Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Advertisements

«Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα »
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
1 +. Εκτελεστικός Οργανισμός Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Μέσων και Πολιτισμού (EACEA) Σκοπός 2 Δομή Υποβολή ανταγωνιστικών προτάσεων Διαχείρηση προγραμμάτων.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Η εταιρεία MasterFour είναι Ευρωπαϊκή εταιρεία με έδρα δύο χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Αγγλία και την Βουλγαρία Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται στους.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΜΕΙΣ: ΜΥΡΤΩ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΡΙΨΑ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΜΟΓΙΑΝΝΗ
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
43ο 2/θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΝΑΡΗ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Η καινοτομία των Ερευνητικών Εργασιών στο Νέο Λύκειο
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ
Οι υπολογιστές στη ζωή μας Συμβόλαιο χρήσης διαδικτύου.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΑΣΚΗΣΗ 11. ΑΣΚΗΣΗ 11 Ποιοι είναι οι άλλοι δύο πιθανοί συνδυασμοί ; ΑΣΚΗΣΗ 11 1ος 4ος Ποιοι είναι οι άλλοι δύο πιθανοί συνδυασμοί ;
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Ερευνητική εργασία Α΄Λυκείου.  Να γνωρίσουμε συγγραφείς της παγκόσμιας λογοτεχνίας μέσα από διάσημα έργα τους στα οποία βασίστηκαν ομώνυμες ταινίες 
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Διδακτική της Πληροφορικής
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας ένα αντικείμενο; 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…) ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ (3ΩΡΑ) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ1ο2ο3ο4ο5ο6ο7ο8ο9ο10ο *ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ PROJECT *ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΝΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ *ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ * 1ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ *ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ *ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ *2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ / ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ (ΘΥΡΕΟΥ) *ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ *3ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΒΙΝΤΕΟ / ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ/ *ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ *ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ *4ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ / ΑΡΧΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ/ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ/ ΚΕΙΜΕΝΩΝ *ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ *ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΟ/ ΕΚΘΕΣΗ/ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ *5ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΣΥΝΤΑΞΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ/ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΣΟΥ *ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ *ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗΣ *6ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΕΔΙΟΥ / ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ / ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑΣ *ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ- ΠΕΖΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ *7ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΚΕΤΣ *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ *8ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ- ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ/ ΠΙΝΑΚΕΣ/ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ *ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΦΑΚΕΛΛΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ *9ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ / ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ *ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ *10ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ 1.Συμπλήρωση ερωτηματολόγιου – γνωριμία με την ομάδα 2. Εννοιολογικός χάρτης (αφίσα) – θυρεός (συμβόλαιο) 3.Διαφημιστικό βίντεο (πρόσκληση επισκεπτών της χώρας μας)- ηλεκτρονικός χάρτης 4.Ταξιδιωτικός οδηγός (πολιτισμική και ιστορική κληρονομιά)– μουσική επένδυση 5.Οικονομική μελέτη (συναρτήσεις και γραφικές παραστάσεις) – προγραμματισμός επίσκεψης 6.Επεξεργασία δεδομένων πεδίου – ημερολόγιο (φωτογραφικό υλικό) – ηχογράφηση απαγγελίας 7.Θεατρικό σκετς 8.Ερωτηματολόγιο – γραφήματα – συμπεράσματα (κριτική ανάλυση) 9.Παρουσίαση PowerPoint – αξιολόγηση – σύνθεση εργασίας 10.Δημιουργία blog ή wiki - ανάρτηση εργασίας στο διαδίκτυο – προετοιμασία εκδήλωσης 1 ο ΣΤΑΔΙΟ 2 ο ΣΤΑΔΙΟ 3 ο ΣΤΑΔΙΟ

ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ  Α)Περιβάλλον και Αειφορία.  Β) Ανθρωπιστικά Μαθήματα ( Ιστορία, Έκθεση-Έκφραση, Κείμενα).  Γ) Πεδίο Τέχνη και Πολιτισμός ( Εικαστικά, Θέατρο, Μουσική, Αρχιτεκτονική).  Δ) Μαθηματικά, Τεχνολογία.