ΜΠΑΛΕΤΟ Η Γλώσσα του Μπαλέτου ΠΑΜΕ Μπαλέτα ΠΑΜΕ Ο Ρόλος ΠΑΜΕ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Advertisements

ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 4 ο.
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Πρόγραμμα μαθημάτων της Β! Τάξης
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
είδη χορού μαρία-μαρίνα
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ   ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ : Καλλιτέχνες Εις Την 6η ΜΕΛΟΙ ΟΜΑΔΑΣ : Μαριαλένα Βουρλούμη.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
ΙΟΝΙΟΣ ΣΧΟΛΗ. 10 η Γερμανικά άνθρωποι ΙΟΝΙΟΣ ΣΧΟΛΗ.
Αναστασιάδης Αντώνιος 1 Ερευνητική Εργασία 1η 1η 1η 1η Ομάδα ΝΤΟΥΣΝΙΚΟΥ Μανώλης ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Γιάννης ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Παναγιώτης ΜΙΚΡΟΠΟΥΛΟΣ Μιχάλης ΠΕΤΣΙΑΝΗΣ.
ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Παρουσίαση - Ανάλυση - Κριτική του ομώνυμου δοκίμιου του Mark Poster Μια εργασία του Δημήτρη Καλαμαρά.
Μαθηματικα και χορος.
Προετοιμασία της κατασκευής
Κανούλα Σοφία Κορέτα Δήμητρα
1ο πειραματικο θεσσ/νικησ
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Ενότητα 6η Το ελάφι.
Amelie Amelie.
Ερωτήσεις Multiple choice Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
[PARTA GAMES] >. 100 ΕΥΡΩ 500 ΕΥΡΩ ΕΥΡΩ ΕΥΡΩ ΕΥΡΩ ΕΥΡΩ >
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Η σημασία των παραμυθιών στη ζωή των ανθρώπων
Σωματικο θεατρο & μιμικη απο τον 20ο αιωνα και εξης
Εργασία στο μάθημα της Μουσικής Κυριακή Τζαφέρη Γιάννης Τσαγκλής
Η Τάξη μας (E’1)
 Το μπαλέτο (ή μπαλλέτο, αλλά και κλασικός χορός ) είναι είδος χορού, με καταγωγή από την Ιταλία του 15ου αιώνα, το οποίο αργότερα εξελίχθηκε στη σκηνική.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ MARIE-CURIE ΠΑΔΗ ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΜΕΧΑΝΕΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΚΓΛΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ Λ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
Ομάδες τροφών Ιουστίνη.
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια σύντομη περιήγηση στην Επιστήμη της Πληροφορικής Αφηγητής: Μάριος Δικ. Δικαιάκος Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Ομάδες Τροφών Ακραμ.
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
Ομάδες τροφών Παναγιώτα & Ζαχαρούλα.
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
G P S ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΑΜΑΝΤΑΣ.
ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡΟΣ ΚΟΛΛΑΤΟΥ ΣΤΑΥΡΙΑΝΑ ΜΑΝΕΣΗ ΜΥΡΤΩ ΤΖΟΥΒΑΡΑΣ ΣΤΑΘΗΣ
ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΧΟΡΟΣ(HIP-HOP)
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Το Λιοντάρι που ζήλευε Παναγιώτης Δελημιχαήλ Βασίλης Τοπαλίδης B2.
ΧΟΡΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Θέατρο ! Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με τη χρήση κυρίως του λόγου, αλλά και της μουσικής.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Η Λυδία Πιστεύει & Ο Δεσμοφύλακας των Φιλίππων Πιστεύει
Μπαλέτο Επόμενο.
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΝΙΚΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΛΑΒΟΣ
Τα ωραία μέρη του Κουρνά
Χριστiνα σαμαρa Δ2.
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
Εισαγωγή στην έννοια των μουσικών συνόλων
ΧΟΡΟΣ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΠΑΛΕΤΟ Η Γλώσσα του Μπαλέτου ΠΑΜΕ Μπαλέτα ΠΑΜΕ Ο Ρόλος ΠΑΜΕ

Η Γλώσσα του Μπαλέτου Οι ονομασίες για τις θέσεις και τις κινήσεις των περισσότερων κλασικών Μπαλέτων είναι αγγλικά.Κι αυτό επειδη το Μπαλέτο αναπτύχθηκε στη Γαλλία το 17ο αιώνα.Για 1η φορά έχει συγκεκριμένα βήματα και επαγγελματίες χορευτές μπαλέτου.Οι χορευτές μαθαίνουν τους όρους του γαλλικού μπαλέτου όπως μαθαίνουν τα βήματα στο μάθημα. Οι ονομασίες απο διάφορες πόζες ειναι:Πα ντε ντε,πρενσιπάλ.Αν πουάντ,Ντεβελοπέ,Πιρουέτα,1η-2η-3η-4η-5η ποζισιόν κλπ. Πίσω

Μπαλέτα Υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικά μπαλέτα.Μερικά αφηγούνται μια ιστορία,ενώ άλλα είναι αφηρημένα και βασίζουνται μόνο στην κίνηση.Όλα τα παρακάτω μπαλέτα έχουν υπέροχη μουσική και το καθένα διηγείται τη δική του ιστορία,όπως:Ρωμαίος και Ιουλιέτα,Ζιζέλ,Ο καρνοθράυστης,Η λίμνη των κύκνων,Κοπέλια και η Ωραία κοιμωμένη. Πίσω

Ο Ρόλος Πριγκίπισσες παραμυθιών,ξωτικά και κωμικά ζώα είναι μόνο μερικά απότα πρόσωπα που αναπαριστώνται στα δημοφιλή μπαλέτα.Οι χορευτές πρέπει να είναι ικανοί να παίζουν εκφραστικά όπως και να χορεύουν.Αυτό το πετυχαίνουν με τη γλώσσα του σώματος και τη μίμηση.Το κοστούμι και το βάψιμο βοηθούν ένα χορεύτη η μια χορεύτρια να γίνει το πρόσωπο που ερμηνευει. Πίσω