Ένα εναλλακτικό εγχειρίδιο ιστορίας Μαθαίνοντας ο ένας από την ιστορική αφήγηση του άλλου: Παλαιστίνιοι και Ισραηλινοί Ένα εναλλακτικό εγχειρίδιο ιστορίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το 1977 η γενική συνέλευση του ΟΗΕ με απόφασή της όρισε την 29η Νοεμβρίου ως διεθνή ημέρα αλληλεγγύης για τον Παλαιστινιακό λαό με σκοπό να αφυπνίσει για.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Παραδοσιακά προϊόντα και υγιεινή διατροφή» ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Συνεργαζόμενα Σχολεία : Γυμνάσιο Γαζίου - Ηράκλειο.
Η κρίση στα Βαλκάνια Ενότ. 4η κεφ. 6 ΟΥΡΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2013.
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Βιολογία Γυμνασίου.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
“Τα παιδιά μαθαίνουν όλη την ώρα σαν τρελά, μέχρι να πάνε σχολείο” – Jean Liedloff
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα εναλλακτικό εγχειρίδιο ιστορίας Μαθαίνοντας ο ένας από την ιστορική αφήγηση του άλλου: Παλαιστίνιοι και Ισραηλινοί Ένα εναλλακτικό εγχειρίδιο ιστορίας Μαθαίνοντας ο ένας από την ιστορική αφήγηση του άλλου: Παλαιστίνιοι και Ισραηλινοί

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. Ιστορικό σημείωμα 2. Εκπαίδευση στο Ισραήλ 3. Το πρόγραμμα της PRIME 4. Παρουσίαση του εγχειριδίου 5. Επιβράβευση

Ιστορικό σημείωμα  1881  1881: Η πρώτη μαζική μετανάστευση Εβραίων στους Αγίους Τόπους  1937  1937:Η Βρετανία ανακοινώνει σχέδιο «μοιράσματος» των Αγίων Τόπων μεταξύ Εβραίων και Αράβων

 1948  1948:1)Αποφασίζεται από τον ΟΗΕ η διαίρεση της Παλαιστίνης. 2)Οι Άραβες αρνούνται 3)Ο Μπεν Γκουριόν κηρύσσει την ανεξαρτησία του Ισραήλ 4)Ακολουθεί ο πρώτος αραβο- ισραηλινός πόλεμος 5)Νίκη Ισραηλινών 6) Παλαιστίνιοι πρόσφυγες

 1967  1967:Πόλεμος των 6 ημερών Ήττα Αράβων και υπερδιπλασιασμός των εδαφών του Ισραήλ  1968  1968: Η Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης(PLO) απαιτεί την άμεση ίδρυση παλαιστινιακού κράτους

 1987  1987: Ξεσπά η πρώτη Ιντιφάντα (παλαιστινιακή εξέγερση)  1993  1993:1)Συμφωνία του Όσλο μεταξύ της PLO και του Ισραήλ 2)Αποχώρηση των ισραηλινών στρατευμάτων από τη Δυτική Όχθη και τη Λωρίδα της Γάζας 3)Δημιουργία της Παλαιστινιακής Αρχής

 2000  2000: Ξεσπά η δεύτερη Ιντιφάντα  2006  2006: Επιχείρηση «Καλοκαιρινή Βροχή»: Οι Ισραηλινοί εισβάλλουν και πάλι στη Γάζα  2008  2008: Φέτος οι Ισραηλινοί γιόρτασαν την 60ή επέτειο ίδρυσης του κράτους τους και οι Παλαιστίνιοι τη «Νάκμπα» (=καταστροφή)

Εκπαίδευση στο Ισραήλ Το εκπαιδευτικό σύστημα του Ισραήλ: 1. Αντανακλά το σύστημα ισχύος και την κυρίαρχη κουλτούρα που επικράτησαν στην περιοχή 2. Αντικατοπτρίζει τον εθνικιστικό χαρακτήρα του κράτους και την ασυμφωνία Εβραίων-Αράβων

