem-Solving Process in a Mathematics.
Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Ortiz και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Ποια είναι τα επιχειρήματα που προβάλλει ο συγγραφέας; -Τι προτείνει;
Αιτιολογικές προτάσεις
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Η ερώτηση στην διδασκαλία Η ερώτηση έχει σημαντική θέση στη διδακτική διαδικασία Δημιουργία ενδιαφέροντος Εστίαση της μαθητική προσοχής σε συγκεκριμένο.
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Τα όρια της υπακΟΉς (Ε.Παπανούτσος)
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρηματικός Λόγος

Χαρακτηριστικά Επιχειρηματολογίας  Στόχος: να πείσω τον αναγνώστη ότι η άποψη μου είναι η σωστή.   Αρχή με ξεκάθαρη Θέση – άποψη.  Λογικά Επιχειρήματα που στηρίζονται από αιτιολογικές προτάσεις (αφού, επειδή, γιατί, διότι, μια και, μια που, καθώς…) Παράθεση παραδειγμάτων.

Χαρακτηριστικά Επιχειρηματολογίας Συναισθηματικά επιχειρήματα – Προσπάθεια να προκαλέσω συγκίνηση στον αναγνώστη (Εσείς πώς θα νιώθατε αν…;) Χρήση της τεχνικής της ερώτησης που κερδίζει την προσοχή του αναγνώστη. (Δε νομίζετε πως θα ήταν σωστό να…) Φράσεις που εκφράζουν άποψη (Κατά τη γνώμη μου, υποστηρίζω ότι, θα ήθελα να τονίσω …)

Χαρακτηριστικά Επιχειρηματολογίας Σύνδεσμοι που προσθέτουν / συνδέουν τα επιχειρήματα (αρχικά, επιπλέον, ακόμα…) Τελικό συμπέρασμα (Τέλος,.. Κλείνοντας…) που υπενθυμίζει / τονίζει τη βασική θέση μου. Παράθεση στοιχείων από έρευνες και απόψεις ειδικών / επιστημόνων που δίνουν κύρος και πειστικότητα στα επιχειρήματά μου (Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες …)