ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΜΣ: «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: MULTI-DOCUMENT SUMMARIZATIONS.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Advertisements

Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
Semantic Overlay Networks in P2P systems A. Crespo, H. Garcia-Molina Κρεμμυδάς Νίκος Σκυβαλίδας Πάνος Παππάς Θεοχάρης.
Ανάκτηση Πληροφορίας Το Boolean μοντέλο.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
. Εννοιολογικοί χάρτες.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Μέρος Β Σχεδιασμός ευρετηρίων.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» Εργασία για το μάθημα:
1 Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας, Κέρκυρα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Θέμα: Τεχνολογίες.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Generating Chinese Classical Poems with Statistical Machine Translation Models Jing He, Ming Zhou, Long Jiang Μαρία Κωστάκη Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Π.Μ.Σ. «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» Ακαδημαϊκό έτος: 2007 – 2008 Διεπαφές βασισμένες σε Οντολογίες.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
ΠΜΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ The Digital Library and Computational Philology: The BAMBI Project Γόντικα Ειρήνη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
Open Archive Information System (OAIS) Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκων : Σαράντος Καπιδάκης Χρυσάνθη Κλωνή.
Περίληψη Κειμένου με Διεύρυνση Κειμένου (Single Document Summarization with Document Expansion) Xiaojun Wan and Jianwu Yang Institute of Computer Science.
T OPICAL CRAWLING FOR BUSINESS INTELLIGENCE Θ ΕΜΑΤΙΚΟ C RAWLING ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Καπιδάκης Σαράντος.
Κλασσικά Μοντέλα Ανάκτησης Πληροφορίας Βασική πηγη το βιβλίο και οι διαφάνειες R. Baeza-Yates, B. Ribeiro-Neto, Modern Information Retrieval, Addison Wesley,
Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφόρησης: Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ «Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ – ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Υπεύθυνος καθηγητής: κος. Σ. Καπιδάκης Επιμελήτρια: Παπαγιάννη Ανδρονίκη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ 322: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Κατούνα.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» Εργασία στο Μάθημα «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ»
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΒΛΙΣΙΔΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ, ΙΟΥΝΗΣ 2006.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
1 Apothesis : Νέο Ακαδημαϊκό Αποθετήριο ΕΑΠ Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Διδάσκοντας Συστημική Βιολογία: Μια Μέθοδος Ενεργούς Μάθησης (του Anuj Kumar,2005) Γιώτα Πασχαλίδου.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Μελλοντικές Προκλήσεις στην Επιστήμη και Μηχανική του Περιβάλλοντος
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Δομή μιας επιστημονικής εργασίας
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΤΟΜΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Επιστημονικοί τομείς χωρίζονται σε :
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Το κόστος Ποιότητας    
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΜΣ: «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: MULTI-DOCUMENT SUMMARIZATIONS ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ-ΟΡΙΣΜΟΣ Το κείμενο που παράγεται από ένα ή περισσότερα άλλα κείμενα, μεταφέρει σημαντικό κομμάτι της πληροφορίας που υπάρχει στο/στα αρχικό/α κείμενο/α και συνήθως είναι αρκετά μικρότερο σε έκταση από το μισό του αρχικού κειμένου.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ-ΟΡΙΣΜΟΣ Κείμενο:  Κλασσικό κείμενο βιβλίου  Καταγεγραμμένη ομιλία  Multimedia τεκμήριο  Υπερκείμενο

ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Παρουσίαση κύριων ιδεών του τεκμηρίου σε λιγότερο χώρο απ’ ότι στο τεκμήριο, δίνοντας μια συνοπτική, αλλά μεστή περιγραφή αυτού. Επιτυγχάνεται, λόγω διαφορετικής ποσότητας πληροφορίας που περιέχουν οι προτάσεις του κειμένου.

MULTI-DOCUMENT SUMMARIZATION Δημιουργία περίληψης για ομάδα τεκμηρίων Κύριες κατηγορίες:  Generic multi-document summarization  Topic-focused multi-document summarization

MULTI-DOCUMENT SUMMARIZATION Generic multi-document summarization Επιδιώκει να παρουσιάσει γενικά τη συνολική πληροφορία της ομάδας τεκμηρίων, διευκολύνοντας τον χρήστη στην κατανόηση του περιεχομένου της ομάδας. Topic-focused multi-document summarization Επιδιώκει να προσαρμόσει κατάλληλα την περίληψη, ώστε να απαντά σε κάποια πληροφοριακή ανάγκη που έχει εκφράσει κάποιος χρήστης. Είναι χρήσιμη για εξατομικευμένες υπηρεσίες.

MULTI-DOCUMENT SUMMARIZATION Μια άλλη κατηγοριοποίηση:  Abstractive summarization  Extractive summarization

MULTI-DOCUMENT SUMMARIZATION Abstractive summarization Περίληψη σε μορφή σύνοψης/επιτομής Χρειάζεται: Συγχώνευση πληροφορίας Συμπύκνωση προτάσεων Γενική αναμόρφωση του τελικού κειμένου Extractive summarization Περίληψη σε μορφή αποσπάσματος Χρησιμοποίηση προτάσεων των αρχικών τεκμηρίων. Βασίζεται στην κατάλληλη επιλογή των προτάσεων, ανάλογα με την ποσότητα της πληροφορίας που αυτές έχουν.

