Παναγιώτης Βούρκας Χριστιάνα Ιωάννου Γιώργος Πρωτοπαπάς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΟΦΙΑ ΤΖΑΒΕΛΑ ΚΛΑΟΥΝΤΙΑ ΜΠΟΥΖΗ
Advertisements

« Η Ασπρούλα και ο Ταύρος»
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Η ζωή των Κυκλαδιτών Πριν από χρόνια, ένας σπουδαίος πολιτισμός αναπτύχθηκε στα νησιά του Κεντρικού Αιγαίου που λέγονται Κυκλάδες.
Ηθικά θέματα.
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα …. - Αδάμ πέρνα αυτήν την κοιλάδα… Ο Θεός του είπε: Ο Αδάμ ρώτησε: - τι είναι η κοιλάδα, Κύριε?
ΟΙ ΜΑΣΑΙ Κ.Δ..
Η ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Μυκηναϊκός πολιτισμός Η θρησκεία και η γραφή των Μυκηναίων
Κάντε ‘κλικ’ για να μετακινηθείτε ανάμεσα στις διαφάνειες
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Από τους μαθητές της Στ΄2 Παναγιώτης , Πάμπος , Λώρα, Ηρακλής
Τα Ζώα της Φάρμας! ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Σκηνή 1 Μέγεθος πλάνου 30cm*50cm Χρόνος 00:00:12 Εικόνα Ήχος 00:00:09 Πλάνο 1 Εμφανίζονται ο Juan και η Juanita, πίσω τους εμφανίζεται στον πίνακα ο χάρτης.
ΣΛΑΒΟΙ.
Η αφήγηση του Αγαμέμνονα
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
Από την Στ‘2 την Μαρία τον Μηνά και τον Γιώργο
Τα ζώα μας ΖΩΑ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΣ.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΠΛΗΘΗΣΜΟΙ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ1.
12 μήνες αθλητές, Μ. Κριεζή (συλ. Λιλιπούπολη)
Αυτόχθονες λαοί Μαίρη Καλφοπούλου.
Λάπωνες ένας αυτόχθονος λαός
Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
Πως είναι διαμορφωμένη η κοινωνία του τόπου μου
Η ανθρωπογεωγραφία της Αφρικής ΕΚΦΕ Ν. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Παναγιώτης & Νικόλας ΣΤ2 1/2014
 έθιμο : κάθε εκδήλωση της κοινωνικής ζωής που διατηρείται και επιβάλλεται από τη συνήθεια και την παράδοση. Κάθε λαός κρατούσε με θρησκευτική ευλάβεια.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ασιατικοί Βεδουίνοι Γεωργία Θωμά. Πού ζει ο λαός  Οι Βεδουίνοι εντοπίζονται σε όλο το μήκος των εκτάσεων που καλύπτει η έρημος, από της ακτές της Σαχάρας.
Γεια σας παιδιά, είμαι η Μάγια η μέλισσα. Τι λέτε πάμε να μάθουμε κάποια πράγματα για μας τις μέλισσες;
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΜΑΣΣΕΛΟΥ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΡΡΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΣΙΔΗΣ ΣΤ΄1 19 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΛΑΠΩΝΕΣ Ραφαέλλα Παφίτη. ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΟΙ ΛΑΠΩΝΕΣ Οι Λάπωνες ζουν στο βόρειο άκρο της Σκανδιναβικής χερσονήσου (Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία) συμπεριλαμβανομένης.
ΙΝΔΙΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ.
Στέλλα Σιώτου Α3 Γυμνασίου
Γιατί οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν τόσο έξυπνοι;
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΜΑΟΡΙ
ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΖΗΣΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ & ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΤΑΤΟΥΚΟΣ.
ΤΑ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
Αυτόχθονες Λαοί Τσερόκι
Αυτόχθονες λαοί Βασίλης Μπαρμπαρής Στ’2
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ Χριστίνα Φανή.
ΒουσμΑνοι (bushmen).
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Οικογενειακές Σχέσεις
ΟΜΑΔΑ Β΄ Βουντουράκης Γιώργος Αλευράκης Γιώργος Αλιφιεράκης Κωνσταντίνος Γκογκολάουρι Αλέξανδρος Καλαϊτζιδάκης Γιώργος Η Γλώσσα των νέων.
ΕΡΗΜΟΣ ΜΟΧΑΒΕ.
Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ ΛΑΠΩΝΕΣ.
Στ΄ τάξη Δ.Σ. Καμπάνη Σχ. ΄Ετος
21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους
ΑΦΡΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ:30,221,532 km2 ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ: ΧΩΡΕΣ:55
«ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ» ΘΕ 3 ΣΧ 22.
Τα αφρικανικά θρησκεύματα
Κεφάλαιο 36 Οι κάτοικοι της Ασίας.
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα…
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Αγριόγατος.
ΣΟΥΜΕΡΙΟΙ.
Ένας αυτόχθονας λαός της Αφρικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παναγιώτης Βούρκας Χριστιάνα Ιωάννου Γιώργος Πρωτοπαπάς

