Η επιστήμη του Web
Περιεχόμενα Web 1.0 Από το Web 1.0 στο Web 2.0 Web 2.0 N-τάξη
Web 1.0 Χαρακτηριστικά Ιστορία του Web 1.0
Χαρακτηριστικά Web 1.0 Eίναι για διάβασμα Eίναι για ιστοσελίδες Eίναι λιγότερο δομημένο από το Web 2.0, το οποίο έχει καταιγισμό ιδεών Λειτουργεί για τον καθένα ξεχωριστά Συνεπάγεται με την μοναχικότητα Προσφέρει μόνο πληροφορίες,
Ιστορία του Web 1.0 Το Web1.0 άρχισε ως ένας ηλεκτρονικός τόπος για τις επιχειρήσεις να μεταδίδουν τις πληροφορίες στους χρήστες/πελάτες. Στην αρχή, οι χρήστες διάβαζαν ότι οι άλλοι έγραφαν και ήταν συμβιβασμένοι με αυτή τη γνώση που αποκτούσαν Η κίνηση από το Web1.0 προς το Web2.0 έχει σχέση με τους ανθρώπους που ανταλλάσσουν πληροφορίες για να γίνουν μέρος μιας μεγάλης κοινότητας.
Διαφορές Web 1.0 - Web 2.0 1)Web 1 .0 είναι το πρώτο στάδιο του World Wide Web στο οποίο χρησιμοποιήθηκε HTML για διάβασμα και στην συνέχεια για προβολή φωτογραφιών χαμηλής ανάλυσης 2) Το Web 2 είναι για παραγωγή γραπτού λόγου ενώ το Web 1 .0 είναι για ιστοσελίδες 3) Το Web 2 προσφέρει μαζική δημοσίευση 4) Το Web 2.0 προωθεί την δημιουργικότητα και την μαζική δημοσίευση
Web 2.0 Χαρακτηριστικά Παραδείγματα εφαρμογών Web 2.0 στην εκπαίδευση
Χαρακτηριστικά Web 2.0 Αρκεί ένας browser ώστε να "τρέξει" μια Web 2.0 εφαρμογή, η οποία λειτουργεί ανεξαρτήτως συσκευής πρόσβασης και λειτουργικού συστήματος. τάση για απλότητα στον προγραμματιστικό σχεδιασμό τους Πολυμεσικές και διαδραστικές διεπαφές χρήστη Προώθηση του δημοκρατικού χαρακτήρα του διαδικτύου Συνεχής και άμεση ανανέωση των δεδομένων και του λογισμικού Δυνατότητα για ανοιχτή επικοινωνία, διάχυση πληροφοριών, άμεση συγκέντρωση και εκμετάλλευση της γνώσης των χρηστών για διάφορα ζητήματα. Αμφίδρομη επικοινωνία του χρήστη με επιχειρήσεις ή οργανισμούς
Παραδείγματα εφαρμογών Blogs Wikis Mash-ups Micro-blogging Rss Social Bookmarking Social Networks Podcasting
Web 2.0 στην εκπαίδευση Oι μελλοντικές εφαρμογές της ηλεκτρονικής μάθησης πρέπει να: στηρίζονται σε υπηρεσίες και όχι σε δυσκίνητες εφαρμογές προσφέρουν υψηλού επιπέδου δυνατότητες εξατομίκευσης στον χρήστη είναι απλές, αλλά και επεκτάσιμες λειτουργούν με επαναχρησιμοποιήσιμους εκπαιδευτικούς πόρους μπορούν να ενσωματώνουν εύκολα άλλες υπηρεσίες είναι συμβατές με τα διεθνή πρότυπα είναι συμβατές με όλες τις πλατφόρμες λογισμικού και όλες τις συσκευές
Web 3.0 / Web 4.0 Οι ορισμοί του Web 3.0 ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό, επειδή ο όρος χρησιμοποιείται συχνά για να περιγράψει την εξέλιξη του Web ως μια επέκταση του Web 2.0. Το Web 3.0 περιλαμβάνει την έννοια του Σημασιολογικού Ιστού, αλλά επίσης χρησιμοποιεί πολλές άλλες τεχνολογίες, λειτουργικότητες και ιδέες. Οι περισσότεροι ορισμοί περιλαμβάνουν τη δυνατότητα να κάνει τις συνδέσεις και να συνάγει έννοιες ως ένα θεμελιώδες χαρακτηριστικό του Web 3.0. Εκτός από την τεχνολογία του Σημασιολογικού Ιστού και τη νοημοσύνη, το Web 3.0 αναμένεται να προσφέρει παγκόσμια συνδεσιμότητα σε ανθρώπους και εφαρμογές, διαφάνεια, πρόσβαση σε κατανεμημένες βάσεις δεδομένων, επεξεργασία φυσικής γλώσσας, μηχανική μάθηση / λογική, κ.α. Άλλα πράγματα που περιλαμβάνονται στο Web 3.0 είναι το ανοικτό βίντεο τηλεοπτικής ποιότητας, οι προσομοιώσεις 3D, η επαυξημένη πραγματικότητα και τα διάχυτα ευρυζωνικά, ασύρματα δίκτυα και δίκτυα αισθητήρων
Ν-τάξη Η είσοδος στην υπηρεσία Χαρακτηριστικά – Λειτουργίες μαθημάτων η-τ@ξη Πλεονεκτήματα
Είσοδος στην υπηρεσία πραγματοποιείται μέσα από τον Παγκόσμιο Ιστό με τη χρήση οποιουδήποτε φυλλομετρητή (browser) από τη διεύθυνση url: http://eclass.sch.gr
Χαρακτηριστικά – Λειτουργίες μαθημάτων η-τ@ξη Κάθε ηλεκτρονικό μάθημα στην πλατφόρμα «η-τάξη» υφίσταται κάτω από συγκεκριμένη Σχ. Μονάδα. Τα βασικά εργαλεία οργάνωσης των μαθημάτων μέσα στην υπηρεσία ηλεκτρονικής διαχείρισης τάξης και είναι (α) η περιγραφή του μαθήματος, (β) το βιβλίο διδασκόμενης ύλης, (γ) το υλικό του μαθήματος, (δ) οι ασκήσεις, (ε) οι σύνδεσμοι του μαθήματος και (στ) οι ανακοινώσεις του εκπαιδευτικού για το μάθημα.
Πλεονεκτήματα ενισχύει την κλασσική διδασκαλία των μαθημάτων επιτρέπει την εποικοδομητική χρήση του Διαδίκτυο από τους μαθητές Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να εξερευνεί τα ηλεκτρονικά μαθήματα που τον ενδιαφέρουν από σχολεία όλης της χώρας,