Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΑΠΕ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ.
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Συλλογισμός ModellingTasks LessonsAssessment Reflecting ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΑΣΚΗΣΗ) Λάμπρος Πόλκας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Πρόγραμμα Kidspiration
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣ ΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΡΟΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ Το μανθάνον υποκείμενο δεν κατασκευάζει την προσωπική του γνώση μέσα σε ένα πολιτισμικό και επικοινωνιακό.
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Παράδειγμα μοντελοποίησης στην Άλγεβρα Α’ Λυκείου.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Νατάσσα Κυριακοπούλου & Στέλλα Βοσνιάδου
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Για τις παρεμβάσεις σας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός

Διερευνώντας Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός

Έργα Κατασκευάζοντας 3 ΔιερευνώνταςΤαξινομώνταςΔιαφοροποιώντας Ν ’ αποκτήσετε περισσότερη εμπειρία με τη διαδικασία μοντελοποίησης, μέσω της χρήσης διαφορετικών έργων Να σκεφτείτε τη φύση της διαδικασίας μοντελοποίησης, μέσα απ ’ τη διαμόρφωση έργων Να σκεφτείτε με ποιο τρόπο η παρουσίαση έργων επηρεάζει τις εμπειρίες των μαθητών Στόχοι

Έργα Κατασκευάζοντας 4 ΔιερευνώνταςΤαξινομώνταςΔιαφοροποιώντας Αναστοχασμός στην εμπειρία μοντελοποίησης. Σκέψη της διαδικασίας μοντελοποίησης σε σχέση με τον τρόπο, που παρουσιάζονται τα έργα. Σκέψη πληθώρας νέων έργων (τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά μαθήματα). Αποτελέσματα

Έργα Κατασκευάζοντας 5 ΔιερευνώνταςΤαξινομώνταςΔιαφοροποιώντας Να εργαστείτε σε ομάδες πάνω σ ’ ένα έργο, χρησιμοποιώντας την προσέγγιση «σκέψη-συνεργασία- ανταλλαγή». Κάντε μια αφίσα στην οποία να φαίνεται η εργασία σας. Στην αφίσα παρουσιάστε κάποιες σκέψεις για το πώς η παρουσίαση του έργου επηρέασε την προσέγγιση που χρησιμοποιήθηκε. Δραστηριότητα 1

Έργα Κατασκευάζοντας 6 ΔιερευνώνταςΤαξινομώνταςΔιαφοροποιώντας Έργο 1:Περίπατος στο πάρκο Ένας παππούς με την εγγονή του πάνε περίπατο στο πάρκο. Το κοριτσάκι μπορεί να καλύψει την απόσταση μεταξύ των δύο δέντρων με 70 βήματα. Ο παππούς κάνει περίπου 30 βήματα, για να καλύψει την ίδια απόσταση. Ο παππούς έχει ύψος 180 cm. Πόση είναι περίπου η απόσταση μεταξύ των δύο δέντρων; Πόσον χρονών πιθανόν να είναι ο παππούς;

Έργα Κατασκευάζοντας 7 ΔιερευνώνταςΤαξινομώνταςΔιαφοροποιώντας Έργο 2: Περιμένοντας στην ουρά Περιμένετε στην ουρά, για να μπείτε στο πάρκο του Euro Disney κοντά στο Παρίσι. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί, για να μπείτε στο πάρκο;

Έργα Κατασκευάζοντας 8 ΔιερευνώνταςΤαξινομώνταςΔιαφοροποιώντας Αν ρωτήσετε 100 οικογένειες με τέσσερα παιδιά, πόσους υιούς και πόσες κόρες έχουν, ποιες πιστεύετε ότι θα είναι οι απαντήσεις τους; Συμπληρώστε τον πίνακα με τις υποθέσεις σας. Κάντε μια έρευνα. Αν το εθνικό στατιστικό γραφείο έδινε τα δεδομένα για τις οικογένειες με τέσσερα παιδιά, τι πιστεύετε ότι θα έδειχναν αυτά; Αν μιλούσατε σε αγρότες για διαφορετικά ζώα (κουνέλια, γάτες, σκύλους,) οι οποίοι πιθανόν να έχουν 5, 6, 7 ή περισσότερα νέα ζώα, ποια νομίζετε ότι θα ήταν η κατάσταση; Γυναίκες στην οικογένεια 01234Άθροισμα Πρόβλεψη Αποτελέσματα της έρευνας Έργο 3: Άντρας ή Γυναίκα

Έργα Κατασκευάζοντας 9 ΔιερευνώνταςΤαξινομώνταςΔιαφοροποιώντας Επικεντρωθείτε στα εξής: Διαφορετικές προσεγγίσεις Πώς ο σχεδιασμός του έργου επηρέασε την προσέγγιση που χρησιμοποιήθηκε. Συζήτηση στην ολομέλεια

Έργα Κατασκευάζοντας 10 ΔιερευνώνταςΤαξινομώνταςΔιαφοροποιώντας Στόχοι Ν ’ αποκτήσετε περισσότερη εμπειρία με τη διαδικασία μοντελοποίησης μέσω της χρήση διαφορετικών έργων Να σκεφτείτε τη φύση της εμπειρίας της διαδικασίας μοντελοποίησης μέσα απ ’ τη διαμόρφωση έργων Να σκεφτείτε με ποιό τρόπο η παρουσίαση έργων επηρεάζει τις εμπειρίες των μαθητών

Έργα Κατασκευάζοντας 11 ΔιερευνώνταςΤαξινομώνταςΔιαφοροποιώντας Αναστοχασμός για την εμπειρία μοντελοποίησης. Σκέψη της διαδικασίας μοντελοποίησης σε σχέση με τον τρόπο, που τα έργα παρουσιάζονται Σκέψη πληθώρας νέων έργων (τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά μαθήματα). Αποτελέσματα

Έργα Κατασκευάζοντας 12 ΔιερευνώνταςΤαξινομώνταςΔιαφοροποιώντας Χρησιμοποιήστε το ημερολόγιο εκπαιδευτικού, για ν’ αναστοχαστείτε: Κάποιες επιπλέον αντιλήψεις που μπορεί να είχατε όσον αφορά στη διαδικασία μοντελοποίησης Αρχικές σκέψεις για το πώς η παρουσίαση ενός έργου μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα προχωρούν σ ’ αυτό. Ημερολόγια εκπαιδευτικών