  Η πιο διάσημη φυλή της Αφρικής. Εννιακόσιες χιλιάδες ψυχές μοιρασμένες ανάμεσα στην βόρεια Τανζανία και την Κένυα, διατηρούν τον ίδιο τρόπο ζωής με αυτόν των προγόνων τους, σε κοινωνίες πατριαρχικές με τους γέροντες να έχουν τον κύριο λόγο. Φυλή των Μασάι

  Οι Μασάι είναι η νοτιότερη από τις φυλές που μιλούν Νιλωτικές γλώσσες. Πιστεύεται ότι μετανάστεψαν από την κοιλάδα του Νήλου στο σημερινό Σουδάν στην σημερινή τους περιοχή γύρω στο 1500 μ. χ. Γλώσσα και Κατοικία

 . Όλος ο τρόπος ζωής τους περιφέρεται γύρω από τα κοπάδια βοωειδών που τις αποτελούν πηγή τροφής και ένδειξη πλούτου. Αυτά τα κοπάδια πιστεύουν ότι τους τα έδωσε ο μεγάλος θεός Νγκάι. Σύμφωνα με το μύθο o Νγκάι είχε τρεις γιους, στον ένα έδωσε ένα τόξο για να κυνηγά, στον άλλο μια τσάπα για να καλιεργεί και στον τρίτο, τον πρόγονο των Μασάι, έδωσε ένα ραβδί για να προσέχει τα βόδια. Έτσι οι Μασάι θεωρούν όλα τα βόδια δικά τους και δεν διστάζουν να τα κλέψουν από άλλες φυλές. Φαγητό

  Οι ψιλόλιγνοι Μασάι είναι νομαδικός λαός και η επιβίωση του εξαρτάται κυρίως από τα ζώα που εκτρέφει : αγελάδες, κατσίκες και πρόβατα. Βασικές τροφές τους αποτελούν το κρέας, το γάλα αλλά και το αίμα της αγελάδας. Αφού τρυπήσουν το λαιμό της αγελάδας ρουφάνε το αίμα και στην συνέχεια με λίγη λάσπη κλείνουνε την πληγή για να επουλωθεί. Επιβίωση

  Ένας άντρας δικαιούται να παντρευτεί 7 εώς 10 γυναίκες. Ως προίκα ο άντρας προσφέρει αγελάδες στη οικογένεια της γυναίκας που θέλει να παντρευτεί. Ο άντρας, όσες παραπάνω αγελάδες έχει, τόσες παραπάνω γυναίκες δικαιούται να έχει. Γάμος

  Ο νομαδικός τρόπος ζωής τους δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για μόρφωση. Εκπαιδευτικό σύστημα δεν υπάρχει και οι νεαροί Μασάι εκπαιδεύονται από τους μεγαλύτερους. Στο χωριό που επισκεφτήκαμε, στο σχολείο, τα παιδάκια ήταν γλυκύτατα. Δεν κράταγαν όμως κανένα μολύβι και δεν έγραφαν σε κανένα χαρτί. Απλά άκουγαν τις ιστορίες που τους έλεγαν οι μεγαλύτεροι. Είναι επίσης ένας λαός που λατρεύει τα κοσμήματα. Τα ξυρισμένα τους κεφάλια είναι διακοσμημένα με πολλά κοσμήματα που φτιάχνουν οι ίδιοι. Πολλοί από αυτούς φοράνε δύο και τρία ζευγάρια σκουλαρίκια ταυτόχρονα με αποτέλεσμα οι τρύπες στα αυτιά τους να έχουν ξεχειλώσει σε τέτοιο βαθμό που στην κυριολεξία τραβούσαν τα βλέμματα. Μόρφωση και Ομορφιά