Αραβικά σχολεία Μαθαίνουν να σέβονται τους άλλους Γνωρίζουν διαφορετικές όψεις των γεγονότων Εβραϊκά σχολεία Μονόπλευρη εικόνα των γεγονότων Έμφαση στον εβραϊκό εθνικισμό

Τα παραδοσιακά ιστορικά εγχειρίδια παρουσιάζουν Ιδεολογικός Μονολιθικές πλουραλισμός απόψεις μόνο στην στην αραβική Εβραϊκή πλευρά πλευρά

 Καταφανής σε αυτά τα εγχειρίδια ο παθητικός ρόλος που αναθέτουν στους μαθητές  Το θέμα της ειρήνης μεταφέρεται ως απλή κατάθεση πληροφοριών Δεν ωθεί τους μαθητές στη συνεργασία με τους «άλλους» και τη σκέψη

Το πρόγραμμα της PRIME PRIME: Ινστιτούτο Έρευνας για την ειρήνη στη Μέση Ανατολή  Η PRIME δε λαμβάνει πολιτικές θέσεις  Εστιάζει σε έργα που βοηθούν στη διατήρηση της ειρήνης και την ίδρυση Παλαιστινιακού κράτους δίπλα στο Ισραήλ

 Ένα από αυτά τα έργα είναι και το συγκεκριμένο εγχειρίδιο Το όλο πρόγραμμα εποπτεύθηκε από τους Sami Adwan και Dan Bar-On. Στην προσπάθεια τους βοήθησαν δυο καθηγητές ιστορίας

Αυτοί οι 4 επέλεξαν μια ομάδα από 6 παλαιστίνιους δασκάλους και 6 ισραηλινούς Οι δάσκαλοι και οι ιστορικοί ανέπτυξαν παράλληλες ιστορικές αφηγήσεις. Μια αφήγηση για τις απόψεις των Ισραηλινών και μια για των Παλαιστινίων

Αυτές μεταφράστηκαν στα εβραϊκά, τα αραβικά και τα αγγλικά και αποπειράθηκε η διδασκαλία τους σε σχολεία Προς το παρόν δεν υπάρχει συναίνεση για τη συγγραφή μιας ενιαίας αφήγησης. Με αυτή την προσπάθεια επιχειρείται οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τις αντιλήψεις της αντίθετης πλευράς

Δείγματα επιτυχίας του έργου θα αποτελούν:  Η μεγαλύτερη συμμετοχή ισραηλινών και παλαιστίνιων δασκάλων στη διδασκαλία του εγχειριδίου.  Η επίτευξη κοινής συναίνεσης για τις τελικές ισραηλινές και παλαιστινιακές αφηγήσεις και μεταφράσεις.

 Η παρατήρηση πιο ανοικτής και ανεκτικής στάσης μεταξύ των μαθητών που διδάχθηκαν το κοινό ιστορικό εγχειρίδιο σε σύγκριση με εκείνους που ακολούθησαν τα παραδοσιακά ιστορικά κείμενα.  Θετικά σχόλια από τις αρχές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς σχετικά με τη χρήση του κοινού ιστορικού εγχειριδίου από τους μαθητές.

Παρουσίαση του εγχειριδίου

Εισαγωγή του βιβλίου Η μελέτη της ιστορίας σε καιρούς πολέμου: 1. Προσφέρει στους μαθητές μόνο μια πλευρά της ιστορίας «Τη δική τους» = «ΣΩΣΤΗ» 2. Η διδασκαλία είναι δογματική Δικαιολογεί τη μια πλευρά, Αμαυρώνει την άλλη

Οι συγγραφείς του εγχειριδίου πιστεύουν πως οι δάσκαλοι:  Μπορούν να συμβάλλουν στην ειρήνη  Να διδάξουν την αφήγηση της κάθε πλευράς  Να επιτρέψουν στους μαθητές να αμφισβητήσουν αυτά που μαθαίνουν, συλλογιζόμενοι και τις δυο αφηγήσεις