MULTI-DOCUMENT SUMMARIZATION ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ  Ύπαρξη αρκετής πληροφορίας άσχετης με το κύριο θέμα.  Αλληλοεπικάλυψη πληροφοριών σε διαφορετικά τεκμήρια της ομάδας.  (Για Topic-focused) Ανάγκη για παρουσίαση σημαντικής πληροφορίας, ανάλογα με την πληροφοριακή ανάγκη του χρήστη.

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΕΩΝ Supervised Αλγόριθμοι που εκπαιδεύονται πάνω σε συλλογές από περιλήψεις, οι οποίες έχουν δημιουργηθεί για σχετικά μεγάλο αριθμό τεκμηρίων. Μειονέκτημα: Ανάγκη παροχής νέου «εκπαιδευτικού» υλικού, όταν επιχειρηθεί προσαρμογή τους σε άλλους επιστημονικούς τομείς ή άλλες γλώσσες.

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΕΩΝ Unsupervised Αλγόριθμοι που δεν χρειάζονται επιπλέον δεδομένα όταν επιχειρηθεί η προσαρμογή τους σε άλλους επιστημονικούς τομείς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: Graph-based ranking algorithms

GRAPH-BASED RANKING ALGORITHMS Γράφημα: Σύνολο από σημεία (κορυφές) και από γραμμές ή βέλη (ακμές), μεταξύ των σημείων. Χρησιμοποιείται ευρέως για αναπαράσταση σχέσεων και ιεραρχιών μεταξύ διαφόρων οντοτήτων.

GRAPH-BASED RANKING ALGORITHMS Τα γραφήματα χρησιμοποιούνται στη δημιουργία περιλήψεων για αναπαράσταση σχέσεων μεταξύ προτάσεων μιας ομάδας τεκμηρίων και κατάδειξη επιπέδων σημαντικότητας, όσον αφορά την ποσότητα της πληροφορίας που αυτές μεταφέρουν.

GRAPH-BASED RANKING ALGORITHMS Υλοποίηση της ιδέας του «recommendation»: Η πρόταση του κειμένου που παραπέμπει σε συγκεκριμένες έννοιες δίνει στον αναγνώστη μια σύσταση (recommendation), για να αναφερθεί σε άλλες προτάσεις του κειμένου, που παραπέμπουν στις ίδιες έννοιες. Έτσι, σχεδιάζεται ένας σύνδεσμος (ακμή) ανάμεσα σε δύο τέτοιες προτάσεις (κορυφές) που μοιράζονται παρόμοιο περιεχόμενο. Όσο περισσότερες συνδέσεις έχει μια κορυφή, τόσο σημαντικότερη θεωρείται.

ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ GENERIC KAI TOPIC-FOCUSED MULTI-DOCUMENT SUMMARIZATION ΜΕ ΧΡΗΣΗ AFFINITY GRAPH Βασίζεται σε: Χρήση ασύμμετρων μετρικών ομοιότητας προτάσεων (asymmetric similarity measures), για την καλύτερη μέτρηση της βαρύτητας της ομοιότητας δύο προτάσεων. Ενσωμάτωση στο γράφημα πληροφορίας που σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα που έχει εκφραστεί από το χρήστη (topic), για την ενιαία δημιουργία generic και topic-focused multi- document περίληψης. Διαφοροποίηση των intra-document και inter-document συνδέσμων ανάμεσα σε προτάσεις. Ενσωμάτωση στην όλη διαδικασία της diversity penalty process, για την απαλοιφή των περιττών στοιχείων από την τελική περίληψη.

ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ GENERIC KAI TOPIC-FOCUSED MULTI-DOCUMENT SUMMARIZATION ΜΕ ΧΡΗΣΗ AFFINITY GRAPH Βήματα υλοποίησης: 1.Δόμηση του affinity graph. Για topic-focused περίληψη οι ακμές του γραφήματος είναι και topic-oriented, δηλαδή δίνουν βαρύτητα και στην πληροφοριακή ανάγκη του χρήστη. 2.Υπολογισμός του information richness για κάθε πρόταση αποδίδοντας σε κάθε πρόταση αντίστοιχη βαθμολογία. 3.Επιβολή του diversity penalty για τελική κατάταξη των προτάσεων.

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Διεξήχθησαν πειράματα στα πλαίσια των συνεδρίων DUC ( Document Understanding Conferences) url:

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Αποτελέσματα: Εξίσου καλή ή καλύτερη λειτουργία σε σχέση με υφιστάμενα συστήματα. Οι σύνδεσμοι inter-document είναι σημαντικότεροι των intra-document για multi- document summarization.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Στις μέχρι τώρα μελέτες, οι λέξεις και οι προτάσεις θεωρούνταν ανεξάρτητες η μία από την άλλη, ως προς τη σημασιολογία τους, και οι όποιες επικαλύψεις αυτές είχαν (overlaps) υπολογίζονταν με καθαρά γραμματικά ή συντακτικά κριτήρια.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Μελλοντικός στόχος: Η ενσωμάτωση στο γράφημα των σημασιολογικών (semantic) σχέσεων μεταξύ λέξεων και προτάσεων, καθώς έτσι θα λαμβάνονται υπόψη οι ουσιαστικές σχέσεις των προτάσεων.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΟΙΝΟ!!!!!