Το βιβλίο αναφέρεται σε 3 σημαντικά γεγονότα: 1. Τη δήλωση του Μπάλφουρ 2. Τον πόλεμο του Την παλαιστινιακή Ιντιφάντα του 1987

Σχεδιάστηκε έτσι ώστε σε κάθε σελίδα, ανάμεσα στις αφηγήσεις των Παλαιστινίων και των Ισραηλινών να υπάρχει ελεύθερος χώρος για τους μαθητές ώστε να γράψουν τα δικά τους σχόλια

Η δομή του είναι η ακόλουθη: Αφήγηση Ισραηλινών Για τους μαθητές Αφήγηση Παλαιστινίων

Κάθε αφήγηση είναι πλήρης και εντελώς ανεξάρτητη από την άλλη, σε σημείο που θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα ξεχωριστό εγχειρίδιο η κάθε μια. Η ισραηλινή αφήγηση ξεκινάει αμέσως την περιγραφή των γεγονότων. Η παλαιστινιακή παραθέτει στην αρχή μια μικρή σύνοψη για το τι θα ακολουθήσει:

Και οι δυο αφηγήσεις παραθέτουν στο τέλος κάθε ενότητας ένα γλωσσάρι με τις βασικότερες έννοιες και τη σημασία τους.

Και στις δυο αφηγήσεις συχνά μπορεί να συναντήσει κανείς χάρτες:

Πολύ συχνές είναι και οι γραπτές πηγές

Σε περιορισμένο αριθμό υπάρχουν και κάποιες οπτικές πηγές:

Επίσης πρέπει να παρατηρηθεί, πως δεν υπάρχουν πουθενά ερωτήματα και εργασίες για τους μαθητές, κάτι που είναι αναμενόμενο εφόσον δεν υπάρχει ενιαία αφήγηση των γεγονότων

Σημεία διαφωνιών Ο πόλεμος του 1948 Ισραηλινή αφήγηση Παλαιστινιακή αφήγηση Ο πόλεμος της H Καταστροφή Ανεξαρτησίας: «Νάκμπα» 1948: Οδήγησε στην Ονομάστηκε έτσι ανεξαρτησία λόγω των των Εβραίων αποτρόπαιων εγκλημάτων

Η οργάνωση Η «Χαγκάνα» «Χαγκάνα» ήταν ήταν επιθετική υπεύθυνη για οργάνωση, την προστασία ικανή να της εβραϊκής καταλάβει όλη κοινότητας. την Παλαιστίνη Βοηθούσε στην με το που άμυνα έφευγαν οι Βρετανοί

Επικεντρώνονται στην αραβική στην καταπίεση επίθεση με τις από τους απώλειες που Βρετανούς και επέφερε στον τους Εβραίους εβραϊκό που οδήγησε πληθυσμό στην εξέγερση των Αράβων

Η αραβική Η συμπεριφορά μετανάστευση των σιωνιστικών οφειλόταν στην συμμοριών απέλαση και δημιούργησε στους φόβους τον φόβο στους των ίδιων και όχι Άραβες,οι οποίοι λόγω ισραηλινών αναγκάστηκαν ενεργειών να φύγουν

Η πρώτη Ιντιφάντα 1987 Παλαιστινιακός Δημοφιλής εξέγερση πόλεμος, ο εναντίον του οποίος προήλθε καθεστώτος κατοχής. αναπάντεχα Αντιστασιακή κίνηση και πλήγωσε το Παλαιστινίων με αίσθημα στόχο την υπεροχής των απελευθέρωση της Εβραίων Παλαιστίνης

Επιβράβευση Για την προσπάθεια τους αυτή οι καθηγητές Sami Adwan και Dan Bar-On παρέλαβαν το βραβείο Victor J. Goldberg IIE για την Ειρήνη στη Μέση Ανατολή από τον αμερικανό πρεσβευτή Daniel Kurtzer